*IKM uke 4* 2020

Jeg fikk beskjed etter mine 2 SA at de anbefalte å vente pga 3 ting; 1. Å kunne ha en sikker mensberegningsdato for teminbestemmelse. 2. For å sikre at det er tomt i livmor (blir skylt godt ut ved første mens, men om du har tatt UL og sett at alt er ok og/eller syklus kommer i gang tyder det på at det er ok) og 3. At kroppen din kanskje trenger å hente seg inn igjen, først og fremst med tanke på jern. Men det kan jo avhjelpes med jerntilskudd, ihvertfall frem til El.
Helsevesenet sier også at det er opp til oss kvinner å bestemme. Så lenge det er trygt å ha sex (blødning stoppet) er det ikke så mange andre gode grunner syntes jeg. På den andre siden kan det være positivt statistisk sett. Flere som blir gravide første pp etter sa/ma. Noe med at kroppen har litt gravid hormoner i omløp El. Jeg kjørte på etter første sa og ble gravid med en gang. Endte dessverre i ny sa. Og kunne ikke legge inn aksjer første pp etter sa nr 2 pga blødninger.
Takk for utfyllende svar fra deg. :D Jeg skal på kontroll på fredag så ser da om alt er ok. Sluttet å blø etter 6 dager. Kommer til å teste etter el, så da får vi se. Leit å høre om dine SA. Håper den sitter og sitter hele veien denne runden:Heartred
 
Siste PP før IVF! Hadde vore fantastisk med klaff no! :p

Smuta - 38 - PP21 - B2 - EL 10.01 - IKM 25.01
 
Frk. HH - 27 år - PP3 (etter MA)- B2 - EL 9/1 - IKM 24/1

Usikker om det blir testing etter EL og tidlig GT, men kjenne litt som dagene går denne perioden.
 
Jeg fikk positiv eggløsningstest i dag, så da kan du fjerne meg fra listen. Lykke til i uke 4! :)
 
Når begynner dere å EL-teste?
Har en drøss med tester klar.. så starter nok til mandag :chicken:
 
Når begynner dere å EL-teste?
Har en drøss med tester klar.. så starter nok til mandag :chicken:
Starter på søndag, er da på CD10.
 
Starta i dag med EL tester for tenkte det var greit å følge med. Fikk denne som er sterk men ikke positiv ennå, litt tidlig men kan hende eggløsninga venter litt, pleier ikke ha syklus på under 30 dager. Er CD 10. DE246407-6686-46B7-8922-DB47905AF77D.jpeg
 
Starta i dag med EL tester for tenkte det var greit å følge med. Fikk denne som er sterk men ikke positiv ennå, litt tidlig men kan hende eggløsninga venter litt, pleier ikke ha syklus på under 30 dager. Er CD 10. Vis vedlegget 316083
Ganske nært positiv. Mulig du hadde fått positiv senere i dag. Kanskje EL kommer tidligere denne gangen?
 
Ganske nært positiv. Mulig du hadde fått positiv senere i dag. Kanskje EL kommer tidligere denne gangen?
Får ta en til senere i dag, men syns det var veldig tidlig siden jeg har litt trøbbel med å få eggløsning og bruker letrozol. Får bare legge inn aksjer i kveld uansett! :happy:
 
Når begynner dere å EL-teste?
Har en drøss med tester klar.. så starter nok til mandag :chicken:
Starter nok til uka om ikke jeg merker el-slim før. Var på kontroll etter ma i dag og alt så heldigvis flott ut. Fikk beskjed om å bare kjøre på. :D Hun så noe som kunne være en folikkel (eller vanncyste), så håper det er tegn på snart eggløsning. Men... har fremdeles HCG i kroppen så vil tro det surrer til event el-testing? Noen som vet?
 
Får ta en til senere i dag, men syns det var veldig tidlig siden jeg har litt trøbbel med å få eggløsning og bruker letrozol. Får bare legge inn aksjer i kveld uansett! :happy:
Er det første gang du prøver Letrozol? Kan jo hende at EL kommer tidligere da.
 
Back
Topp