IKM UKE 4 - 2019

Det går jo framover men det nærmar seg el testing :)
Jeg temper, gidder ikke å tisse i kopp i tillegg:p Aksjeinnlegging hver/annen hver dag fremover fra i morgen av. Så er vi sikker:D Tror EL blir på mandag, evt. kanskje på søndag. Nærmer seg, da!

Jeg temper, gidder ikke å tisse i kopp i tillegg:p Aksjeinnlegging hver/annen hver dag fremover fra i morgen av. Så er vi sikker:D Tror EL blir på mandag, evt. kanskje på søndag. Nærmer seg, da!
Da må ein treffe ellers for står jeg ingen ting. Du har jo alt tilrette lakt :)

Når begynner dere å teste etter El egentlig? Tar siste dose av letrozol idag, cd 8 i morgen, tenker å begynne på cd 10 tror jeg. Er ikke helt trygg på når El kommer.

Når begynner dere å teste etter El egentlig? Tar siste dose av letrozol idag, cd 8 i morgen, tenker å begynne på cd 10 tror jeg. Er ikke helt trygg på når El kommer.

Her begynte eg allerede i dag på CD7! Men det er fordi eg har ganske tidleg EL, vanlegvis rundt CD12. Fekk “høg” på monitoren allerede i dag, så no må mannen pella seg heim frå jobbtur!! ;)

Her begynte eg allerede i dag på CD7! Men det er fordi eg har ganske tidleg EL, vanlegvis rundt CD12. Fekk “høg” på monitoren allerede i dag, så no må mannen pella seg heim frå jobbtur!! ;)
Hehe er ikke tid for jobbtur da nei

Starta med testing i dag CD 12. ELslim idag og då kjem EL som regel etter 1 veke. Men usikker på om kroppen er i rute etter MA so då er det best å teste litt tidlig :)

Starta med testing i dag CD 12. ELslim idag og då kjem EL som regel etter 1 veke. Men usikker på om kroppen er i rute etter MA so då er det best å teste litt tidlig :)
Tiden går litt raskere når man kan teste og gjøre noe aktivt føler jeg :)

Var hos gyn i dag for celleprøve, og fikk beskjed om at nå ligger alt til rette for at det skal gå:) Hun var enig i at EL kommer ca. på mandag, men ville at vi skulle spare på "kruttet" til lørdag/søndag. Så da får vi heller holde oss i en dag til:rolleyes: Har kjøpt inn Pre-Seed, og temperaturen er fremdeles lav. Så nå tripper jeg på startstreken:smiley-bounce012

Har pådratt meg influensa :meh: håper det ikke påvirker El..
Hostesaft skal jo visstnok hjelpe for prøvingen, sier enkelte:p Satser på at eggstokkene gjør som de skal, til tross for influensa:) Krysser fingrene for deg!

Back
Topp