Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser jo ut som en ordentlig strek synes jeg i hvert fall. Jeg har aldri hatt skyggestrek på de testene før. Har du opplevd det før?Trodde først at EL skulle komme søndag (17.01.) og skrev meg derfor opp her. Premom sier tirsdag. Selv ble jeg ganske sikker på at EL var mandag. I dag tidlig fikk jeg denne testen. Som jeg er ganske sikker på at bare er skyggestrek. Men hvis det faktisk er en babystrek så må jeg da ha hatt EL senest søndag..? Er vel ikke mulig med positiv 5-6dpo. Er forøvrig ganske sikker på at dette bare er en tullestrek altså.. Tiden vil vise..
Vis vedlegget 346908
Ok, nei man begynner jo å lure litt når man spotter såpass mye. Jeg har bekymret meg litt selv for at jeg spotter litt etter eggløsningen. Får se om jeg bestiller meg en time og tar det opp. Ja, det er ikke alltid lett å huske det man skal si på en sånn time, spesielt når personen skravler veldig mye! Jeg er 13 dpo i dag, vanligvis har jeg 26 dagers syklus så jeg skulle egentlig fått mensen i går. Men jeg har hatt noen få sykluser med 27 dager også, så jeg tipper den kommer i dag. Hvor mange dpo er du?
Hun var veldig hyggelig og flink, bare veldig vanskelig å komme til ordet. Og mesteparten av det hun snakket om er jo ting vi rutinerte prøvere vet allerede Får håpe baby aspirin har noe for seg da!
Det blir spennende! Hvordan føles kroppen sånn ellers? Krysser fingrene for deg
Her er jeg 14dpo, hadde gitt opp håpet grunnet all spottingen, men har alltid murringer opp til 3 dager før ikm, men nada denne måneden, så da fikk jeg håp igjen. Ble blenda test i dag da, pluss temp som droppet veldig, så da er det nok tanta som kommer. Skikkelig rar kropp denne måneden, så tror det bare var en tullete syklus!
Denne kroppen er virkelig ikke så lett å forstå seg på alltid, synes tegnene på graviditet og pms ofte er så like at det er vanskelig å vite om det er det ene eller det andre.
Jeg har litt murringer fra og til, er trøtt og litt uggen, men veldig godt humør noe jeg aldri har rett før mensen kommer. Men murringene kjennes ganske likt ut som de jeg pleier å ha før mensen kommer så jeg er hele tiden overbevist om at jeg skal ha blod på papiret eller i trusa når jeg går på do, men foreløpig har det ikke kommet noe. Jeg pleier alltid å spotte før mens, men ikke denne perioden.. I morgen er jeg to dager forsinket med mensen dersom den ikke kommer. Men syklusen kan jo bare være lenger denne måneden også. Ikke godt å si! Tok jo graviditetstest 9 dpo på utvannet urin som var negativ så jeg er så innstilt på at jeg ikke er gravid. Tusen takk for det! Håper jo at jeg er gravid selv om jeg tviler
Enig med @Buskas! Ta en testTa en test!! Dette høres jo skikkelig spennende ut Håper tr holder seg unna og du er gravid
9dpo er tidlig, det trenger ikke å bety noe, selv om jeg kjenner igjen følelsen av å gi opp!
Ta en test!! Dette høres jo skikkelig spennende ut Håper tr holder seg unna og du er gravid
9dpo er tidlig, det trenger ikke å bety noe, selv om jeg kjenner igjen følelsen av å gi opp!
Jeg kan bli flyttet til ikm! Nå har krampene og tr kommet for fullt. Veldig merkelig måned, håper neste runde blir mer normal.
Og lykke til til resten av uke 4gjengen!
Enig med @Buskas! Ta en test
Mener jeg har lest at El-tester kan slå ut på hcg ogsåAltså, nå skjønner jeg ingenting?! Jeg tok en eggløsningstest nå nettopp fra clearblue digital som viser fast smiley, akkurat som jeg skulle ha eggløsning nå? Men jeg testet jo positiv på eggløsningstest den 11 for deretter å få negativ den 12 og jeg hadde tydelige eggløsningssymtomer som EL slim og stikkende ubehag på venstre side av magen. Hvorfor i alle dager får jeg positiv eggløsningstest nå igjen? Pleier alltid å ha stabile sykluser.. Er det noen som har opplevd noe sånt før?
Altså, nå skjønner jeg ingenting?! Jeg tok en eggløsningstest nå nettopp fra clearblue digital som viser fast smiley, akkurat som jeg skulle ha eggløsning nå? Men jeg testet jo positiv på eggløsningstest den 11 for deretter å få negativ den 12 og jeg hadde tydelige eggløsningssymtomer som EL slim og stikkende ubehag på venstre side av magen. Hvorfor i alle dager får jeg positiv eggløsningstest nå igjen? Pleier alltid å ha stabile sykluser.. Er det noen som har opplevd noe sånt før?
Mener jeg har lest at El-tester kan slå ut på hcg også
Altså, nå skjønner jeg ingenting?! Jeg tok en eggløsningstest nå nettopp fra clearblue digital som viser fast smiley, akkurat som jeg skulle ha eggløsning nå? Men jeg testet jo positiv på eggløsningstest den 11 for deretter å få negativ den 12 og jeg hadde tydelige eggløsningssymtomer som EL slim og stikkende ubehag på venstre side av magen. Hvorfor i alle dager får jeg positiv eggløsningstest nå igjen? Pleier alltid å ha stabile sykluser.. Er det noen som har opplevd noe sånt før?
Jeg kan bli flyttet til ikm! Nå har krampene og tr kommet for fullt. Veldig merkelig måned, håper neste runde blir mer normal.
Og lykke til til resten av uke 4gjengen!
Babyplan var morsom idag.. Skikkelig tydelig strek to etter et minutt, nederste tatt ca minuttet senere (litt mer tørket og strek 2 helt borte)..
Vis vedlegget 347021 Vis vedlegget 347022
Så kjipt! Kanskje den holder seg i morgen?