*IKM uke 4* 2020

Å da er DPO1 ett faktum
:wideyed:
 
Økning i EL test i dag tidlig, så satser på positiv senere i dag eller i morgen! :dance008
 
Her ventes EL om to dager og aksjelegging er igang. Prøver å være mer avslappet denne gangen, tester ikke og stresser ikke med at vi MÅ ha sex. Blir spennende å se fremover uansett. Gleder meg til å komme over i dpo land!
 
Her ventes EL om to dager og aksjelegging er igang. Prøver å være mer avslappet denne gangen, tester ikke og stresser ikke med at vi MÅ ha sex. Blir spennende å se fremover uansett. Gleder meg til å komme over i dpo land!
Vi kjører samme plan denne mnd, da vi har hatt 2 «uventede» graviditet som plutselig bare kom, tror jeg denne testingen og aksjeforventingen ikke gjør oss godt ettersom vi Nå er vi inni vår 3 PP uten hell. vi tar det kuli denne mnd. skjer det så skjer det. EL er om 2-3 dager tipper jeg, fått EL slim i dag.
 
Her ventes EL om to dager og aksjelegging er igang. Prøver å være mer avslappet denne gangen, tester ikke og stresser ikke med at vi MÅ ha sex. Blir spennende å se fremover uansett. Gleder meg til å komme over i dpo land!
Det er egentlig en lettelse å komme over i DPO-land synes jeg :p Eneste er at det er så grusomt å vente på IKM
 
Det er egentlig en lettelse å komme over i DPO-land synes jeg :p Eneste er at det er så grusomt å vente på IKM

Enig! Godt å være i dpo land, men da begynner for alvor ventetiden og spenningen, og ikke minst, analysering av kroppens minste vink:p
 
Når på dagen får dere sterkest EL tester?

testet i 10 tiden i dag, og synes den kunne nærme seg positiv. Testet igjen nå, ig den er laangt fra positiv. tanker..? :wideyed:
 
Når på dagen får dere sterkest EL tester?

testet i 10 tiden i dag, og synes den kunne nærme seg positiv. Testet igjen nå, ig den er laangt fra positiv. tanker..? :wideyed:
Jeg tester rundt kl 15-16. Aldri testet på morgenen utenom med monitor og har sterkest på ettermiddag.
 
Rakk visst bare en EL test denne pp. Knall positiv så skal sette EL sprøyta i dag.
CD11
BA83F32F-AA1A-4FA5-A9AB-80F050B483F4.jpeg
 
Når på dagen får dere sterkest EL tester?

testet i 10 tiden i dag, og synes den kunne nærme seg positiv. Testet igjen nå, ig den er laangt fra positiv. tanker..? :wideyed:
Det samme skjedde med meg i dag.. prøvde å ikke drikke så mye, og ventet noen timer for å få mest mulig konsentrert urin, men usikker på om det har noe å si?
 
Last edited:
Vi kan jo håpe det betyr noe:D Når jeg ble gravid med vesla hadde jeg heller ikke trua, gikk tom for EL-tester midt i pp-en og gadd ikke kjøpe nye, og hadde sex etter lyst og ikke etter skjema:p Tror jeg kjører samme teknikk denne gangen, er tom for tester og kommer ikke til å kjøpe inn. Vet jo uansett når de fertile dagene er, så får vi bare kose oss da:p
Her må jeg teste frem til positiv test fordi jeg tar EL-sprøyta. denne gangen slapp jeg unna med bare en test :D Men vet når ca jeg har EL så noen pp har ikke testet og lagt inn aksjer rundt den tiden. Lykke til denne pp!
 
Jeg har erfaring med EL tester etter MA, og det fungerte dårlig for min del. EL testene slo ut frem til jeg ikke hadde Positive G-tester:) når HCG var ute av kroppen var testene mine laaangt fra positive, fant derfor aldri EL første periode:) vil tro dere bare må prøve dere frem og ha mye aksjelegging :)
For meg var syklusen slik at det gikk nøyaktig like mange dager fra jeg tok tablettene til jeg fikk TR tilbake som jeg normalt har det. 26 dager. Hadde første negative G-test på dag 20. Legger med bilde for deg av CD 18 og CD 20 som du kan se
Tusen takk for svar fra deg! :Heartpink Fikk el-tester i dag så skal prøve meg frem. Mistenker at jeg har el allerede, men usikker. Får bare legge inn aksjer som du sier. :D Takk for erfaringsdeling. Det hjelper mye. :)
 
Slenger meg på her. Har hatt masse sex den siste uka og tydelige og sterke EL smerter i går og i dag tidlig, håper på et 2020 mirakel! :D

Rosafrue- PP9 (1.PP etter MA) - B1 - EL 06.01 - IKM ca 19.01
 
Slenger meg på her. Har hatt masse sex den siste uka og tydelige og sterke EL smerter i går og i dag tidlig, håper på et 2020 mirakel! :D

Rosafrue- PP9 (1.PP etter MA) - B1 - EL 06.01 - IKM ca 19.01
19. er søndag i uke 3. Vil du likevel stå på denne listen?
 
Det samme skjedde med meg i dag.. prøvde å ikke drikke så mye, og ventet noen timer for å få mest mulig konsentrert urin, men usikker på om det har noe å si?

hvordan er EL testen din i dag?
Har ikke testet ennå, men håper på videre stigning. Men... vet jo ikke helt sikkert hvordan syklusen er ennå, har vare hatt en mens siden fødsel
 
Back
Topp