*IKM uke 4* 2020

Hvor lenge prøver dere etter dere får positiv el-test?o_O

Har eBay tester som jeg ikke stoler 100% på så vet ikke helt hvor lenge man bør «kjøre» på:dontknow
Hva gjør dere?
 
Hvor lenge prøver dere etter dere får positiv el-test?o_O

Har eBay tester som jeg ikke stoler 100% på så vet ikke helt hvor lenge man bør «kjøre» på:dontknow
Hva gjør dere?

vi gønner på fra den nærmer seg positiv og til og med to dager etter positiv test :wacky: blir et maraton, hehe.
 
hvordan er EL testen din i dag?
Har ikke testet ennå, men håper på videre stigning. Men... vet jo ikke helt sikkert hvordan syklusen er ennå, har vare hatt en mens siden fødsel
Fikk positiv i dag tidlig! Tenkte å teste igjen i kveld og evnt i morgen tidlig til den blir negativ! Dette er første normale syklus etter MA her, sist varte mens i tre uker, så ser ut som det normaliserer seg denne syklusen! Legger ved bilde av testene, la ikke inn den svake da jeg regner med det var pga utvannet urin...
 

Vedlegg

  • 32457593-41EA-45C3-ACB7-2507B9F50F37.png
    32457593-41EA-45C3-ACB7-2507B9F50F37.png
    98 KB · Visninger: 98
Jeg er på CD 14, og fikk positiv el-test i ettermiddag.:dance011

Mine tester har og gått litt opp og ned i styrke før de ble positive, sånn som dere over beskriver. Så jeg konkluderer med at det sikkert er normalt (ellers er vi alt for mange unormale samlet på én plass)! :happy:
 
Jeg er på CD 14, og fikk positiv el-test i ettermiddag.:dance011

Mine tester har og gått litt opp og ned i styrke før de ble positive, sånn som dere over beskriver. Så jeg konkluderer med at det sikkert er normalt (ellers er vi alt for mange unormale samlet på én plass)! :happy:
Regner med du har rett! Min skøyt i været i kveld, så da er vi likt i løypa :hello2
 
Her må jeg teste frem til positiv test fordi jeg tar EL-sprøyta. denne gangen slapp jeg unna med bare en test :D Men vet når ca jeg har EL så noen pp har ikke testet og lagt inn aksjer rundt den tiden. Lykke til denne pp!

Takk for det, og det samme til deg:)
 
Forventet EL imorgen, men nå begynner jeg å kjenne på el-smerter. Av og til har jeg dem i noen dager før de virkelig peaker, andre ganger er det bare sånn det er nå. Kanskje gullegget slippes akkurat NÅ!:p Holder en knapp på EL imorgen, så er jeg snaaart over i dpoland. Har ikke godfølelsen denne gangen, men kan ikke gå glipp av en pp pga det!:)
 
Hva tror dere om dette? Den øverste er en tidlig test for å se om jeg har HCG igjen i kroppen etter MA. Jeg mener at jeg kan skimte en svak svak strek, men kan også være skygge. El testen er jo positiv, men stoler ikke på den helt. Tatt på kvelden med litt utvannet urin. Skal ta nye i morgen tidlig tenker jeg.
 

Vedlegg

  • A86CD402-3766-4DCE-B695-7666CF465B21.jpeg
    A86CD402-3766-4DCE-B695-7666CF465B21.jpeg
    20,7 KB · Visninger: 95
Fikk ikke lagt inn flere aksjer i går, og i morges hadde temperaturen økt. Så nå er det bare å krysse fingrene for at kroppen min har vært grei med de som allerede var lagt inn :joyful:
 
Hva tror dere om dette? Den øverste er en tidlig test for å se om jeg har HCG igjen i kroppen etter MA. Jeg mener at jeg kan skimte en svak svak strek, men kan også være skygge. El testen er jo positiv, men stoler ikke på den helt. Tatt på kvelden med litt utvannet urin. Skal ta nye i morgen tidlig tenker jeg.
Syns jeg ser strek ja..
hvordan var testen i dag?
 
Syns jeg ser strek ja..
hvordan var testen i dag?
I dag morges på konsentrer urin var det ingen strek på graviditetstesten og fremdeles positiv el-test, men noe svakere. Blir spennende å se utviklingen. Legger inn aksjer så får man bare se. :p
 

Vedlegg

  • 3992D4E6-0886-4E97-9201-A68EB76354B2.jpeg
    3992D4E6-0886-4E97-9201-A68EB76354B2.jpeg
    20,1 KB · Visninger: 85
Postiv el test i dag, så da kommer vel el i morgen eller fredag:cat: Om b6 funker denne gangen så lutealfasen blir bittelitt lengre, havner ikm på samme dag som for to år siden da jeg ble gravid med jenta vår :hilarious:
 
Jeg har også kjøpt ananas!:p Til deg over: det er et stoff som heter bromelain i ananaskjernen søm visstnok skal bedre forholdene i livmor og gjøre den mer mottagelig for en spire.

EL ventet idag, men ingen el-smerter. Fikk det sent igår kveld og det varte gjennom natten, og bittelitt på morgenkvisten idag. Lurer jaggu på om EL var igår kveld/natt. Da regner jeg meg som 0 dpo idag, og 1 DPO imorgen. Blir det riktig? Hvis EL var ila natten så føles det feil å tenke 1 DPO idag.
 
Hvis EL kom en dag for tidlig på CD 13, burde vi være innafor mtp aksjelegging uansett, aksjer CD 10, 11, 13 og 14.
 
Back
Topp