Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg lei negative tester... Ikke brukt prevensjon siden fødsel med få unntak (hun er nå snart 3 år), gått på 7-8 kurer med femar...
Vis vedlegget 347193
Jeg kan settes opp på TRGod morgen
Idag e det denna flotte gjengen som har IKM
♡ Torsdag 28. Januar ♡
1. Lenateacup - 30 - PP3 - B3 - EL 14.01
2. Rjente22 -27 år -PP 30++ - B1- EL 13.01
3. Snorkfrøken95 - 25 - PP8 - B1 - EL 14.01
4. Baby.3 - alder 27 år- PP8 - B3 - EL 14/15?
5. Milli. - 25 år - PP10 - B2 - EL 14.01
6. Hjerter - 31 år - PP6? - B1 - EL 13.01
Om du har gitt beskjed om graviditet eller TR og det ikkje er endra på lista så siter meg gjerne slik at eg får spesifik varsel om det ikkje enkelt å få med seg alt når det er så stor aktivitet her inne
Ha ein fin og fredfylt dag alle ❤
Så kjedelig!! Masse lykke til videre og håper spiren sitter snartTempen fortsatte å synka idag på måling 06:00 så då skjønte eg at løpet var kjørt. Og nå kom mensen! Det betyr at eg har lutealfase på 11-12 dagar nå, og eg har alltid hatt 14 dagar. Men kroppen havne nok i ubalanse når ein miste så seint fleire gonger ❤
Masse lykke til alle som enda har håp og gratulera til alle som er gravide
TR gjengen, me snakkes vell i IKM uke 8
God morgen
Idag e det denna flotte gjengen som har IKM
♡ Torsdag 28. Januar ♡
1. Lenateacup - 30 - PP3 - B3 - EL 14.01
2. Rjente22 -27 år -PP 30++ - B1- EL 13.01
3. Snorkfrøken95 - 25 - PP8 - B1 - EL 14.01
4. Baby.3 - alder 27 år- PP8 - B3 - EL 14/15?
5. Milli. - 25 år - PP10 - B2 - EL 14.01
6. Hjerter - 31 år - PP6? - B1 - EL 13.01
Om du har gitt beskjed om graviditet eller TR og det ikkje er endra på lista så siter meg gjerne slik at eg får spesifik varsel om det ikkje enkelt å få med seg alt når det er så stor aktivitet her inne
Ha ein fin og fredfylt dag alle ❤
Sikker på at det ikke er antydning til strek på den nederste?
Sikker på at det ikke er antydning til strek på den nederste?
Dagens test og idag trenger jeg ikke å myse eller vri og vende på hodet for å se streken Håper spira sitter
Usikker DPO, 11 dager siden aksjelegging, så mulig rundt der tenker jeg! CD 32 (dog mener Premom at jeg er på CD2 på ny syklus..)
Hmm, okei! Blir spennende å se etterhvert da Med førstemann her så testa jeg ikke positivt før 1 dag etter ikm, så det trenger ikke å bety noe å få blenda før ikmJa, den var rimelig blenda. Så er nok bare lyset...
Vis vedlegget 347229
Har igjen 5 tester da, så bruker de sikkert opp
Hmm, okei! Blir spennende å se etterhvert da Med førstemann her så testa jeg ikke positivt før 1 dag etter ikm, så det trenger ikke å bety noe å få blenda før ikm
Ja det fikk jeg med jenta mi som var nr 2 Så det er fortsatt håpFikk positiv 9 dpo med frøkna, så ikke så optimistisk dessverre