IKM UKE 4 - 2019

Hostesaft skal jo visstnok hjelpe for prøvingen, sier enkelte:p Satser på at eggstokkene gjør som de skal, til tross for influensa:) Krysser fingrene for deg!
Hostesaft har jeg prøvd :p hadde ikke noe særlig effekt, og smakte så hinsides vondt :depressed: ikke verdt det :D

Hostesaft har jeg prøvd :p hadde ikke noe særlig effekt, og smakte så hinsides vondt :depressed: ikke verdt det :D
Hehe, jeg elsker hostesaft! Med mindre det er Cosylan:wtf: Det smaker jo grusomt. Jeg har ikke brukt hostesaft for å bli gravid, da. Men drikker grapefruktjuice:rolleyes:

Hehe, jeg elsker hostesaft! Med mindre det er Cosylan:wtf: Det smaker jo grusomt. Jeg har ikke brukt hostesaft for å bli gravid, da. Men drikker grapefruktjuice:rolleyes:
Liker ikke lakris jeg :smiley-ashamed005 å solvipecten er litt som å gnage på lakrisrot (som ikke er noe høydare for meg det heller :p) synes du det har hjulpet på El slimet med grapefruktjuice?

Hvor lenge etter tr bør jeg vente for å teste for el?tenkte kjøpe sånn clearblue test-brukte det ved forrige svanskerskap men husker ikkje når man begynner med det:anyone

Tror jeg hører til her.
Akkurat ferdig med en SA., Så litt usikkert om EL dukker opp. Tenker å hive oss rundt uten å vente på tr.

Når begynner dere å teste etter El egentlig? Tar siste dose av letrozol idag, cd 8 i morgen, tenker å begynne på cd 10 tror jeg. Er ikke helt trygg på når El kommer.

Har testet noen dager nå da lagt merke til EL slim. Er på CD dag 14. Ser såvidt at strek nr 2 er blitt litt tydeligere fra to-tre dager siden. Fortsatt veeeldig svak strek da. Aksjer legges hver/ annenhver dag.

Last edited:
Til du som spurte om testing etter EL.

Legg inn dag i syklusen din, min monitor spør etter test på dag9-10 tror jeg.

Har testet noen dager nå da lagt merke til EL slim. Er på CD dag 14. Ser såvidt at strek nr blitt litt tydeligere fra to-tre dager siden. Aksjer legges hver/ annenhver.
Med hygge annenhver dag er man ganske safe :love022 men må innrømme at når det har tatt over et og et halvt år, så er det ikke alltid vi orker å gjøre det annenhver dag :smiley-ashamed005 blir litt plikt preget etter en tid. Er det andre her som har prøvd lenge som fører det litt å samme måten?

Med hygge annenhver dag er man ganske safe :love022 men må innrømme at når det har tatt over et og et halvt år, så er det ikke alltid vi orker å gjøre det annenhver dag :smiley-ashamed005 blir litt plikt preget etter en tid. Er det andre her som har prøvd lenge som fører det litt å samme måten?

Det skjønner jeg blir litt som plikt,er i pp3 nå og hadde klaff på pp1 men mistet. Med nr 2 gikk det 11mnd før klaff og aksjelegging ble ikke bare kos og gammen når ønsket om å lykkes var så stort.

Var hos gyn i dag for celleprøve, og fikk beskjed om at nå ligger alt til rette for at det skal gå:) Hun var enig i at EL kommer ca. på mandag, men ville at vi skulle spare på "kruttet" til lørdag/søndag. Så da får vi heller holde oss i en dag til:rolleyes: Har kjøpt inn Pre-Seed, og temperaturen er fremdeles lav. Så nå tripper jeg på startstreken:smiley-bounce012
Kvifor meinte gyn at de burde spara på kruttet, sa ho noko om det? Med 2-åringen vår klaffa det nemleg den PP-en me hadde mest sex (kvar dag)...

Liker ikke lakris jeg :smiley-ashamed005 å solvipecten er litt som å gnage på lakrisrot (som ikke er noe høydare for meg det heller :p) synes du det har hjulpet på El slimet med grapefruktjuice?
Litt usikker, men syntes uansett at det er godt:hilarious:

Kvifor meinte gyn at de burde spara på kruttet, sa ho noko om det? Med 2-åringen vår klaffa det nemleg den PP-en me hadde mest sex (kvar dag)...
Tja, hun tenkte vel at når vi var så sikker på EL, så er det størst sannsynlighet hvis man slipper flest mulig svømmere like før? Mennene produserer jo svømmere hver dag, men sparer de litt har de jo flere. Med måte selvsagt, det blir jo ikke uendelig mange:rolleyes: Men om det har noe å si i praksis er jo ikke sikkert.

Er vel godt i gang med el testing no ?

Er du godt igang mente du?

Har mens i 7dager så tester ikke før ca CD10-ish, ble CD11 denne PP. Er på CD14 idag, vært svak strek nr2 siden CD11, men ikke sterkere t.o.m idag. Bittelitt EL-aktig slim, men det pleier ta seg opp. Får nå vente å se.

Er du godt igang mente du?

Har mens i 7dager så tester ikke før ca CD10-ish, ble CD11 denne PP. Er på CD14 idag, vært svak strek nr2 siden CD11, men ikke sterkere t.o.m idag. Bittelitt EL-aktig slim, men det pleier ta seg opp. Får nå vente å se.
Jeg er ikkje i gang før om 2 dager. Da starter jeg.

Har du lenge el slim, jeg har opp til 4 dager. Når el slim er kommet så har jeg litt bedre kontroll.

Jeg gikk helt tom for tester når jeg ble gravid i desember. Brukte opp alle, og forventet jo ikke å miste spiren i romjula
Venter enda på nye :banghead:

Back
Topp