IKM UKE 4 - 2019

9 dpo, ikm til søndag. Er på dobbel femar kur og fått påvist el denne mnd, så er spent :)
Men ikke ett snev av symptomer her i gården
Hvis du vil stå på listen må du fylle ut en slik:

Nick - PP - B? - EL - IKM

Så kommenterer du bare her med det :-) Ser det er flere som har glemt det (eller kanskje jeg har gått glipp av de):p

Masse lykke til de neste dagene!

Så kommenterer du bare her med det :) Ser det er flere som har glemt det (eller kanskje jeg har gått glipp av de):p

Jeg står på listen, jeg som har byttet navn fra HelenaChristin :p mener jeg sa i fra

Så kommenterer du bare her med det :) Ser det er flere som har glemt det (eller kanskje jeg har gått glipp av de):p

Myo - PP8 - barn nr 2 - en 13 januar - ikm 27.01

Ikke fått mensen enda, men er veldig pessimistisk idag, går hadde jeg skikkelig humørsvingninger, og jeg kan bli litt sånn før mensen. Idag har jeg ikke håp på noe egentlig. Så idag har jeg bare en drittdag på godt norsk.

Og jeg vet ikke om jeg skal skrive her i tråden eller UKE 5 tråden.

Og gratulerer til dere som er gravid, jeg er glad på deres vegne. Håper ikke min negativitet sprer negative følelser her idag. Har bare ikke noen å prate med siden ingen vet at vi prøver.

Hei damer, jeg har lest litt her men trodde egentlig ikke at det var noe håp. Hadde ikm i dag men den har ikke kommet, har ikke hatt noen tegn til at den skal komme heller :bag:

Hvor lenge pleier dere å holde dere hvis dere skal ta en test på kvelden f.eks?

Altså jeg var helt sikker på at jeg hadde positiv EL-test, men nå begynner jeg å bli litt i tvil:confused004 negative graviditetstester og fortsatt ingen tante rød, 3 dager på overtid ut fra positiv EL-test:confused013 Tiden får vise om dette faktisk var rett tråd for meg :think005

:HeartbigredGratulerer til alle med positiv graviditetstest! Såååå gøy å se:Heartbigred

Hei damer, jeg har lest litt her men trodde egentlig ikke at det var noe håp. Hadde ikm i dag men den har ikke kommet, har ikke hatt noen tegn til at den skal komme heller :bag:

Jeg pleier å prøve etter ca 4 timer, men stort sett tester jeg om morgenen. Ofte må jeg jo opp og tisse på natten, og da er det ikke alltid det har gått 4 timer fra jeg er oppe på natten til jeg tester om morgenen:rolleyes:

Hvis det er IKM i dag tror jeg du kan teste når som helst:) Jeg hadde ikke klart å vente mer enn et par timer tror jeg:bag:

Venta ca 3t og den er negativ så da er det bare å vente litt til på TR :)
Gratulerer til alle så langt og håper det blir fler i løpet av uka :D

Det går vel mot en ny pp :) Er egentlig veldig usikker på når ikm er, men er i cd 29. Ingen tegn til noe som helst foreløpig.

Vedlegg

• Screenshot_20190123-210942_Gallery.jpg
    Screenshot_20190123-210942_Gallery.jpg
    313,2 KB · Visninger: 93
8 dpo og holder meg fortsatt hard på testingen. Tenker vente til 10 eller 11 dpo ettersom jeg skal på en fest da. Absolutt ingen symtomer annet enn at jeg var skikkelig trøtt på jobb i dag. Vi får se :happy112

Har ikke meldt meg inn i noe ikm gruppe. Men har ikm søndag. Tok test for 2 dager siden. Blenda?
Føler jeg ønsker så sterkt at det skal være to streker at jeg "ser" to streker.. Men har opplevd skygge på disse testene før :(
Hva tror dere?
Venter på nye tester i posten

Vedlegg

• IMG_20190119_214527.jpg
    IMG_20190119_214527.jpg
    143,5 KB · Visninger: 109
Back
Topp