IKM UKE 4 - 2019

Sterk positiv ELtest i går kveld so trur eg regner eggløsning i dag og IKM på søndag om to veker. Har berre fått lagt inn aksjer to ganger, men det holt sist eg vart gravid. So no er det berre å håpe :D
Da har jeg endret IKM-datoen din på listen :) Lykke til i DPO-land!
 
Hubro - PP1 - B1 - EL 13.01? - IKM 27.1?

Jeg sluttet på p-pillene på nyttår etter å ha gått på det i 12 år, så syklusen min er vill gjetning basert på gjennomsnittet akkurat nå. Synes jeg kjenner veldig mild mensenmurring i dag, men vet ikke om det er reelt, jeg som innbiller meg ting eller bare er veldig oppspilt/utålmodig/spent
 
Hubro - PP1 - B1 - EL 13.01? - IKM 27.1?

Jeg sluttet på p-pillene på nyttår etter å ha gått på det i 12 år, så syklusen min er vill gjetning basert på gjennomsnittet akkurat nå. Synes jeg kjenner veldig mild mensenmurring i dag, men vet ikke om det er reelt, jeg som innbiller meg ting eller bare er veldig oppspilt/utålmodig/spent
Velkommen er du uansett Lykke til!
 
EL i morgen eller dagen etter. Lagt inn aksjer annenhver dag den siste uka, så satser på klaff nå :smiley-angelic001
 
Eg begynner å lure på ka som skjer, igår og dagen før har det murret så fælt at eg ikke fikk sove, og det stråler ned i lysken på den siden egget skal slippe.. aldri hatt sånne smerter ved eggløsning??
Begynner å lure på om eg bommet på eggløsningsdagen, men har lagt inn masse aksjer de siste dagene.. murringen har roet seg idag, men det murrer!

Noen som har opplevd dette og vært gravid? Håper veldig no siden det er siste mnd før vi tar en pause!
 
Eg begynner å lure på ka som skjer, igår og dagen før har det murret så fælt at eg ikke fikk sove, og det stråler ned i lysken på den siden egget skal slippe.. aldri hatt sånne smerter ved eggløsning??
Begynner å lure på om eg bommet på eggløsningsdagen, men har lagt inn masse aksjer de siste dagene.. murringen har roet seg idag, men det murrer!

Noen som har opplevd dette og vært gravid? Håper veldig no siden det er siste mnd før vi tar en pause!


Er det desemberbarn som gjør at det blir pause? har tenkt samme tanken selv nemlig:smiley-angelic006
 
Noen andre her som bruker wild yam eller babyklister? :)
Eg tar bidronninggelé før EL og wild Yam når EL er påvist. Blei til slutt gravid i forrige runde med prøving (PP8), men fortsatt ikkje no med prøving på nr. 2 (PP9). Så vanskeleg å sei om det har nokon effekt...
 
Er det desemberbarn som gjør at det blir pause? har tenkt samme tanken selv nemlig:smiley-angelic006


Nei, det er bare at vi er 20 og 23 og har prøvd i 1 år og er slitne begge to.. så om det ikke klaffer denne mnd så blir det fokus på å få prøvd å kjøpt vårt eget hus så vi kan få tankene på noe annet.. så er bare at vi er slitne, spesiellt eg siden eg tenker så mye på det

Bryr meg ikke ka mnd babyen blir født sålenge vi får det til naturlig, orker ikke tanken på prøverør no..
 
Nei, det er bare at vi er 20 og 23 og har prøvd i 1 år og er slitne begge to.. så om det ikke klaffer denne mnd så blir det fokus på å få prøvd å kjøpt vårt eget hus så vi kan få tankene på noe annet.. så er bare at vi er slitne, spesiellt eg siden eg tenker så mye på det

Bryr meg ikke ka mnd babyen blir født sålenge vi får det til naturlig, orker ikke tanken på prøverør no..

Jeg håper det klaffer for dere denne gangen:happy: Jeg har tidligere vært gjennom en ganske lang tid med å prøve selv, og vet det kan være utrolig slitsomt.. Ønsker dere masse lykke til:Heartred

Grunnen til at jeg tenker at jeg ikke vil ha barn i desember er at jeg er født da selv, og synes det er skikkelig kjipt! Men klarer nok ikke la være å prøve igjen neste gang om det ikke klaffer nå, kun på grunn av det:rolleyes:
 
DPO 1 her :happy: (CD23, laang syklus). "Berre" 13 dager igjen til IKM :dead: Når starter folk å teste? :)
Er 8DPO og på CD22. Tenkte å starte testingen 19. januar (13DPO). Kunne sikkert ha startet tidligere også, men jeg hater å tisse i den teite koppen hver morgen:rolleyes: Og så vil jeg ikke bruke mer penger og energi på det enn jeg gjør nå. Var jo spennende de første pp'ene, men så ble det bare tiltak. Blir jo uansett ikke mer gravid av å teste tidligere:hilarious: Men jeg har full forståelse for at andre gjør det :)
 
DPO 1 her :happy: (CD23, laang syklus). "Berre" 13 dager igjen til IKM :dead: Når starter folk å teste? :)
Tenker å vente til 12-13 dpo, for det er fornuftig, men kjenner jeg meg selv rett blir det sikkert til helga alt, 9-10 dpo...:facepalm: Elsker testing, skikkelig testetøs...:joyful:
 
DPO 1 her :happy: (CD23, laang syklus). "Berre" 13 dager igjen til IKM :dead: Når starter folk å teste? :)

Med førstemann visste jeg ikke om strimmeltester og synes de vanlige var så dyre, så jeg ventet alltid til ca. en uke etter IKM og innen da hadde jeg som regel fått mensen uansett. Nå som jeg har lest litt her inne skjønner jeg at jeg kanskje hadde et par kjemiske graviditeter eller tidlig SA, for jeg gikk nesten en uke over flere ganger og fikk så litt heavy blødninger. Det man ikke vet har man ikke vondt av, så jeg tenkte ikke noe videre over det da.

I denne runden tror jeg at jeg kommer til å teste dagen etter IKM, ev. to dager etter IKM (har syklus på enten 26 eller 27 dager). Denne måneden blir det dagen etter IKM (ikke hvis den har kommet, selvfølgelig), fordi jeg har en jobbmiddag med alkohol den kvelden og trenger å vite.

Jeg ønsker ikke å vite om kjemiske graviditeter, men forstår at andre tenker annerledes enn meg!
 
Back
Topp