*IKM uke 4* 2020

Nallill - 29 år - PP2 etter SA - B1 - IKM 25.01

Hadde blitt tidenes 30 årsgave den 01.02!

Når begynner dere å EL-teste?
Har en drøss med tester klar.. så starter nok til mandag :chicken:
Skulle egentlig vente til CD 12 søndag, men ble redd for at kroppen skulle spilte meg et puss så jeg missa el. Så jeg begynte å teste allerede i går, CD 9. Så klart negativ test :hilarious:

Starter nok til uka om ikke jeg merker el-slim før. Var på kontroll etter ma i dag og alt så heldigvis flott ut. Fikk beskjed om å bare kjøre på. :D Hun så noe som kunne være en folikkel (eller vanncyste), så håper det er tegn på snart eggløsning. Men... har fremdeles HCG i kroppen så vil tro det surrer til event el-testing? Noen som vet?
Tror jeg har lest her inne at hvis du fortsatt har hcg i kroppen så kan det forkludre.

Har to eltester igjen fra make sure. Hadde egentlig ikke tenkt å teste, men siden jeg reiser bort hadde det egentlig vært greit å vite. Noen anbefalinger på eltest kjøpt over disk på apotek? Gjerne rimelig, men sikre.

Starter nok til uka om ikke jeg merker el-slim før. Var på kontroll etter ma i dag og alt så heldigvis flott ut. Fikk beskjed om å bare kjøre på. :D Hun så noe som kunne være en folikkel (eller vanncyste), så håper det er tegn på snart eggløsning. Men... har fremdeles HCG i kroppen så vil tro det surrer til event el-testing? Noen som vet?
Mener å ha lest her inne at det er større sjanse for graviditet med hcg i kroppen, ta det med en klype salt da jeg ikke er 100% sikker - håper noen kan correct me if I'm wrong :facepalm:

Aldri EL-testet før, men tenkte å starte til søndag eller mandag (CD10/11). Har også en haug av tester. :hilarious: I følge appene er EL 08.01, men tenkte å begynne å teste litt før for å følge med på utviklingen. Når er det lurt å teste da, morgen og kveld?

Nei brukte 4 kurer med forrige barn, og dette er 2 gangen jeg har tatt tablettene nå når vi prøver på nr 2!
Lykke til og håper spiren sitter snart :)

Har to eltester igjen fra make sure. Hadde egentlig ikke tenkt å teste, men siden jeg reiser bort hadde det egentlig vært greit å vite. Noen anbefalinger på eltest kjøpt over disk på apotek? Gjerne rimelig, men sikre.

Apotek 1 sine..!

Aldri EL-testet før, men tenkte å starte til søndag eller mandag (CD10/11). Har også en haug av tester. :hilarious: I følge appene er EL 08.01, men tenkte å begynne å teste litt før for å følge med på utviklingen. Når er det lurt å teste da, morgen og kveld?

tester morgen og kveld ja, for å ikke gå glipp av toppen :chicken:

Hiver meg med her, førstegangsprøver til tross for at vi har to barn fra før:p

Klukk - 29 år - PP1 - B3 - EL ca 9.01 - IKM ca 23.01

Mirell - 35 år - PP 1 - B3 - EL 05.01 - IKM 19-20.01

Usikker syklus, har bare en eggleder og vet ikke hvem som forløser hvilken mnd.

Negative EL tester foreløpig, som forventet. Men kjenner meg oppblåst og at det jobbes med modning :nailbiting: ..dette er spennende!

Back
Topp