IKM UKE 4 - 2019

Det er grunnen til at jeg føler det ikke skjer noe her også! Får alltid såre bryst sånn 2-3 dpo, denne pp er det nada... Jeg tenker kanskje ikke hormonene er helt i lage her enda etter senabort i slutten av november, så har heldigvis ikke mistet all prøvefutten av det.
Jeg får såre bryst av og til, men ikke hver eneste pp. Så trenger ikke å bety noe :-) Jeg hadde f.eks. ikke såre bryst den pp'en jeg tok blodprøve for å sjekke om EL hadde forekommet, og det hadde den jo.

Jeg får såre bryst av og til, men ikke hver eneste pp. Så trenger ikke å bety noe :) Jeg hadde f.eks. ikke såre bryst den pp'en jeg tok blodprøve for å sjekke om EL hadde forekommet, og det hadde den jo.
Nei, det er sant, får prøve å tenke at det er tilfeldig...:happy:

Jeg er omtrentlig 4-5 dpo i dag. Jeg tror i hvert fall at jeg fikk el lørdag eller søndag (søndag murret det og mandag hadde jeg en kort periode med bekkensmerter). De to siste dagene har jeg gått med konstant murring i varierende grad. Småvondt i korsryggen siden i går kveld, men det kan gjerne også skyldes 8 timer i møte med bare noen pauser for å strekke beina. Virker veldig tidlig å få symptomer, men kanskje? :hilarious: Hvordan i all verden skal jeg greie å holde ut om ting tar tid når jeg er så utålmodig allerede i PP1? :nailbiting:

Jeg er omtrentlig 4-5 dpo i dag. Jeg tror i hvert fall at jeg fikk el lørdag eller søndag (søndag murret det og mandag hadde jeg en kort periode med bekkensmerter). De to siste dagene har jeg gått med konstant murring i varierende grad. Småvondt i korsryggen siden i går kveld, men det kan gjerne også skyldes 8 timer i møte med bare noen pauser for å strekke beina. Virker veldig tidlig å få symptomer, men kanskje? :hilarious: Hvordan i all verden skal jeg greie å holde ut om ting tar tid når jeg er så utålmodig allerede i PP1? :nailbiting:
4-5 DPO er ikke egget festet en gang, så det er mest sannsynlig for tidlig, ja:p Egget fester seg 5-6 dager etter befruktningen i følge NHI (https://nhi.no/graviditetsoraklet/foster/svangerskapsuke-2/), og befruktningen skjer jo evt. en eller gang etter eggløsningen.

Det er vel helt vanlig å være litt giret i PP1, og det går nok i bølgedaler videre hvis det ikke går denne gangen. Vi har prøvd i flere år, så har litt erfaring på oppturer og nedturer:wacky: Masse lykke til! Håper du er en av de heldige som slipper unna med bare 1 pp;)

4-5 DPO er ikke egget festet en gang, så det er mest sannsynlig for tidlig, ja:p Egget fester seg 5-6 dager etter befruktningen i følge NHI (https://nhi.no/graviditetsoraklet/foster/svangerskapsuke-2/), og befruktningen skjer jo evt. en eller gang etter eggløsningen.

Det er vel helt vanlig å være litt giret i PP1, og det går nok i bølgedaler videre hvis det ikke går denne gangen. Vi har prøvd i flere år, så har litt erfaring på oppturer og nedturer:wacky: Masse lykke til! Håper du er en av de heldige som slipper unna med bare 1 pp;)

Takk! Prøver å smøre meg med tålmodighet, men det er jammen meg ikke enkelt :p Håper dere får napp snart!

Haha, jeg gikk på en kjempesmell etter å ta tempet. Kurven min er jo så sykt bra denne pp'en! Negativ test 10DPO:rolleyes: NÅ skal jeg vente til 13DPO:p
Ser dere hun over? Skråsikker på at nå SKULLE hun vente til 13DPO? Det gikk i dass i dag også, med blanko test 12DPO:rolleyes: Til mitt forsvar så har jeg faktisk høyere hvilepuls og uvanlig pen graf denne pp'en (hører jeg prøve å overtale meg selv til at dette var en god idé):D

Ivrige testere he he.. her skal jeg ikke teste før over ei uke etter IKM tror jeg. . har fått sen positiv på graviditetstestene på nr1 og 2 samt den som endte i SA.

Ivrige testere he he.. her skal jeg ikke teste før over ei uke etter IKM tror jeg. . har fått sen positiv på graviditetstestene på nr1 og 2 samt den som endte i SA.
Ja, denne pp'en har jeg vært helt håpløs. Rart at man kan få symptomer på testetøs etter flere år uten antydning:rolleyes:

CD 20 og 7 dpo. Her er det ingen symptomer. Ikkje tegn til såre bryst så her har jeg gitt opp denne ppen. Bli barre deppa når det er ingen tegn på noko ting :(

CD 20 og 7 dpo. Her er det ingen symptomer. Ikkje tegn til såre bryst så her har jeg gitt opp denne ppen. Bli barre deppa når det er ingen tegn på noko ting :(
Det var da litt vel pessimistisk :-) Men forstår tankegangen din. Vi andre får håpe for deg, da:Heartred

9dpo og skimter noe fra testen idag tidlig.. er det bare jeg som ser det? Vanskelig å fange på bilde.
received_786715458347360.jpeg
Screenshot_20190118-113640_InstaSize.jpg

Men kjære deg du er bare 7dpo jo ikke noe å ta på'vei. Skjønner at ventetid og prøving tar på, been there. Etter det jeg har lest meg opp så kan egget bruke opptil 10 dager å feste seg, hvor snittet ligger på 6-8. Det er også vanlig at symptomer kommer fra 4-5 uker. Med nr1 hadde jeg ingen symptomer annet uteblitt mens og etterhvert murringer. Klem til deg :Heartbigred

Jeg er kvalm, og jeg har så lyst det skal være et symptom, men jeg er bare 3 dpo :laughing002

Har også kjent på kvalme, men veit at det går div sykdom om dagen.. he he er CD28 av syklus på 32/33 dager.. tror jeg kan være 8-9Dpo om jeg hadde EL denna måneden.

Det var da litt vel pessimistisk :) Men forstår tankegangen din. Vi andre får håpe for deg, da:Heartred
Mister motet når ikkje sårebryst er der. Bruker å ha det når det skimter strek. Da tenker jeg ikkje såre bryst så er det jo ingen egg som fester seg.
Takker for det og håper det hjelper.

Men kjære deg du er bare 7dpo jo ikke noe å ta på'vei. Skjønner at ventetid og prøving tar på, been there. Etter det jeg har lest meg opp så kan egget bruke opptil 10 dager å feste seg, hvor snittet ligger på 6-8. Det er også vanlig at symptomer kommer fra 4-5 uker. Med nr1 hadde jeg ingen symptomer annet uteblitt mens og etterhvert murringer. Klem til deg :Heartbigred
Kjenner kroppen min alt for godt etter prøving fra 2014 uten hell enda. Magefølelsen holder på dårlig filing.

Ser ut som synålstrek strek eller. Tar jeg feil ?
Kanskje :) ett eller annet er der ihvertfall.
Håper streken imorgen kan gjøre meg litt klokere på den positive siden :D

Back
Topp