Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke det "alle" tenker? Jeg kommer sikkert til å teste før IKM, da mannen min har bursdag like før Det hadde jo vært den perfekte gaven å gi i tillegg Er jo lov å håpe at det løser seg på magisk vis etter noen år med prøvingUndres på om jeg skal gjøre minimal innsats når det kommer til testing denne pp. Har bestilt conceive plus og tenker å heller fokusere på bruk av det og hyppig sengevals rundt antatt EL.
Er det ikke det "alle" tenker? Jeg kommer sikkert til å teste før IKM, da mannen min har bursdag like før Det hadde jo vært den perfekte gaven å gi i tillegg Er jo lov å håpe at det løser seg på magisk vis etter noen år med prøving
Kva trur dikka. Eg skal på natt i natt. Heim kl 06 og gubben rett på arbeid kl 06 morgon. Det er snakk om at dei skal jobbe til kl 20 om kvelden og jeg på natt kl 21:30. Så får ikkje aksjer før ut på fredagen. Vil det holde dersom jeg får positiv el test i morgon tidlig ?
Kva trur dikka. Eg skal på natt i natt. Heim kl 06 og gubben rett på arbeid kl 06 morgon. Det er snakk om at dei skal jobbe til kl 20 om kvelden og jeg på natt kl 21:30. Så får ikkje aksjer før ut på fredagen. Vil det holde dersom jeg får positiv el test i morgon tidlig ?
Kult! Tempdipp i går og stigning i dag, så tippar EL var i går. Litt uklare EL-testar denne mnd, men godt eg tempar i tillegg. No er det min tur til å venta på FF-krysset...! Er ein del nerdeting kun for dei innvidde med denne prøvinga også, hahaha.Da har FF satt meg opp på 3 DPO, og jeg er endelig i DPO-land IKM ble flyttet til 22.01. Noen andre som er i DPO-land, eller nærmer seg?
Jeg er ikke så god på dette, men appen min setter eggløsning til dagen etter positiv el-test, så hvis den er positiv i morgen tidlig har du jo kanskje eggløsning på fredag. Så det kan holde med aksjer på fredag.Kva trur dikka. Eg skal på natt i natt. Heim kl 06 og gubben rett på arbeid kl 06 morgon. Det er snakk om at dei skal jobbe til kl 20 om kvelden og jeg på natt kl 21:30. Så får ikkje aksjer før ut på fredagen. Vil det holde dersom jeg får positiv el test i morgon tidlig ?
Vart positiv kl 01 i natt håper det holder.Lenge siden sist aksjer da? Sædcellene kan leve mange dager. Hvis ja ville jeg kanskje prøvt å skvisa inn noen aksjer i pausen hans om den ikke er for langt unna hjemmet☺
Vart positiv i natt kl 01 håper det går.Jeg er ikke så god på dette, men appen min setter eggløsning til dagen etter positiv el-test, så hvis den er positiv i morgen tidlig har du jo kanskje eggløsning på fredag. Så det kan holde med aksjer på fredag.
Appen min sier det er 19,9% sjanse på selve dagen, og 29,8% dagen før eggløsning. Så jeg holder med Abstract83, hadde vært bra om dere fikk lurt inn noe før fredag også.
Herlig, dette ser bra ut!Vis vedlegget 285156
Etter 40 sek.Vis vedlegget 285157
4 min
Tror toppen er no.
Da er nok det håp på fredags aksjer.
ELslim i ei veke idag, men ikkje positiv ELtest enda Berre å smøre seg med tolmodigheit. Er også sjukdom i hus so får no berre sjå korleis det blir med denne ppen