IKM UKE 4 - 2019

Jeg har 11 dager lutealfase, så orker ikke teste noe særlig, lei av å teste før ikm :p lei hele prøvingen egentlig :meh: har ingen symptomer nå, blir å teste på lørdag tror jeg :)

IKM i dag! Hvordan ligger dere an? :) Noen som har testet, eller har tanten ringt på døren?

Har tatt utallige tester helt siden eggløsning, men har hittil vært negativt:sorry: Heller ingen tante rød, så her er vi fortsatt litt i tvil:shy:

Her har eg hatt ein enormt stressande periode på jobb og har knapt fått tenkt på prøvinga... Har veldig liten tru på denne PP-en, ettersom alt har vore litt rart med både temping og EL-testar. Har ikkje fått bekrefta EL på tempen som eg pleier, så veit ikkje kva som skjer. Det kan vera stress, eller temperaturskifte osv. Uansett, har bestemt meg for å ikkje testa i det heile tatt denne PP-en, fordi eg trur bestemt at dritt-TR kjem om eit par dagar. Men håpar sjølvsagt at eg tar feil! ;) Spennande dagar i gruppa her! :)

Her er det negative tester, en temperatur som er på vei opp og mørk spotting. Så nå forstår jeg ingenting... Har testet med både 10 og 25 mlU/ml:rolleyes: Må vel bare regne med at TR dukker opp snart:sorry:

Jeg kan settes opp på TR :wtf:

Da tror jeg TR er kommet, til tross for en temperatur som ikke matcher. Masse lykke til de neste dagene, alle dere andre:Heartbigred

Tok RFSU tidligtest og den var negativ. Enten er det fremdeles for tidlig, eller så er det elsmerter jeg har hatt de siste tre dagene. Tror heller sistnevnte er mer sannsynlig. Da blir IKM i uke 5, så jeg kan fjernes fra denne gruppen. Spørs om vi har hellet med oss da, for fikk bare lagt inn akjser én gang :sorry:

CD 28, 12 dpo, kroppen min har ingen tegn på noe hormonelt denne måneden, faktisk veldig deilig, om enn litt kjedelig.
Føler liksom ikke ting er helt i gang igjen etter svangerskapsavbruddet, men el-testene ble positive i hvert fall.
Her er min blenda test fra i går 11dpo:

Vedlegg

• 21D37F63-0B54-4774-95F0-2578DE41DB0D.jpeg
    21D37F63-0B54-4774-95F0-2578DE41DB0D.jpeg
    803,7 KB · Visninger: 93
Er spent på om mensen kommer idag/morgen og jeg faktisk hørte til denne uka eller om jeg kan vente en uke til... Håper så klart alt eg forskyvet en uke og jeg er gravid. 8 dager siden vi hadde sex. Er så spent på om jeg har rett eller ikke :P

Fikk svar på blodprøven, viser at jeg trolig har hatt El :happy: så det er gode nyheter. Krysser fingrene for at alle gode ting er 19 :)

11 dpo, og blenda test :shifty:
Håper og håper på at to streker skal dukke opp...

Vedlegg

• 20190122_164405.jpg
    20190122_164405.jpg
    888,8 KB · Visninger: 92
Back
Topp