IKM uke 4 ❤

Hopper inn her litt IKM på lørdag. Foreløpig ingen utslag på g-tester (tidlig stavtester fra babyplan).

32 år, pp2, b3.

Hadde el den 15/01 etter SA. Tok test i går 10 dpo og kunne skimte en svak strek(så svak at det ikke vises når man tar bilde) tok ny i dag, fortsatt svak men litt sterkere :happy: Håper spiren sitter denne gangen etter spontanaborten i desember. Hadde mine tvil på at det ble å gå denne gangen da jeg ikke har hatt mensen siden aborten, men heldigvis funket det som det ser ut til nå!! Så veldig lykkelig men ikke helt klart å tatt det inn over meg (sikkert fordi det er så tidlig og frykten for å begynne å blø igjen):confused005 Har forsåvidt ikke vært i tvil da jeg har merket det på kroppen (utrulig nok helt siden 3 dpo) Ømme pupper/brystvorter og øm nederste del av magen. Dette har kommet å gått litt i starten, for så å øke på i styrke og lengde etterhvert som dagene har gått. I dag brenner det nederst i magen og puppene er super ømme. Akkurat likt som sist jeg ble gravid. Ikke brukt å ha det slik før mensen heller. Termin i følge eggløsning blir 11/10 :love017 Sniker meg forsiktig over på gravid da
Sniker litt fra uke 5. Så kjekt å høre at det satt på første forsøk for deg!:Heartred Hadde også SA (i starten av januar), er 7 dpo og venter spent på å teste. Lykke til videre i svangerskapet - håper det går bra for deg denne gangen:love7

Negativ 12 dpo

371F9795-A5D2-4A66-A91B-7C60CC635299.jpeg

12 dpo i dag, og fortsatt blenda, så alt håp for denne runden er nok over. TR skal ifølge appene starte på lørdag. Har hatt spotting siden fredag, så skjønner ikke helt hva kroppen driver med. Noen andre som har opplevd å spotte så lenge?

jeg har IKM i morgen og hadde i går litt lysebrunt slim, i dag NADA
hadde en blenda test på tirsdag og tenker at alt håp er ute for denne PP

Etter en uke med spotting og negative tester kom endelig TR i dag. Setter fokus på neste PP! :)
Gratulerer til alle heldige damer som har fått positive tester i denne gruppen. Heier på dere og spirene deres <3

Hei fine damer :)

Idag står hu her igjen på IKM:
♡ Fredag 29. Januar
3.
Fotballbaby - 26 år - PP8 - B2 - EL 20/01/21

Håper fleire tester positivt nå på tampen ❤

Ønske dokk er riktig god helg :dance011

Hvorfor tenker du det? Det er jo ikke ute før du eventuelt får TR på besøk? :cat:

jeg tenker det pga det brune som var i går egentlig men ja ingenting i dag
Tenker også pga blenda testen jeg tok tirsdag morgen
Også er det så slitsomt å ha forhåpningene der når jeg tenker nå at sjansen er minimal

Jeg kan settes på mens.. er så frustrert.. slutta med progresteron 12 dpo, men fikk denne idag 14 dpo, på utvannet urin å ikke tidlig test..

06DB1484-7023-4837-B48C-4B96ABBEE50F.jpeg

xsmile2:):)
jeg tenker det pga det brune som var i går egentlig men ja ingenting i dag
Tenker også pga blenda testen jeg tok tirsdag morgen
Også er det så slitsomt å ha forhåpningene der når jeg tenker nå at sjansen er minimal
Hmmm, okei. Men selv om du fikk blenda på tirsdag behøver det ikke bety at det ikke går. Og den lille blødningen kan være pga. andre ting som foregår også :)
Men jeg er helt med på det der å ikke bli skuffet ved å håpe for mye. Føler det på samme måte.

Dagens test :angelic: enda litt sterkere enn i går :smiley-angelic001 Nå har jeg bare en test igjen og den er ikke tidligtest, men den ryker sikkert i morgen :wacky:

Vedlegg

• 675A00A7-F576-42AD-805E-F5802D2138F7.jpeg
    675A00A7-F576-42AD-805E-F5802D2138F7.jpeg
    12,8 KB · Visninger: 128
xsmile2:):)
Hmmm, okei. Men selv om du fikk blenda på tirsdag behøver det ikke bety at det ikke går. Og den lille blødningen kan være pga. andre ting som foregår også :)
Men jeg er helt med på det der å ikke bli skuffet ved å håpe for mye. Føler det på samme måte.

ja joda
Klarte ikke helt å vente med å teste men med vanlig (ikke tidlig) og den var også hvit gitt
Bare synes er så merkelig med det jeg vil kalle eggløsningsslim nå ved siste toalettbesøk

ja joda
Klarte ikke helt å vente med å teste men med vanlig (ikke tidlig) og den var også hvit gitt
Bare synes er så merkelig med det jeg vil kalle eggløsningsslim nå ved siste toalettbesøk
Jeg har testet med «test tidlig» fra babyplan. Bare negativ. Lurte på om jeg kunne skimte noe på den i dag, men tror det bare er innbilning. Har ikke noen vanlige symptomer på mens, sånn jeg pleier å ha en-to dager i forveien. Testet positivt 14 DPO med første, og husker ikke med andre :joyful:
Dette krever mye tålmodighet - og det har ikke jeg!:joyful:

Jeg har testet med «test tidlig» fra babyplan. Bare negativ. Lurte på om jeg kunne skimte noe på den i dag, men tror det bare er innbilning. Har ikke noen vanlige symptomer på mens, sånn jeg pleier å ha en-to dager i forveien. Testet positivt 14 DPO med første, og husker ikke med andre :joyful:
Dette krever mye tålmodighet - og det har ikke jeg!:joyful:

haha ikke jeg heller

Hei fine damer :)

Idag står hu her igjen på IKM:
♡ Fredag 29. Januar
3.
Fotballbaby - 26 år - PP8 - B2 - EL 20/01/21

Håper fleire tester positivt nå på tampen ❤

Ønske dokk er riktig god helg :dance011

TR kom i går... 10 dpo, til tross for både babyklister, wild yam og høydose b6 tilskudd :( blæh..

Back
Topp