IKM UKE 4 - 2019

Har ikkje fått aksjer enda. Kom heim kl 06:30 og da eg skulle legge meg kl 07 ringte dei etter han. Så jeg måtte stå opp igjen og få ongane på skulen.
Så det kommer i kveld og tempen som gal for å finne temp hoppet. Får jeg temp over 36,70 så har egget sluppe.

EL slim ei uke her også...untatt sykdom.. høy på monitoren i fire dager, streken på monitor-testepinnen har vært sterkere siste to dagene men ikke sterkere enn teststrek. Har kjent litt «murringer» idag og håpet på max utslag.. utolmodig much ja...

Ja kjenner til det å være utolmodig :smiley-ashamed004 Men no ser det ut som ELtesten er positiv her (iallefall tett før). Har du testa i dag også?

Ja kjenner til det å være utolmodig :smiley-ashamed004 Men no ser det ut som ELtesten er positiv her (iallefall tett før). Har du testa i dag også?

Tok en test i morges, den var lik gårdagens. Ueldig og stilte fertilitetsmonitor på kveld denne pp, den spør om tester 21tiden på kveld..

Oi håper din er positiv, lykke til :)

Hei dere! Hadde egentlig ikm imorgen, men el har blitt voldsomt forsinket grunnet sykdom og bryllupsstress ifølge tempen min :) fikk lagt inn aksjer både dagen før og dagen etter el, så har troa! Håper jeg kan få henge her med dere :) er 3dpo idag.

Turkistliv - 25 - B4 - pp7 etter MA - EL 9/1 - IKM 23/1

Vedlegg

• Screenshot_20190112-094348_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20190112-094348_FF Mobile.jpg
    347,6 KB · Visninger: 97
Tok en test i morges, den var lik gårdagens. Ueldig og stilte fertilitetsmonitor på kveld denne pp, den spør om tester 21tiden på kveld..

Oi håper din er positiv, lykke til :)

Takk for det, lykke til til deg også :D
ELtesten var iallefall positiv idag so er vell i DPO land imorgon. Håper testen slår ut med deg også snart :)

Noen som har forsøkt lavkarbo?
Gått på dette igjen nå 1,5 uke, etter en laaaaaang pause! Og skulle hatt el i går, men kjenner ingenting. Pleier å ha murringer og litt stikking, derfor pleier jeg heller ikke teste etter el. Bare lurer på om noen har noe erfaring rundt dette?:happy:

Noen som har forsøkt lavkarbo?
Gått på dette igjen nå 1,5 uke, etter en laaaaaang pause! Og skulle hatt el i går, men kjenner ingenting. Pleier å ha murringer og litt stikking, derfor pleier jeg heller ikke teste etter el. Bare lurer på om noen har noe erfaring rundt dette?:happy:

Levde lavkarbo nestn 100% fra juli-okt datt sakte av, forsøker komme inn i det igjen nå. Hadde nokså normal sykluser. Vi startet ikke prøve før uti Sept. Mener jeg ikke kjente murring/ stikninger like godt på Lavkarbo som ved høykarbo livstil. SKAL tilbake på LK ihvertfall, kroppen er met ilage og mindre hormonell osv

Noen andre her som bruker wild yam eller babyklister? :)

Levde lavkarbo nestn 100% fra juli-okt datt sakte av, forsøker komme inn i det igjen nå. Hadde nokså normal sykluser. Vi startet ikke prøve før uti Sept. Mener jeg ikke kjente murring/ stikninger like godt på Lavkarbo som ved høykarbo livstil. SKAL tilbake på LK ihvertfall, kroppen er met ilage og mindre hormonell osv

Men du hadde da el uten murringer osv?
Veldig deilig å være tilbake på lavkarbo, og så langt er vel vekta enig og! :hilarious:

Sterk positiv ELtest i går kveld so trur eg regner eggløsning i dag og IKM på søndag om to veker. Har berre fått lagt inn aksjer to ganger, men det holt sist eg vart gravid. So no er det berre å håpe :D

Back
Topp