KlemKjenner kroppen min alt for godt etter prøving fra 2014 uten hell enda. Magefølelsen holder på dårlig filing.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KlemKjenner kroppen min alt for godt etter prøving fra 2014 uten hell enda. Magefølelsen holder på dårlig filing.
Krysser for at den er sterkere i morgonKanskje ett eller annet er der ihvertfall.
Håper streken imorgen kan gjøre meg litt klokere på den positive siden
Takker håper kroppen tar feil.Klem
Har også kjent på kvalme, men veit at det går div sykdom om dagen.. he he er CD28 av syklus på 32/33 dager.. tror jeg kan være 8-9Dpo om jeg hadde EL denna måneden.
Ivrige testere he he.. her skal jeg ikke teste før over ei uke etter IKM tror jeg. . har fått sen positiv på graviditetstestene på nr1 og 2 samt den som endte i SA.
Eg skal også vente, men klarer ikkje å være so flink å vente til ei veke over IKM. Blir vell på IKM eg tester regner eg med Har ikkje testane blitt positive før etter IKM med deg?
Kjenner kroppen min alt for godt etter prøving fra 2014 uten hell enda. Magefølelsen holder på dårlig filing.
Ingen tester blitt positive før etter IKM hos meg nei. Kanskje jeg produserer hcg tregt he he
Vis vedlegget 286028
5 minVis vedlegget 286029
10 minVis vedlegget 286030
15 minVis vedlegget 286031
20 min
Forbanna dritt tester. Snakk om å få deg ein på tryne. 8 dpo og detta er lurestrek. Neste test ut på dagen blir neg. Detta er noko ein blir såra når testan blir slik. Hadde testen vert som 10 min så hadde det vert meir korrekt..
Jøss, aldri fått sånn på de der før!Vis vedlegget 286028
20 min
Forbanna dritt tester. Snakk om å få deg ein på tryne. 8 dpo og detta er lurestrek. Neste test ut på dagen blir neg. Detta er noko ein blir såra når testan blir slik. Hadde testen vert som 10 min så hadde det vert meir korrekt..
Vis vedlegget 286028
20 min
Vis vedlegget 286028
20 min
Jeg har søkt hjelp men er bikka langt over 45 år og da ser dei ned på deg. Virker som det ikkje vil hjelpe.Håper der går deres vei snart, klart ekstra sårt når dere har prøvt så lenge
Har dere fått noe hjelp?
Skimter noe langt bak i der.Litt usikker på EL dato da syklusen min er noe uregelmessig. Men ifølge kalenderen min er jeg 9dpo idag. Så da ble det en test Negativ, men gir ikke opp håpet.