IKM UKE 4 - 2019

Er 8DPO og på CD22. Tenkte å starte testingen 19. januar (13DPO). Kunne sikkert ha startet tidligere også, men jeg hater å tisse i den teite koppen hver morgen:rolleyes: Og så vil jeg ikke bruke mer penger og energi på det enn jeg gjør nå. Var jo spennende de første pp'ene, men så ble det bare tiltak. Blir jo uansett ikke mer gravid av å teste tidligere:hilarious: Men jeg har full forståelse for at andre gjør det :)

Hehe det er sant! Eg også skal vente til tidligast 13 DPO. Men eg produserer seint HCG også so det er litt bortkasta å starte før då testen ikkje slår ut sjølv om det er noko på gong.
 
Med førstemann visste jeg ikke om strimmeltester og synes de vanlige var så dyre, så jeg ventet alltid til ca. en uke etter IKM og innen da hadde jeg som regel fått mensen uansett. Nå som jeg har lest litt her inne skjønner jeg at jeg kanskje hadde et par kjemiske graviditeter eller tidlig SA, for jeg gikk nesten en uke over flere ganger og fikk så litt heavy blødninger. Det man ikke vet har man ikke vondt av, så jeg tenkte ikke noe videre over det da.

I denne runden tror jeg at jeg kommer til å teste dagen etter IKM, ev. to dager etter IKM (har syklus på enten 26 eller 27 dager). Denne måneden blir det dagen etter IKM (ikke hvis den har kommet, selvfølgelig), fordi jeg har en jobbmiddag med alkohol den kvelden og trenger å vite.

Jeg ønsker ikke å vite om kjemiske graviditeter, men forstår at andre tenker annerledes enn meg!

Ja det er sant .Før eg fekk jenta mi so hadde eg to SA. Men hadde eg venta ei veke over IKM so hadde eg ikkje fått den skuffelsen (samtidig visste eg når TR ikkje kom at eg måtte være gravid). so hadde vell blitt skuffa uansett.
Tenker litt slik eg også. Vil ikkje vite om kjemiske graviditeter, men samtidig er eg veldig nyskjerrig av meg. So eg klarer ikkje å vente til over IKM før eg tester :nailbiting:
 
Ja det er sant .Før eg fekk jenta mi so hadde eg to SA. Men hadde eg venta ei veke over IKM so hadde eg ikkje fått den skuffelsen (samtidig visste eg når TR ikkje kom at eg måtte være gravid). so hadde vell blitt skuffa uansett.
Tenker litt slik eg også. Vil ikkje vite om kjemiske graviditeter, men samtidig er eg veldig nyskjerrig av meg. So eg klarer ikkje å vente til over IKM før eg tester :nailbiting:

Jeg trodde ikke at jeg var gravid, men at mensen var forsinket pga. jetlag, stress osv. Så logikken min var jeg skulle vente lengst mulig før jeg tok en test, så jeg ikke "kastet dem bort" unødig. :joyful:
 
Imorgen er jeg 7dpo

Jeg skal være sterk og ikke teste
Jeg skal være sterk og ikke teste
Jeg skal være sterk og ikke teste
Jeg skal være sterk og ikke teste
Jeg skal være sterk og ikke teste

...hvem prøver jeg egentlig å lure? :hilarious:
 
Eg begynner å lure på ka som skjer, igår og dagen før har det murret så fælt at eg ikke fikk sove, og det stråler ned i lysken på den siden egget skal slippe.. aldri hatt sånne smerter ved eggløsning??
Begynner å lure på om eg bommet på eggløsningsdagen, men har lagt inn masse aksjer de siste dagene.. murringen har roet seg idag, men det murrer!

Noen som har opplevd dette og vært gravid? Håper veldig no siden det er siste mnd før vi tar en pause!

Ja opplevd det når jeg gikk gravid med første mann. Første «symptomene» i tilegg til uteblitt mens. Murret jevnt og trutt og innimellom så heftig at jeg var sikker på at det skulle ende galt. Håper det er det samme du kjenner nå, krysser fingre for graviditet:Heartbigred
 
Imorgen er jeg 7dpo

Jeg skal være sterk og ikke teste
Jeg skal være sterk og ikke teste
Jeg skal være sterk og ikke teste
Jeg skal være sterk og ikke teste
Jeg skal være sterk og ikke teste

...hvem prøver jeg egentlig å lure? :hilarious:
Haha, jeg gikk på en kjempesmell etter å ta tempet. Kurven min er jo så sykt bra denne pp'en! Negativ test 10DPO:rolleyes: NÅ skal jeg vente til 13DPO:p
 
7dpo.. skammer meg. Skikkelig :hilarious:
Screenshot_20190116-090546_InstaSize.jpg
 
CD 18 og 5 dpo. I morgon svir eg av ein test ;) men jeg veit den blir NEG.
Her kjenner jeg ingen ting. Så har 0,0 troa denne ppen. Ingen gode magefølelse.
 
CD 18 og 5 dpo. I morgon svir eg av ein test ;) men jeg veit den blir NEG.
Her kjenner jeg ingen ting. Så har 0,0 troa denne ppen. Ingen gode magefølelse.
Jeg føler heller ingenting, så er samme som deg, 0,0 troa denne pp.:confused: CD 22, 6 dpo.
 
Bruker å få sårebryst rundt 3 - 4 dpo og kjenner ingen ting no heller. Mister litt motet når det blir slik.

1 dpo og gitt opp for lenge siden....Skikkelig knekk denne pp. Maks demotivert og null tro på at vi skal greie det selv. Tar virkelig på denne prøvingen :(
 
Siden jeg har egentlig uregelmessig mensen, men etter de siste 4-5 mnd har jeg hatt en syklus på 31-33 dager. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning igår, og ikke sist tirsdag som jeg trodde etter kalenderen. Blir jeg da skøvet frem en uke? :p
 
1 dpo og gitt opp for lenge siden....Skikkelig knekk denne pp. Maks demotivert og null tro på at vi skal greie det selv. Tar virkelig på denne prøvingen :(

Ja, det tar Sikkelig på:( har dere prøvd lenge?
 
Back
Topp