lusemus 71
Forumet er livet
Da hadde jeg begynt el testing på CD 7-8Har variert fra 24-29 dager..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg begynt el testing på CD 7-8Har variert fra 24-29 dager..
ja pleier ha eggehvite/ det jeg kaller EL slim ei uke el nå ihvertfall. Syklusene mine pleier være ca 31-33+ dager, hadde SA i november og hatt én normal mens i jula så krysser for at kroppen er ilageJeg er ikkje i gang før om 2 dager. Da starter jeg.
Har du lenge el slim, jeg har opp til 4 dager. Når el slim er kommet så har jeg litt bedre kontroll.
Så utruleg kjipt!! God bedring til deg! Håpar du blir frisk kjapt og at gullegget slepp snart!Her starta det nye året så fint med en magevirusinfeksjon av en annen verden! Begynte på onsdag og får i meg mat først i dag, så det var jo moro. Men det ser også ut til og ha utsatt syklusen ett par dager. Jeg holder meg uansett her inne jeg, så starter vel testinga etter EL mot neste helg
Så utruleg kjipt!! God bedring til deg! Håpar du blir frisk kjapt og at gullegget slepp snart!
Nei, venter i spenning på krysset i FF Tempen har økt de siste dagene, så regner med det kommer snart...Er det noen som er i DPO land ?
Da hadde jeg begynt el testing på CD 7-8
ÅÅÅ spennande, lyte vente bortimot 4 dager til.Nei, venter i spenning på krysset i FF Tempen har økt de siste dagene, så regner med det kommer snart...
JappAltså 7-8 dager etter siste dag med mens?
Japp
JaDu mener vel 7-8 dager etter første dag med mens?
Nei tror ikke det, venter spent på om jeg har EL denne mnd, er på CD18 og fertilitetmonitoren sier høy andre dag på rad. Er andre PP med monitor, forrige gang jeg tok den i bruk var jeg allerede gravid.Er det noen som er i DPO land ?
Får håpe det lyser GRAVID denne gangen ogNei tror ikke det, venter spent på om jeg har EL denne mnd, er på CD18 og fertilitetmonitoren sier høy andre dag på rad. Er andre PP med monitor, forrige gang jeg tok den i bruk var jeg allerede gravid.