IKM UKE 4 - 2019

Jeg er ikkje i gang før om 2 dager. Da starter jeg.

Har du lenge el slim, jeg har opp til 4 dager. Når el slim er kommet så har jeg litt bedre kontroll.
ja pleier ha eggehvite/ det jeg kaller EL slim ei uke el nå ihvertfall. Syklusene mine pleier være ca 31-33+ dager, hadde SA i november og hatt én normal mens i jula så krysser for at kroppen er ilage ;)

Her starta det nye året så fint med en magevirusinfeksjon av en annen verden! Begynte på onsdag og får i meg mat først i dag, så det var jo moro. :wideyed:Men det ser også ut til og ha utsatt syklusen ett par dager. Jeg holder meg uansett her inne jeg, så starter vel testinga etter EL mot neste helg :D

Denne mnd. Har jeg gått til innkjøp av bisolvon slimløsende hostesaft og grapefrukt juice!
Skader ikke å prøve hvert fall!:D
Så første dag idag, på cd10!

Her starta det nye året så fint med en magevirusinfeksjon av en annen verden! Begynte på onsdag og får i meg mat først i dag, så det var jo moro. :wideyed:Men det ser også ut til og ha utsatt syklusen ett par dager. Jeg holder meg uansett her inne jeg, så starter vel testinga etter EL mot neste helg :D
Så utruleg kjipt!! :( God bedring til deg! Håpar du blir frisk kjapt og at gullegget slepp snart! :)

CD 14 og EL i dag, i følge appen (verken temper eller EL-tester). Dette er bare PP 2, men jeg merker at jeg lengter etter å bli gravid nå ... Krysser fingrene for dere alle!

CD16 og jeg venter fremdeles på krysset i FF... Forhåpentligvis kommer det snart:happy: Mens vi venter er det jo bare en ting å gjøre:dance011

Back
Topp