IKM UKE 4 - 2019

F6515CD2-2826-49EA-9DE1-67DD0CBE6325.jpeg

Tør test ser meir rett ut. Håper håper.
 
DPO 7 idag :) Ei veke til testing. Ingen symptomer her. Har ikkje so veldig trua på at det skal klaffe på PP1 igjen kjenner eg, men hadde no vert veldig kjekt :D
 
10 dpo..negativ test og tempen er på vei ned.
Ser ikke lovende ut.

Hadde kraftige stikk i dag da, men er 4 dager til ikm. De et er vel ikke mulig med så den implantasjon/festesmerter?
 
10 dpo..negativ test og tempen er på vei ned.
Ser ikke lovende ut.

Hadde kraftige stikk i dag da, men er 4 dager til ikm. De et er vel ikke mulig med så den implantasjon/festesmerter?

Jo, det er mulig! Egget kan feste seg så sent som 12 dpo! :happy:
 
7-8 dpo og brystene mine er forferdelig ømme i dag. Har ikke merket noen stikninger eller noe sånt, da.

Edit: Mistenker at jeg ikke har hatt eggløsning da jeg trodde jeg hadde det - hvilket ikke er usannsynlig siden jeg ikke temper eller tester når det skjer, men tar utgangspunkt i symptomer. Får bare se når og om tr dukker opp.
 
Last edited:
Jeg svir av en tidligtest i morgen, men jeg vil tippe den blir negativ. Jeg hadde intense mensenlignende smerter i går kveld, som fremdeles til dels er der i dag også. Jeg har mer troen på at det er smerter etter el enn graviditetssympton. Jeg aner jo ikke hvordan el er for meg siden jeg akkurat har sluttet på p-pillene etter å gått på det i mange år, og det er ikke store sjansene for at vi har greid det på første forsøk... Håpet er der da :p
 
IKM i dag! Hvordan ligger dere an? :) Noen som har testet, eller har tanten ringt på døren?

Testet i dag tidlig og ikke tegn til strek. Men i går kveld hadde jeg noe smerter og bittelitt rosa/brun utflod, så det kan være at det var festeblødning.
I tillegg har jeg 23-24 dagers syklus, og hvis man skal følge den tiden alt tar, så kan det være at det var feste i går :)
Men jeg får se utover uken :)
 
Back
Topp