Troublemaker2.0
Forumet er livet
Trodde først at EL skulle komme søndag (17.01.) og skrev meg derfor opp her. Premom sier tirsdag. Selv ble jeg ganske sikker på at EL var mandag. I dag tidlig fikk jeg denne testen. Som jeg er ganske sikker på at bare er skyggestrek. Men hvis det faktisk er en babystrek så må jeg da ha hatt EL senest søndag..? Er vel ikke mulig med positiv 5-6dpo. Er forøvrig ganske sikker på at dette bare er en tullestrek altså.. Tiden vil vise..

Er også intenst trøtt og irritabel, stikkinger, murringer og plutselig strekk i livmorområdet og ømme bryster. Begynner jo å få håpet opp nå, da! Jeg er 9-10 dpo idag men tør ikke teste enda
selv om jeg har kjøpt sånn dobbeltest fra clearblue. Mulig første ryker på tirsdag, hvorfor tar dette såååå lang tid? Haha

9 mnd prøving og 7 runder dobbel letrozol og ikke noe baby.. så har alt kjøpt inn til neste runde
kjenner på en stor sorg etter aborten i mai- spesielt siden mannen har litt tegne svømmere. Nå virker det ikke som vi skal klare det på egenhånd, og ikke har vi råd til å betale prøverør fra egen lomme
Jeg er 13 dpo i dag, vanligvis har jeg 26 dagers syklus så jeg skulle egentlig fått mensen i går. Men jeg har hatt noen få sykluser med 27 dager også, så jeg tipper den kommer i dag. Hvor mange dpo er du?