Jeg kan skrives opp som gravid
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan skrives opp som gravid
Gratulerer så mye! Ser du ikke stod på IKM-listen, men jeg skriver deg opp som gravid likevel Lykke til med svangerskapet!Jeg kan skrives opp som gravid
Hvis du vil stå på listen må du fylle ut en slik:9 dpo, ikm til søndag. Er på dobbel femar kur og fått påvist el denne mnd, så er spent
Men ikke ett snev av symptomer her i gården
Jeg står på listen, jeg som har byttet navn fra HelenaChristin mener jeg sa i fraHvis du vil stå på listen må du fylle ut en slik:
Nick - PP - B? - EL - IKM
Så kommenterer du bare her med det Ser det er flere som har glemt det (eller kanskje jeg har gått glipp av de)
Masse lykke til de neste dagene!
Ååå, sorry! My badJeg står på listen, jeg som har byttet navn fra HelenaChristin mener jeg sa i fra
Gratulerer så mye ❤Jeg kan skrives opp som gravid
Hvis du vil stå på listen må du fylle ut en slik:
Nick - PP - B? - EL - IKM
Så kommenterer du bare her med det Ser det er flere som har glemt det (eller kanskje jeg har gått glipp av de)
Masse lykke til de neste dagene!
WowHåpe håpe
HURRRRRRRAJeg kan skrives opp som gravid
Hei damer, jeg har lest litt her men trodde egentlig ikke at det var noe håp. Hadde ikm i dag men den har ikke kommet, har ikke hatt noen tegn til at den skal komme heller
Hvor lenge pleier dere å holde dere hvis dere skal ta en test på kvelden f.eks?
Hvis det er IKM i dag tror jeg du kan teste når som helst Jeg hadde ikke klart å vente mer enn et par timer tror jegHei damer, jeg har lest litt her men trodde egentlig ikke at det var noe håp. Hadde ikm i dag men den har ikke kommet, har ikke hatt noen tegn til at den skal komme heller
Hvor lenge pleier dere å holde dere hvis dere skal ta en test på kvelden f.eks?