IKM UKE 4 - 2019

Tok ebay tester ved siden av babyplan tester når jeg ble gravid. De viste det samme bare litt svakere :D Så jeg stoler på ebay jeg altså

Åh!! Jeg håper og håper! :nailbiting:
Dette er altfor spennende!

Uææææh! :nailbiting: skyggestrek eller hva? Det første bildet er innen 5 min, mens det andre er ca en time senere. Skimtet streken når jeg tok det første bildet og, men synes ikke det vises

Vedlegg

• 20190125_173033.jpg
    20190125_173033.jpg
    574,5 KB · Visninger: 147
  • Snapchat-339224940.jpg
    Snapchat-339224940.jpg
    708,1 KB · Visninger: 140
Øverste fra i dag, og nederst fra igår!:nailbiting:
Tror jeg kanskje er 13 dpo, og ikm i morgen/mandag! Håper tanta holder seg vekk....

Vedlegg

• 20190126_160900.jpg
    20190126_160900.jpg
    261,8 KB · Visninger: 135
Grattis til dei gravide og lykke til i neste PP til dei som har fått mensen.

Her hos meg veit eg ikkje kva som skjer med kroppen min... Har vanlegvis stabil syklus på rundt 27 dagar, men no er eg inne i CD 31!! Aldri hatt ein så lang syklus før. Negativ test lørdag. Kva er det som skjer? Testen burde jo ha vore positiv no viss eg faktisk var gravid. Så frustrerande! :( Eggløsning kan jo vera veldig forsinka sjølvsagt, men har ikkje opplevd det før. Andre som har opplevd liknande?

Altså jeg var helt sikker på at jeg hadde positiv EL-test, men nå begynner jeg å bli litt i tvil:confused004 negative graviditetstester og fortsatt ingen tante rød, 3 dager på overtid ut fra positiv EL-test:confused013 Tiden får vise om dette faktisk var rett tråd for meg :think005
Hvordan går det? :-) Fremdeles ikke skjedd noe?

No er vi komt til det punktet at vi ikkje håper på noen ting pga vi muligens skal kjøpe hus og vil flytte inn osv uten at eg eventuelt blir dårlig .. men det murrer så fælt, eg er dårlig i magen og generelt uggen ..?
er 4-5 dpo!

Kan det hende at det stemmer det de sier at når du ikke "håper" og prøver veldig hardt så går det?? Det hadde vært så sykt om vi no hadde kjøpt hus og oppi det hele vært gravid!
Hvordan ligger dere an? :-)

Hmm. Fortsatt ingen TR og ultrasvake positive tester i dag? Skal ta ein digital imorgon. Den børr vere positiv dersom det er noko :nailbiting: IKM i dag!

Back
Topp