Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det går tregt dette herCD 4 og det går trååååååt
Det går jo framover men det nærmar seg el testingJa, det går tregt dette her
Kjedelige dager før El testingCD 4 og det går trååååååt
Jeg temper, gidder ikke å tisse i kopp i tillegg Aksjeinnlegging hver/annen hver dag fremover fra i morgen av. Så er vi sikker Tror EL blir på mandag, evt. kanskje på søndag. Nærmer seg, da!Det går jo framover men det nærmar seg el testing
Kjedelige dager før El testing
Da må ein treffe ellers for står jeg ingen ting. Du har jo alt tilrette laktJeg temper, gidder ikke å tisse i kopp i tillegg Aksjeinnlegging hver/annen hver dag fremover fra i morgen av. Så er vi sikker Tror EL blir på mandag, evt. kanskje på søndag. Nærmer seg, da!
Satser på detFår håpe egget ruger seg godt så det blir babis av det
Når begynner dere å teste etter El egentlig? Tar siste dose av letrozol idag, cd 8 i morgen, tenker å begynne på cd 10 tror jeg. Er ikke helt trygg på når El kommer.
Hehe er ikke tid for jobbtur da neiHer begynte eg allerede i dag på CD7! Men det er fordi eg har ganske tidleg EL, vanlegvis rundt CD12. Fekk “høg” på monitoren allerede i dag, så no må mannen pella seg heim frå jobbtur!!
Tiden går litt raskere når man kan teste og gjøre noe aktivt føler jegStarta med testing i dag CD 12. ELslim idag og då kjem EL som regel etter 1 veke. Men usikker på om kroppen er i rute etter MA so då er det best å teste litt tidlig
Hostesaft skal jo visstnok hjelpe for prøvingen, sier enkelte Satser på at eggstokkene gjør som de skal, til tross for influensa Krysser fingrene for deg!Har pådratt meg influensa håper det ikke påvirker El..