Da har jeg endret IKM-datoen din på listenSterk positiv ELtest i går kveld so trur eg regner eggløsning i dag og IKM på søndag om to veker. Har berre fått lagt inn aksjer to ganger, men det holt sist eg vart gravid. So no er det berre å håpe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg endret IKM-datoen din på listenSterk positiv ELtest i går kveld so trur eg regner eggløsning i dag og IKM på søndag om to veker. Har berre fått lagt inn aksjer to ganger, men det holt sist eg vart gravid. So no er det berre å håpe![]()
Velkommen er du uansett Lykke til!Hubro - PP1 - B1 - EL 13.01? - IKM 27.1?
Jeg sluttet på p-pillene på nyttår etter å ha gått på det i 12 år, så syklusen min er vill gjetning basert på gjennomsnittet akkurat nå. Synes jeg kjenner veldig mild mensenmurring i dag, men vet ikke om det er reelt, jeg som innbiller meg ting eller bare er veldig oppspilt/utålmodig/spent
YES i gang daPlutselig positiv El test idaghurra
![]()
Da BURDE det klaffeEL i morgen eller dagen etter. Lagt inn aksjer annenhver dag den siste uka, så satser på klaff nå![]()
Eg begynner å lure på ka som skjer, igår og dagen før har det murret så fælt at eg ikke fikk sove, og det stråler ned i lysken på den siden egget skal slippe.. aldri hatt sånne smerter ved eggløsning??
Begynner å lure på om eg bommet på eggløsningsdagen, men har lagt inn masse aksjer de siste dagene.. murringen har roet seg idag, men det murrer!
Noen som har opplevd dette og vært gravid? Håper veldig no siden det er siste mnd før vi tar en pause!

Eg tar bidronninggelé før EL og wild Yam når EL er påvist. Blei til slutt gravid i forrige runde med prøving (PP8), men fortsatt ikkje no med prøving på nr. 2 (PP9). Så vanskeleg å sei om det har nokon effekt...Noen andre her som bruker wild yam eller babyklister?![]()
Er det desemberbarn som gjør at det blir pause? har tenkt samme tanken selv nemlig![]()
Nei, det er bare at vi er 20 og 23 og har prøvd i 1 år og er slitne begge to.. så om det ikke klaffer denne mnd så blir det fokus på å få prøvd å kjøpt vårt eget hus så vi kan få tankene på noe annet.. så er bare at vi er slitne, spesiellt eg siden eg tenker så mye på det
Bryr meg ikke ka mnd babyen blir født sålenge vi får det til naturlig, orker ikke tanken på prøverør no..
Jeg har tidligere vært gjennom en ganske lang tid med å prøve selv, og vet det kan være utrolig slitsomt.. Ønsker dere masse lykke til
Noen andre her som bruker wild yam eller babyklister?![]()

(CD23, laang syklus). "Berre" 13 dager igjen til IKM
Når starter folk å teste? Er 8DPO og på CD22. Tenkte å starte testingen 19. januar (13DPO). Kunne sikkert ha startet tidligere også, men jeg hater å tisse i den teite koppen hver morgenDPO 1 her(CD23, laang syklus). "Berre" 13 dager igjen til IKM
Når starter folk å teste?
![]()
Men jeg har full forståelse for at andre gjør det Tenker å vente til 12-13 dpo, for det er fornuftig, men kjenner jeg meg selv rett blir det sikkert til helga alt, 9-10 dpo...DPO 1 her(CD23, laang syklus). "Berre" 13 dager igjen til IKM
![]()
Elsker testing, skikkelig testetøs...
Ufornuftige meg begynner vel 7dpo som vanligDPO 1 her(CD23, laang syklus). "Berre" 13 dager igjen til IKM
![]()
DPO 1 her(CD23, laang syklus). "Berre" 13 dager igjen til IKM
![]()