Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle egentlig vente til CD 12 søndag, men ble redd for at kroppen skulle spilte meg et puss så jeg missa el. Så jeg begynte å teste allerede i går, CD 9. Så klart negativ testNår begynner dere å EL-teste?
Har en drøss med tester klar.. så starter nok til mandag![]()

Tror jeg har lest her inne at hvis du fortsatt har hcg i kroppen så kan det forkludre.Starter nok til uka om ikke jeg merker el-slim før. Var på kontroll etter ma i dag og alt så heldigvis flott ut. Fikk beskjed om å bare kjøre på.Hun så noe som kunne være en folikkel (eller vanncyste), så håper det er tegn på snart eggløsning. Men... har fremdeles HCG i kroppen så vil tro det surrer til event el-testing? Noen som vet?
Har to eltester igjen fra make sure. Hadde egentlig ikke tenkt å teste, men siden jeg reiser bort hadde det egentlig vært greit å vite. Noen anbefalinger på eltest kjøpt over disk på apotek? Gjerne rimelig, men sikre.Når begynner dere å EL-teste?
Nei brukte 4 kurer med forrige barn, og dette er 2 gangen jeg har tatt tablettene nå når vi prøver på nr 2!Er det første gang du prøver Letrozol? Kan jo hende at EL kommer tidligere da.
Mener å ha lest her inne at det er større sjanse for graviditet med hcg i kroppen, ta det med en klype salt da jeg ikke er 100% sikker - håper noen kan correct me if I'm wrongStarter nok til uka om ikke jeg merker el-slim før. Var på kontroll etter ma i dag og alt så heldigvis flott ut. Fikk beskjed om å bare kjøre på.Hun så noe som kunne være en folikkel (eller vanncyste), så håper det er tegn på snart eggløsning. Men... har fremdeles HCG i kroppen så vil tro det surrer til event el-testing? Noen som vet?

Starta testing i dag, CD 10Når begynner dere å EL-teste?

Når begynner dere å EL-teste?
I følge appene er EL 08.01, men tenkte å begynne å teste litt før for å følge med på utviklingen. Når er det lurt å teste da, morgen og kveld?Lykke til og håper spiren sitter snartNei brukte 4 kurer med forrige barn, og dette er 2 gangen jeg har tatt tablettene nå når vi prøver på nr 2!
Har to eltester igjen fra make sure. Hadde egentlig ikke tenkt å teste, men siden jeg reiser bort hadde det egentlig vært greit å vite. Noen anbefalinger på eltest kjøpt over disk på apotek? Gjerne rimelig, men sikre.
Mener å ha lest her inne at det er større sjanse for graviditet med hcg i kroppen, ta det med en klype salt da jeg ikke er 100% sikker - håper noen kan correct me if I'm wrong![]()
Aldri EL-testet før, men tenkte å starte til søndag eller mandag (CD10/11). Har også en haug av tester.I følge appene er EL 08.01, men tenkte å begynne å teste litt før for å følge med på utviklingen. Når er det lurt å teste da, morgen og kveld?

Tusen takk! Håper deres også gjør detLykke til og håper spiren sitter snart![]()
Tusen takk! Håper detTusen takk! Håper deres også gjør det![]()
Bare en eggleder jeg ogsåMirell - 35 år - PP 1 - B3 - EL 05.01 - IKM 19-20.01
Usikker syklus, har bare en eggleder og vet ikke hvem som forløser hvilken mnd.