Ja, det tar Sikkelig på har dere prøvd lenge?
Er bare i pp4, men føles som en evighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tar Sikkelig på har dere prøvd lenge?
Er bare i pp4, men føles som en evighet
Samme her har mista gnisten med temping, el testing har mista gleden. Bare nokre mnder til så stopper vi prøvingen men har begynt og bygge opp ein vegg om at jeg ikkje får fleire.1 dpo og gitt opp for lenge siden....Skikkelig knekk denne pp. Maks demotivert og null tro på at vi skal greie det selv. Tar virkelig på denne prøvingen
Samme her har mista gnisten med temping, el testing har mista gleden. Bare nokre mnder til så stopper vi prøvingen men har begynt og bygge opp ein vegg om at jeg ikkje får fleire.
Det lønner seg og få ein sjekk. Når ingen ting vil vise resultat mister ein motet. Det har jeg sett no ingen ting skjer lenger.Det er skikkelig dritt! Det påvirker jo mannen og, så sliter han med å prestere og det minsker sjangsene igjen. Går også rundt og bekymrer meg for at det er noe som er galt, så det hjelper vel heller ikke. Ettersom det er barn nr 1 for oss begge, så vet vi jo heller ikke om vi funker eller ikke liksom. Skal en tur til legen om et par uker, og vurderer å høre om jeg kan få målt AMH så jeg evt kan puste litt ut...
Siden jeg har egentlig uregelmessig mensen, men etter de siste 4-5 mnd har jeg hatt en syklus på 31-33 dager. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning igår, og ikke sist tirsdag som jeg trodde etter kalenderen. Blir jeg da skøvet frem en uke?
Det er grunnen til at jeg føler det ikke skjer noe her også! Får alltid såre bryst sånn 2-3 dpo, denne pp er det nada... Jeg tenker kanskje ikke hormonene er helt i lage her enda etter senabort i slutten av november, så har heldigvis ikke mistet all prøvefutten av det.Bruker å få sårebryst rundt 3 - 4 dpo og kjenner ingen ting no heller. Mister litt motet når det blir slik.
Noen som vil svare på dette?
Perioden etter EL holder seg som regel stabil på antallet dager, det vil dermed si at om EL kommer senere vil også mens komme senere
Ja, hvis du hadde el i går er det sikkert rundt 14 dager til ikm. Det varierer jo litt selvsagt, jeg har 12 dager.Da skal jeg flytte meg over til uke 5? Jeg ble så usikker, for som de fleste sier så går det vel ca 14 dager til mens etter eggløsning?
Da skal jeg flytte meg over til uke 5? Jeg ble så usikker, for som de fleste sier så går det vel ca 14 dager til mens etter eggløsning?
Ja, bare å henge her også vel, blir spennende å se når eller om den kommer da...jeg skrev meg opp i uke 5, men jeg henger her alikevel. Kalenderen min vil jo ikke flytte seg når jeg skal ha mensen heller, så er spent på om den faktisk kommer på tirsdag eller ikke. Men jeg er faktisk hundre og 99,9% sikker på jeg hadde EL på tirsdag. Og det er faktisk første gang jeg har vært så sikker.
Ja, bare å henge her også vel, blir spennende å se når eller om den kommer da...
No er vi komt til det punktet at vi ikkje håper på noen ting pga vi muligens skal kjøpe hus og vil flytte inn osv uten at eg eventuelt blir dårlig .. men det murrer så fælt, eg er dårlig i magen og generelt uggen ..?
er 4-5 dpo!
Kan det hende at det stemmer det de sier at når du ikke "håper" og prøver veldig hardt så går det?? Det hadde vært så sykt om vi no hadde kjøpt hus og oppi det hele vært gravid!
Jeg skriver at du har flyttet gruppe, men du må gjerne oppdatere oss likevel Og du er selvsagt velkommen til å henge her med ossjeg skrev meg opp i uke 5, men jeg henger her alikevel. Kalenderen min vil jo ikke flytte seg når jeg skal ha mensen heller, så er spent på om den faktisk kommer på tirsdag eller ikke. Men jeg er faktisk hundre og 99,9% sikker på jeg hadde EL på tirsdag. Og det er faktisk første gang jeg har vært så sikker.