IKM uke 4 ❤

12 dpo og helt negativ test. :confused: Spottet litt igår og i forrigårs men det stoppet opp idag, derfor jeg tok en test. Da venter jeg og ser om TR kommer på torsdag, har brukt opp alle testene. Noen som har erfaring med Valmed-testene?

12-13 dpo her, og blendahvit tidligtest. Forbereder meg på TR en av de kommende dagene :shifty: Håper på flere streker hos dere andre ❤️

11 dpo her, og blendahvit test. Har spottet en del de siste 4-5 dagene, men TR har ikke startet ordentlig ennå... har egentlig gitt opp denne PP-en, og har bestilt nye EL- og G-tester til neste runde.
Håper vi snart får se flere positive tester i denne gruppen

Har testet nå enten 11 eller 9dpo og ingen tegn til skygge
Skal ha mensen 30.Jan så regner med den kommer da?
Er en tester som egentlig bare har sluttet på prevensjon og ikke satt meg så inn i EL om når og temp osv men merker nå jeg blir så frustrert og lei meg og stressa. Noe som var planen jeg ikke skulle bli :/
Er det noen sjans igjen for positiv test eller er toget gått? tok forresten en tidlig test som skal være 99% sikker 6 dager før uteblitt mens :/

Skuffende test idag tidlig.. 10 dpo

5A956F5B-9D13-4364-B3F5-1C3E5FF77B36.jpeg

Jeg kan også settes på gravid, IKM i dag og dette er dagens test ❤️ Krysser fingrene for flere positive tester her i gruppen!

Vedlegg

• IMG_20210127_073430.jpg
    IMG_20210127_073430.jpg
    33,1 KB · Visninger: 206
Er en tester som egentlig bare har sluttet på prevensjon og ikke satt meg så inn i EL om når og temp osv men merker nå jeg blir så frustrert og lei meg og stressa. Noe som var planen jeg ikke skulle bli :/
Er det noen sjans igjen for positiv test eller er toget gått? tok forresten en tidlig test som skal være 99% sikker 6 dager før uteblitt mens :/

Jeg tok også en tidlig test som kunne tas 6 dager før uteblitt mens når jeg var 9 dpo og fikk helt blendahvit test. Men jeg testet positivt 14 dpo og er gravid, så håpet er ikke ute før mensen kommer :) Prøv igjen om et par dager :)

Jeg aner ikke når ikm er, da jeg ikke fikk positive EL-tester rundt forventet EL, og til slutt gikk jeg tom for tester.. Fikk EL-slim rundt 16-17.januar, noe som skulle da egentlig vært DPO 3-4. Jeg har veldig uregelmessig syklus nå, så vanskelig å vite. I følge Premom og Flo er jeg 14dpo idag, Flo setter ikm i morgen og Premom i dag. Tok gravidtest 9DPO OG 11DPO som var blenda, men jeg kan jo vel ikke hatt EL når appene sier jeg hadde det, da jeg hadde negative el-tester da :hungover::angelic: Tok en ny test i dag, og jeg tror faktisk jeg så vidt kan skimte strek :eek::oops: vet ikke om jeg får det med på bildet. Nå blir det spennende å se om det blir mens eller sterkere streker de neste dagene :angelic::shy:

Vedlegg

• 5607CF07-1842-474A-8637-4505D7094027.jpeg
    5607CF07-1842-474A-8637-4505D7094027.jpeg
    35,6 KB · Visninger: 170
Jeg tok også en tidlig test som kunne tas 6 dager før uteblitt mens når jeg var 9 dpo og fikk helt blendahvit test. Men jeg testet positivt 14 dpo og er gravid, så håpet er ikke ute før mensen kommer :) Prøv igjen om et par dager :)

takk som får håpet til å bli litt til <3
Krysser alt jeg har litt til

De testene er ikke 99% sikre 6 dager før forventet mensen. 6 dager er det tidligste de kan klare å gi et positivt resultat, men de er ikke 99% sikre før mye senere :) Tipper det står 99% sikker *, og så må du lese pakningsvedlegget for å se at stjernen betyr fra 2 dager før forventet mensen eller noe sånt :p Det som er vanlig i alle fall. :)

Den er ikkje 99% sikker 6 dager før mens, men ved IKM ;) men den kan slå ut så tidlig som 6 dager før. Så løpet er absolutt ikkje kjørt :)

God dag alle fine ❤

Idag har disse IKM:

♡ Onsdag 27. Januar
3.
Cometkiddd - alder 27 - PP1 - B2 - ca 16/1
5. Marianne.89 - 31 år - pp1 - B3 - EL 13.01
Korleis går det med dokk? Og alle andre som har passert IKM? :)

Så kjekt med alle som får positive tester :D og føler virkelig med alle som får TR ❤

Hadde skikkelig tempdropp idag, så orka ikkje teste. Som sagt er eg egentlig ikkje ein tidligtestar, har ikkje hatt behov for det, men har gjort det nå for det virke spennande å se kor tidlig ein kan få positiv test. Det eg har funnet ut er at for meg er det faktisk hundre ganger tøffere med fleire negative tester på rad (sjølv om eg veit at det er tidlig) enn å berre vente til IKM.

Så nå vil eg berre forholda meg til tempen (første gang eg temper) og se om det blir vits å teste til helga eller ikkje :)
20210127_105450.jpg

Jeg aner ikke når ikm er, da jeg ikke fikk positive EL-tester rundt forventet EL, og til slutt gikk jeg tom for tester.. Fikk EL-slim rundt 16-17.januar, noe som skulle da egentlig vært DPO 3-4. Jeg har veldig uregelmessig syklus nå, så vanskelig å vite. I følge Premom og Flo er jeg 14dpo idag, Flo setter ikm i morgen og Premom i dag. Tok gravidtest 9DPO OG 11DPO som var blenda, men jeg kan jo vel ikke hatt EL når appene sier jeg hadde det, da jeg hadde negative el-tester da :hungover::angelic: Tok en ny test i dag, og jeg tror faktisk jeg så vidt kan skimte strek :eek::oops: vet ikke om jeg får det med på bildet. Nå blir det spennende å se om det blir mens eller sterkere streker de neste dagene :angelic::shy:

Ser strek her :D håper virkelig den blir sterkere! :)

Negativ her 12 dpo, som forventet egentlig. Blir ikke noe mer tester her denne runden, men skriver inn når jeg får tr :p

Det er fortsatt sjans! :happy:

Ps! De tidligtestene er ikke 99% sikre så lenge før uteblitt mens. Leser man det med liten skrift (som de gjemmer godt på pakken), er den ikke mer enn 79% sikker fem dager før forventet mens. I alle fall Clearblue sin! Krysser fingrene for deg ❤️

https://www.billige-tester.no/pdfs/clearblue-tidlig-graviditetstest-no.pdf

Back
Topp