IKM UKE 4 - 2019

Har ikke meldt meg inn i noe ikm gruppe. Men har ikm søndag. Tok test for 2 dager siden. Blenda?
Føler jeg ønsker så sterkt at det skal være to streker at jeg "ser" to streker.. Men har opplevd skygge på disse testene før :(
Hva tror dere?
Venter på nye tester i posten

Ser strek! Håper den blir sterkere :love7

Har ikke meldt meg inn i noe ikm gruppe. Men har ikm søndag. Tok test for 2 dager siden. Blenda?
Føler jeg ønsker så sterkt at det skal være to streker at jeg "ser" to streker.. Men har opplevd skygge på disse testene før :(
Hva tror dere?
Synes jeg skimter en svak strek :happy:

Hva tror dere?

Ser svak strek :) håper den blir sterkare!

Hva tror dere?
Det er lov og håpe at detta ikkje er skygge strek :)

Nå har virkelig testetrangen kommet for fult, men hadde bestemt meg for å vente til ikm.
Får prøve å holde meg, selv om det ligger to tester i skuffen. 11 dpo i dag :)

Jeg kan settes på tr, kom i dag.
Glad syklusene er så raskt på plass igjen.☺️ Bare å prøve videre nå.

Hva tror dere?

Tok test etter jobb idag, går ikke ann å få den mere blenda.. Så var nok skygge:(

Her har eg hatt ein enormt stressande periode på jobb og har knapt fått tenkt på prøvinga... Har veldig liten tru på denne PP-en, ettersom alt har vore litt rart med både temping og EL-testar. Har ikkje fått bekrefta EL på tempen som eg pleier, så veit ikkje kva som skjer. Det kan vera stress, eller temperaturskifte osv. Uansett, har bestemt meg for å ikkje testa i det heile tatt denne PP-en, fordi eg trur bestemt at dritt-TR kjem om eit par dagar. Men håpar sjølvsagt at eg tar feil! ;) Spennande dagar i gruppa her! :)
Hvordan går det? Har temperaturen bedret seg, eller er du fremdeles usikker?

Hvordan går det? Har temperaturen bedret seg, eller er du fremdeles usikker?
IKM i går, men ingen mens! Er nok dessverre ganske så overbevist om at den kjem med eit brak i kveld eller i morgon... :( Heile syklusen har vore rar som sagt med tanke på temp og alt. Har bestemt meg for å ikkje testa enn så lenge, så her er det berre til å venta. Tar ein test på lørdag om ikkje mensen kjem før det, for då er eg skikkeleg på overtid. Held dykk oppdatert! :)

Nå har virkelig testetrangen kommet for fult, men hadde bestemt meg for å vente til ikm.
Får prøve å holde meg, selv om det ligger to tester i skuffen. 11 dpo i dag :)

Samme her! Men har gitt meg "løyve" til å teste på laurdag :hilarious: Er ikkje so lenge til :rolleyes:

Ikm idag... Ingen tegn til tr. bruker som regel å spotte dagen før, men ingen antydning nå har ikke turt å ta No test enda

EBay tester! Jeg vet de ikke er til å stole på, men når du er testetøs til tusen, og har flere av de liggende... Ja da klarer jeg ikke la være!:hilarious:
Øverste tatt for to dager siden, og de to nederste idag! :nailbiting:

Vedlegg

• 20190125_142532.jpg
    20190125_142532.jpg
    510,5 KB · Visninger: 116
EBay tester! Jeg vet de ikke er til å stole på, men når du er testetøs til tusen, og har flere av de liggende... Ja da klarer jeg ikke la være!:hilarious:
Ser 2 streker på alle jeg :) mange dpo?

Tok ebay tester ved siden av babyplan tester når jeg ble gravid. De viste det samme bare litt svakere :D Så jeg stoler på ebay jeg altså

Back
Topp