Minimeg123
Forelsket i forumet
9 DPO i dag. Ingen symptomer. Har ei litt intensiv arbeidsperiode no so her har dagane gått litt i ett Lurer på å teste på laurdag dersom det ikkje er tegn til TR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dpo, ikm til søndag. Er på dobbel femar kur og fått påvist el denne mnd, så er spent
Men ikke ett snev av symptomer her i gården
Dobbel kur her og hadde du El smerter jeg fikk noe intense El smerter/plager, var såpass anspent og øm i livmorområdet, at Sengekos var tidvis ubehagelig
Jeg kan skrives opp som gravid
TakkGratulerer!
Hurra!! Gratulerer så myeJeg kan skrives opp som gravid
TakkHurra!! Gratulerer så mye
Kan jeg spørre hvor mange dpo du er? Jeg var svak, så jeg testet i dag, 9dpo.. selvsagt negativ Om du er lengre enn det så er det kanskje håp for meg ogsåTakk
Ja, el smertene var forferdelige. Jeg har gått på en del enkle kurer med femar og ikke hatt slike smerter. Denne gangen trodde jeg det var noe galt, siden det gjorde så vondt.
Men i følge gyn så hadde det sprukket en cyste samtidig og lagt seg litt vann i buken, så jeg håper det var det som gjorde vondt og ikke selve el. Funker det ikke denne pp, så skal jeg på ny dobbel kur neste runde
10 dpo hvilken test testet du med? Jeg testet i går med babyplan sin, og der ble den negativ, men den testetøsa som jeg er så måtte jeg teste med alle de forskjellige merkene jeg hadde da fikk jeg svak svak strek på de, men fikk ikke gravid i går på digitale så det er håpKan jeg spørre hvor mange dpo du er? Jeg var svak, så jeg testet i dag, 9dpo.. selvsagt negativ Om du er lengre enn det så er det kanskje håp for meg også
10 dpo hvilken test testet du med? Jeg testet i går med babyplan sin, og der ble den negativ, men den testetøsa som jeg er så måtte jeg teste med alle de forskjellige merkene jeg hadde da fikk jeg svak svak strek på de, men fikk ikke gravid i går på digitale så det er håp
Gratulerer!!!Jeg kan skrives opp som gravid