*IKM uke 4* 2020

TR idag og da jubles det for at jeg fortsatt kan innta mengder med brie:p Håper det blir brie-stopp neste pp! Gratulerer til alle med fine streker!

Kan jeg spørre hvilken dpo du fikk første positive test?:woot:
Er 12dpo idag og ikke testet idag, men fått negative tester hittil. Men noe føles annerledes...
Har ikke tatt mer enn en test (til nå) og den er tatt i dag hvor jeg er 11 dpo. Liten parantes, men hadde egentlig termin i går, med første graviditet i fjor som endte i sa.

Vis vedlegget 317323
Ser dere denne? Nekter å tro det er skygge, fordi den er faktisk rosa! Ikm skal være torsdag ifølge flo app. Tørr ikke helt tro på denne, er bare pp2, lillemor brukte vi tross alt flere år på å lage jo!Vis vedlegget 317324 Er rfsu stav, ikke strimle,Har bare demontert den aldri fått skygge på disse før. Aldri fått strek heller.
Så fine streker :D Fantastisk at det gikk fortere denne gangen!

Tror jeg ser strek:eek:
upload_2020-1-22_16-25-53.jpeg

Bestemte meg for å stresse litt ned denne måneden med ingen EL-testing og ikke følge så mye med på forum (som jeg ikke klarte å la være), men da klaffet det jammen meg!
Dette er fra idag, 9/10dpo (den sterkeste er tidlig-test). Er i limboland mellom denne gruppe og IKM-uke5.

IMG_20200122_173148.jpg

F5BC07F4-77A1-446F-ADBA-A0EF1BAD1F18.jpeg Dagens test 9dpo ca ,blenda, håper på en positiv snart, selvom det er litt mindre sjanse siden mannen var borte litt rundt eggløsninga. Så troa er ikke helt der!

En mnd med mindre forum uten EL testing og prøve å ikke tenke så mye. Har ikke hatt noe følelse hverken den ene eller andre veien denne pp, men på jobb i dag kunne jeg kjenne heilt spesielle trekninger i livmoren. Kjente med en gang det minnet om første svangerskap, noe jeg aldri har kjent uten om. Men søren heller ble det en blenda A1 kjøpt på butikken i hast.. 12 DPO, og jeg gir opp denne PP. TR ventes på fredag, den er temmelig bankers på dag 27.

Ikke noe sterkere strek idag og blod når jeg tørker meg. Tror jeg har en kjemisk jeg. Dritt

CD 33, og enda en negativ test :dead: nå håper jeg nesten at tr kommer snart så vi kan begynne å gjøre oss klare til ny pp!

Vedlegg

• 844C9BED-A417-4764-84BA-02DBEA43C06F.jpeg
    844C9BED-A417-4764-84BA-02DBEA43C06F.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 125
Negativ digital på morgenen, og rødt i utfloden..Tr er nok nærme :smiley-angry017 Føkk! Dritalei av å kaste bort dagene på å se på kalenderen, telle dager, håpe, drømme, teste og så bare ende opp med drittblodtrollet. Puh :oops: Gir herved opp:hilarious:

Gratulere med positive tester til dere som var heldige denne måneden :Heartred Lykke til til alle medprøvere som ikke var like heldige:Heartred

Er vel ikke noen strek her...? Første testing i dag. Med «RFSU test ofte», hadde ikke noen andre tester hjemme. Er enten på IKM i dag eller så er det først på lørdag om to dager, litt varierende sykluser.

Vedlegg

• IMG_20200123_075135.jpg
    IMG_20200123_075135.jpg
    21,6 KB · Visninger: 147
Back
Topp