Alltidsmilende
Flørter med forumet
TR er komt så melder meg ut for en stund .. lykke til videre alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til videreHer kom tr for fullt inatt.. så no blir det pause i prøving en stund tror eg, så skal mannen sjekke seg .. så begynner vi igjen etter eventuelt huskjøp!
Ser veldig godt på den nederste!
Krysser krysserSynst der er noko Den i midten er ELtest
Gratulerer så myeFortsatt svakt positive strimmeltester, men fekk denne i dag digital var negativ på laurdag.
Gratulerer så myeFortsatt svakt positive strimmeltester, men fekk denne i dag digital var negativ på laurdag.
Gratulerer så mye
Gratulerer så mye
GratulererFortsatt svakt positive strimmeltester, men fekk denne i dag digital var negativ på laurdag.
Gratulerer
BABYFortsatt svakt positive strimmeltester, men fekk denne i dag digital var negativ på laurdag.
Håper du snart få svar Det er ikke noe kjekt å vente så lenge uten å vite. KlemCd 33, ikm var egentlig fredag, men mistenker aøndag/mandag. Aldri hatt så lang syklus før..
Skimter svak strek på den fra normal (grønne), men er vel uansett altfor svak til å være over ikm..
Ingen tegn til tr heller
Cd 33, ikm var egentlig fredag, men mistenker aøndag/mandag. Aldri hatt så lang syklus før..
Skimter svak strek på den fra normal (grønne), men er vel uansett altfor svak til å være over ikm..
Ingen tegn til tr heller
Då er me i samme situasjon... Men mine testar har vore heilt negative. CD33 her også!! Skikkeleg kjipt at TR er på overtid, men at testane ikkje er positive!! Trur rett og slett det er fordi eg har hatt masse stress å handtera i det siste, men har altså ikkje skjedd før, sjølv om eg har hatt mange periodar med stress før også. Håpar me begge får tydeleg svar snart!! Klem til deg
Hvordan går det? Fremdeles ikke skjedd noe?
Åh! Det er så forvirrende og irriterende å sitte i ingenmannsland... føler jeg blir sprø!
Har du noen symptomer?
Har hovne, litt ømme bryster, og hvit utflod! Så ingen tegn til tr her nei
Håper vi får svar snart begge to!! Får holde hverandre oppdatert
Då er me i samme situasjon... Men mine testar har vore heilt negative. CD33 her også!! Skikkeleg kjipt at TR er på overtid, men at testane ikkje er positive!! Trur rett og slett det er fordi eg har hatt masse stress å handtera i det siste, men har altså ikkje skjedd før, sjølv om eg har hatt mange periodar med stress før også. Håpar me begge får tydeleg svar snart!! Klem til deg
Åååh, sånn har jeg det også! Men tror ikke jeg kan ha hatt eggløsning da jeg trodde, og det er nå 68 dager siden første dag av forrige mens
Denne kroppen spiller ikke helt på lag