IKM UKE 4 - 2019

Undres på om jeg skal gjøre minimal innsats når det kommer til testing denne pp. Har bestilt conceive plus og tenker å heller fokusere på bruk av det og hyppig sengevals rundt antatt EL. :smiley-ashamed005

Da har FF satt meg opp på 3 DPO, og jeg er endelig i DPO-land:happy: IKM ble flyttet til 22.01. Noen andre som er i DPO-land, eller nærmer seg?

Undres på om jeg skal gjøre minimal innsats når det kommer til testing denne pp. Har bestilt conceive plus og tenker å heller fokusere på bruk av det og hyppig sengevals rundt antatt EL. :smiley-ashamed005
Er det ikke det "alle" tenker? :D Jeg kommer sikkert til å teste før IKM, da mannen min har bursdag like før :-) Det hadde jo vært den perfekte gaven å gi i tillegg:happy: Er jo lov å håpe at det løser seg på magisk vis etter noen år med prøving:rolleyes:

Er det ikke det "alle" tenker? :D Jeg kommer sikkert til å teste før IKM, da mannen min har bursdag like før :) Det hadde jo vært den perfekte gaven å gi i tillegg:happy: Er jo lov å håpe at det løser seg på magisk vis etter noen år med prøving:rolleyes:

Haha. Jo du sier noe der. Men hva gjør man vel ikke for å lykkes? Stadig nye ting å teste ut. Så denne pp blir det kanskje ikke testing av EL. Men jeg ryker garantert på tester i dpo-land, spørsmålet er bare når ;)

Alltidsmilende - pp12 - B1 - EL 13.1 - IKM -26.1

Var oss Volvat igår å sjekket meg, denne mnd er det høyre eggstokk sin tur og det låg modne egg klare, så no er det sengevals muligens hver dag, før der blir pause i prøving..!

16152C9F-D34E-430B-A2A9-097C5FB4F085.jpeg

I morgon tidlig kan det være toppen.

Kva trur dikka. Eg skal på natt i natt. Heim kl 06 og gubben rett på arbeid kl 06 morgon. Det er snakk om at dei skal jobbe til kl 20 om kvelden og jeg på natt kl 21:30. Så får ikkje aksjer før ut på fredagen. Vil det holde dersom jeg får positiv el test i morgon tidlig ?

Kva trur dikka. Eg skal på natt i natt. Heim kl 06 og gubben rett på arbeid kl 06 morgon. Det er snakk om at dei skal jobbe til kl 20 om kvelden og jeg på natt kl 21:30. Så får ikkje aksjer før ut på fredagen. Vil det holde dersom jeg får positiv el test i morgon tidlig ?

Det skal vel i teorien kunne gjøre det ettersom EL skjer 12-24 timer etter positiv og at egget holder i 24 timer :signs003

Lenge siden sist aksjer da? Sædcellene kan leve mange dager. Hvis ja ville jeg kanskje prøvt å skvisa inn noen aksjer i pausen hans om den ikke er for langt unna hjemmet☺

Da har FF satt meg opp på 3 DPO, og jeg er endelig i DPO-land:happy: IKM ble flyttet til 22.01. Noen andre som er i DPO-land, eller nærmer seg?
Kult! Tempdipp i går og stigning i dag, så tippar EL var i går. Litt uklare EL-testar denne mnd, men godt eg tempar i tillegg. :P No er det min tur til å venta på FF-krysset...! ;) Er ein del nerdeting kun for dei innvidde med denne prøvinga også, hahaha.

Jeg er ikke så god på dette, men appen min setter eggløsning til dagen etter positiv el-test, så hvis den er positiv i morgen tidlig har du jo kanskje eggløsning på fredag. Så det kan holde med aksjer på fredag.:)
Appen min sier det er 19,9% sjanse på selve dagen, og 29,8% dagen før eggløsning. Så jeg holder med Abstract83, hadde vært bra om dere fikk lurt inn noe før fredag også.;)

Her var det positiv el-test i dag, så::dance011
Kjenner jeg er litt gira, godt å være i gang igjen etter at det gikk galt i høst.:)

Jeg er ikke så god på dette, men appen min setter eggløsning til dagen etter positiv el-test, så hvis den er positiv i morgen tidlig har du jo kanskje eggløsning på fredag. Så det kan holde med aksjer på fredag.:)
Appen min sier det er 19,9% sjanse på selve dagen, og 29,8% dagen før eggløsning. Så jeg holder med Abstract83, hadde vært bra om dere fikk lurt inn noe før fredag også.;)
Vart positiv i natt kl 01 håper det går.

ELslim i ei veke idag, men ikkje positiv ELtest enda o_O Berre å smøre seg med tolmodigheit. Er også sjukdom i hus so får no berre sjå korleis det blir med denne ppen ;)

ELslim i ei veke idag, men ikkje positiv ELtest enda o_O Berre å smøre seg med tolmodigheit. Er også sjukdom i hus so får no berre sjå korleis det blir med denne ppen ;)

EL slim ei uke her også...untatt sykdom.. høy på monitoren i fire dager, streken på monitor-testepinnen har vært sterkere siste to dagene men ikke sterkere enn teststrek. Har kjent litt «murringer» idag og håpet på max utslag.. utolmodig much ja...

Back
Topp