IKM uke 4 ❤

Mener jeg har lest at El-tester kan slå ut på hcg også :angelic:
El-tester slår ut på Hcg også, så tipper du er gravid :woot:
Det stemmer i alle fall for meg. Gravid 3+5 i dag, EL test fra i dag.Vis vedlegget 347020

Oi, det ante jeg ikke! Måtte Google litt nå og ser jo at noen kan oppleve å få positiv EL test når man er gravid:bored: Jeg skal kjøpe en graviditetstest i morgen og oppdatere dere med hva resultatet blir:nailbiting:

Helt hvit test idag, 10 dpo. Har mye symptomer men vet at det nok kun er etter EL som henger igjen. Prøver igjen om to dager, hvis jeg ikke bare tar en imorgen:D Er så spent og jeg får ikke dagene til å gå fort nok!! Vanligvis spotter jeg på dette stadiet men ingen verdens ting så langt. *bank i bordet*

Ingen TR i dag på IKM, og ingen tegn til den heller. :scratch

Men jeg har testet i noen dager og alle har vært blenda hvite. Så jeg forventer egentlig at den kommer i løpet av de neste dagene.

God måren :greet025

Idag er det disse som har IKM, og det er jo det me håper på, at mensen IKKJE har komt! ❤

♡ Tirsdag 26. Januar
2.
Spent21 - 26 år - B2 - EL 10.01 - IKM 26.01
3. Millamin - 34 år - PP1 - B2 - EL 11.01
4. Buskas - 27år - PP7 - B1 - El 11.01
5. Hopes21 - 34 - pp5 - B3 - EL ca 13.1
6. Sommermamma2020 - 28 - PP2 - B2 - EL 15.01

Her testa eg forøvrig blenda idag og, er 9/10dpo. Følte eg kunne skimte noko, så håpa det blei sterkere, men som dokk ser ganske blenda ja :schocked028
20210126_082223.jpg

Jeg har mye vondt nede i lyske om dagen, det er en sviende smerte. Spes på venstre side.. Øm er jeg også og x på halsen er aldri sånn før ink så nå er jeg virkelig spent og har masse håp.

Jeg kan settes på TR.. fikk tantebesøk i dag, la inn i FF appen at tr var kommet og vipps flytta el dagen seg med 5 dager gitt.. så har nok missa eggløsning denne mnd! Hadde ingen elsmerter som jeg pleier denne syklusen så her har det nok vært noe krøll! Blir veldig lett gravid så mistenker nesten at el har uteblitt grunnet en stressende tid så da er det bare å se fremover til neste PP :happy:

Jeg fikk endelig kjøpt meg en test i dag og testet i ettermiddag, den ble positiv og jeg kan settes på gravid! :dummy::Heartpink:love7

Vedlegg

• B4E1DABE-2518-4EE9-A0F3-8B6A5DD44258.jpeg
    B4E1DABE-2518-4EE9-A0F3-8B6A5DD44258.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 185
Hadde el den 15/01 etter SA. Tok test i går 10 dpo og kunne skimte en svak strek(så svak at det ikke vises når man tar bilde) tok ny i dag, fortsatt svak men litt sterkere :happy: Håper spiren sitter denne gangen etter spontanaborten i desember. Hadde mine tvil på at det ble å gå denne gangen da jeg ikke har hatt mensen siden aborten, men heldigvis funket det som det ser ut til nå!! Så veldig lykkelig men ikke helt klart å tatt det inn over meg (sikkert fordi det er så tidlig og frykten for å begynne å blø igjen):confused005 Har forsåvidt ikke vært i tvil da jeg har merket det på kroppen (utrulig nok helt siden 3 dpo) Ømme pupper/brystvorter og øm nederste del av magen. Dette har kommet å gått litt i starten, for så å øke på i styrke og lengde etterhvert som dagene har gått. I dag brenner det nederst i magen og puppene er super ømme. Akkurat likt som sist jeg ble gravid. Ikke brukt å ha det slik før mensen heller. Termin i følge eggløsning blir 11/10 :love017 Sniker meg forsiktig over på gravid da

Dagen skuffelse. Forventet, men akkkkkk.

42553397-8093-420A-BB01-FD938A9CB75E.jpeg

Jeg fikk endelig kjøpt meg en test i dag og testet i ettermiddag, den ble positiv og jeg kan settes på gravid! :dummy::Heartpink:love7

Sååå kjekt! Gratulera ❤

Hadde el den 15/01 etter SA. Tok test i går 10 dpo og kunne skimte en svak strek(så svak at det ikke vises når man tar bilde) tok ny i dag, fortsatt svak men litt sterkere :happy: Håper spiren sitter denne gangen etter spontanaborten i desember. Hadde mine tvil på at det ble å gå denne gangen da jeg ikke har hatt mensen siden aborten, men heldigvis funket det som det ser ut til nå!! Så veldig lykkelig men ikke helt klart å tatt det inn over meg (sikkert fordi det er så tidlig og frykten for å begynne å blø igjen):confused005 Har forsåvidt ikke vært i tvil da jeg har merket det på kroppen (utrulig nok helt siden 3 dpo) Ømme pupper/brystvorter og øm nederste del av magen. Dette har kommet å gått litt i starten, for så å øke på i styrke og lengde etterhvert som dagene har gått. I dag brenner det nederst i magen og puppene er super ømme. Akkurat likt som sist jeg ble gravid. Ikke brukt å ha det slik før mensen heller. Termin i følge eggløsning blir 11/10 :love017 Sniker meg forsiktig over på gravid da

Gratulera så masse ❤ må denne graviditeten fullføres for deg :smiley-angelic001

Back
Topp