lusemus 71
Forumet er livet
Hadde negativ for 15 timer siden og så positiv på 15 timer. Det tror jeg ikkjeHvorfor er det lurestrek?
Strekene blir mørkere når de tørker
Denne er positiv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde negativ for 15 timer siden og så positiv på 15 timer. Det tror jeg ikkjeHvorfor er det lurestrek?
Strekene blir mørkere når de tørker
Denne er positiv
Ja hadde den vert rett positiv så hadde jeg jubla. Men 8 dpo nopp.Jøss, aldri fått sånn på de der før!
Den ser jo rosa ut også!
Den ser jo positiv ut?Vis vedlegget 286028
5 minVis vedlegget 286029
10 minVis vedlegget 286030
15 minVis vedlegget 286031
20 min
Forbanna dritt tester. Snakk om å få deg ein på tryne. 8 dpo og detta er lurestrek. Neste test ut på dagen blir neg. Detta er noko ein blir såra når testan blir slik. Hadde testen vert som 10 min så hadde det vert meir korrekt..
10 dpo..negativ test og tempen er på vei ned.
Ser ikke lovende ut.
Hadde kraftige stikk i dag da, men er 4 dager til ikm. De et er vel ikke mulig med så den implantasjon/festesmerter?
Vis vedlegget 286176
Tør test kl 22 tiden. Skimta strek ca etter 5 min. 9 dpo
Det er barre og krysse og håperSpennende! Krysser fingrene
PP2, B1, EL06.01, IKM 21.01
EnduroFrue - PP1 - B1 - EL 06.01.19 - IKM 21.01.19
Å som jeg håper for deg lusemus 71 nå er det din tur !Vis vedlegget 286176
Åååh så spent jeg er på dine vegne! Krysser alt som krysses kanVis vedlegget 286176
IKM i dag! Hvordan ligger dere an? Noen som har testet, eller har tanten ringt på døren?
Det håper jeg og.Å som jeg håper for deg lusemus 71 nå er det din tur !
Ja kryss det du kan. Jeg håper håperÅååh så spent jeg er på dine vegne! Krysser alt som krysses kan