IKM uke 4 ❤

Trodde først at EL skulle komme søndag (17.01.) og skrev meg derfor opp her. Premom sier tirsdag. Selv ble jeg ganske sikker på at EL var mandag. I dag tidlig fikk jeg denne testen. Som jeg er ganske sikker på at bare er skyggestrek. Men hvis det faktisk er en babystrek så må jeg da ha hatt EL senest søndag..? Er vel ikke mulig med positiv 5-6dpo. Er forøvrig ganske sikker på at dette bare er en tullestrek altså.. Tiden vil vise..

4113CF35-6078-467B-8C2D-704E586DCF84.jpeg

Ja, skjønner det, har tenkt tanken selv om det er noe galt siden jeg spotter endel selv. Har du vært til gynekolog med det? Tror jeg skal bestille meg en time selv neste måned for å forhøre meg om denne spottingen.. Det er ikke så lett alltid å forstå seg på denne kroppen altså.. :(

Ja, har forhørt meg flere ganger, men har bare fått beskjed om at det er normalt og ikke noe å bekymre seg for. Men kjøper liksom ikke helt den.. spesielt nå som jeg har hatt spotting i over en uke!

Var hos en kvinnespesialist lege som er på legekontoret en gang i måneden nå på fredag. Hun snakket så mye så glemte helt å spørre om spottingen (var der av andre grunner), så skikkelig irritert på meg selv :banghead:

Hvilken dpo er du?:)

Forresten, jeg har endometriose, og har akkurat vært hos en lege for veiledning.

Hun fåreslo å bruke baby aspirin hver dag gjennom hele syklusen. Jeg var litt redd først, er jo en nsaid og ibux kan forhindre el, men er såpass lav dose at det ikke har innvirkning sa hun. Men de har sett veldig gode resultater for pasienter med endometriose (eller andre grunner til kronisk inflammasjon). Rundt 30% høyere sjanse for å bli gravid om en sliter med inflammasjon.

Tenkte å dele om det er andre her som sliter med endometriose etc.

Hei :) beklager at eg ikkje la merke til posten din før nå, gjekk meg vist hus forbi! Gratulera så mykje! Er det mulig du er lenger på vei? Var iallefall super sterke tester :D

Her er dagens tester. Jeg er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, digital test tatt i går sa som sagt 2-3u. Skal prøve å få tak i jordmor evt lege i morgen.

Første dag i siste mens var 30des, også har jeg brukt en app som mente at eggløsning skulle være 13jan. Jeg tok dog eggløsningstest 13 Jan uten utslag... IKM er forventet til onsdag. Syklus har variert fra 25-29 dager men som oftest rundt 28.

Vedlegg

• C235F6CB-A30A-488D-A972-2CA1A3E4548A.jpeg
    C235F6CB-A30A-488D-A972-2CA1A3E4548A.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 144
Forresten, jeg har endometriose, og har akkurat vært hos en lege for veiledning.

Hun fåreslo å bruke baby aspirin hver dag gjennom hele syklusen. Jeg var litt redd først, er jo en nsaid og ibux kan forhindre el, men er såpass lav dose at det ikke har innvirkning sa hun. Men de har sett veldig gode resultater for pasienter med endometriose (eller andre grunner til kronisk inflammasjon). Rundt 30% høyere sjanse for å bli gravid om en sliter med inflammasjon.

Tenkte å dele om det er andre her som sliter med endometriose etc.

Hva er dosen på baby aspirin, og hvor får man kjøpt det i Norge? :)

Veldig dårlig bilde..

Men jeg har mistet troa

Vedlegg

• 0A49D37E-1053-4502-BAC3-EB93CD643267.jpeg
    0A49D37E-1053-4502-BAC3-EB93CD643267.jpeg
    36 KB · Visninger: 153
Jeg gleder meg over de positive testene som er inn her nå! :Heartred

Nå har jeg gått i et par dager med ekstrem metallsmak i munnen:inpain: Er også intenst trøtt og irritabel, stikkinger, murringer og plutselig strekk i livmorområdet og ømme bryster. Begynner jo å få håpet opp nå, da! Jeg er 9-10 dpo idag men tør ikke teste enda:nailbiting: selv om jeg har kjøpt sånn dobbeltest fra clearblue. Mulig første ryker på tirsdag, hvorfor tar dette såååå lang tid? Haha

Ufrivillig karantene (Nordre Follo) og kjedelige dager... Flaut! 8 dpo ish.

84BBF901-1DF6-4E76-88AC-3F5E0C9BD53B.jpeg

God måren :)
Idag er starten på vår IKM uke, og de som står på denne dagen er:

♡ Mandag 25. Januar
1.
Mammatiltogutter987 - 31år - PP4 - B4 - EL 13.01
2. annki1987 - 33 år - pp 4 - b2 - el 11/1
3. Reyna - 26 år - PP1 - B1 - EL 10.01 - IKM 25.01

Korleis går det med dere?

Jeg kan settes på TR :(

1 dag på overtid etter en grusom natt med lite søvn og mye smerter. Kan ikke huske å ha hatt det slik før :dead:

Så, da blir det Gyn i dag, blodprøver og AMH sjekk. Trøster meg med at det skjer i hvertfall noe, selv om jeg er redd for prøvesvarene. Mannen sine svømmere skal også testes.

Tror det blir både forumpause og pause fra prøvingen noen måneder. Dukker kanskje opp igjen i april/mai.

Satser på mange positive tester denne uka! Så: Gratulerer til dere med spire! Måtte den klamre seg fast! Til dere med TR; masse lykke til videre! Det er din tur snart :Heartpink

10 dpo og fremdeles blenda test her :/

Vedlegg

• 1C189B85-8290-4004-9AAD-585AFC44D91A.jpeg
    1C189B85-8290-4004-9AAD-585AFC44D91A.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 85
10 dpo og blenda her å, har egentlig gitt opp:sad015 9 mnd prøving og 7 runder dobbel letrozol og ikke noe baby.. så har alt kjøpt inn til neste runde:smiley-ashamed005 kjenner på en stor sorg etter aborten i mai- spesielt siden mannen har litt tegne svømmere. Nå virker det ikke som vi skal klare det på egenhånd, og ikke har vi råd til å betale prøverør fra egen lomme:sad010
A7EA79C4-2EBF-4B8F-AF51-6F4A5546243F.jpeg

3EEF1233-D5C7-43D9-B541-F24813977D56.jpeg

Ja, har forhørt meg flere ganger, men har bare fått beskjed om at det er normalt og ikke noe å bekymre seg for. Men kjøper liksom ikke helt den.. spesielt nå som jeg har hatt spotting i over en uke!

Var hos en kvinnespesialist lege som er på legekontoret en gang i måneden nå på fredag. Hun snakket så mye så glemte helt å spørre om spottingen (var der av andre grunner), så skikkelig irritert på meg selv :banghead:

Hvilken dpo er du?:)

Ok, nei man begynner jo å lure litt når man spotter såpass mye. Jeg har bekymret meg litt selv for at jeg spotter litt etter eggløsningen. Får se om jeg bestiller meg en time og tar det opp. Ja, det er ikke alltid lett å huske det man skal si på en sånn time, spesielt når personen skravler veldig mye! :shifty: Jeg er 13 dpo i dag, vanligvis har jeg 26 dagers syklus så jeg skulle egentlig fått mensen i går. Men jeg har hatt noen få sykluser med 27 dager også, så jeg tipper den kommer i dag. Hvor mange dpo er du?

Tr ikke kommet på fult her ennå så vet ikke. Spotter litt på papiret så jeg venter litt til

Back
Topp