Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@ElskerJesus<3 Jeg kan settes på gravid. Ingen tvil her.
Synes din strimmel ligner min for to dager siden,da var det antydning til en strek.
I dag ser jeg min enda tydeligere og den er mer rosa men får ikke den med godt nok på bildene jeg tar føler jeg
Oppdatering fra denne kanten, 10 dpo. Ny tidligtest fra Premom viste svak strek i dag. Liten økning fra i går, men fortsatt svak. Den digitale som jeg skulle spare til i morgen røyk også, og dere ser resultatet under. Er jo så tidlig enda, så jeg vet ikke hva jeg skal tro, men digital må vel være til å stole på?
Bildet viser fra toppen 9 dpo, 10 dpo og 10 dpo.
@ElskerJesus<3 Jeg kan settes på gravid. Ingen tvil her.
Alltid håp før TR dukker opp . 10 dpo her idag.. Ryker nok på en ny test i morgen Har kikket over testen fra i dag tidlig sikkert tusen gangerÅ, takk Det gir litt håp.
Hvilken dpo er du i dag? Premom sier 13dpo med meg, men begynner å tro at jeg kanskje er mindre. Ikke at det spiller noen rolle altså. IKM spås i morra...
Alltid håp før TR dukker opp . 10 dpo her idag.. Ryker nok på en ny test i morgen Har kikket over testen fra i dag tidlig sikkert tusen ganger
God helg fine damer ❤
Tenk, berre 2 dager til første IKM gjeng! Og dei positive testene er allerede begynt å komme og eg rekner med mange vil dele tester framover sånn at me med streksyn har nåke å gjer på veldig fint om dere som deler bilder av tester husker å skrive ka DPO dere er på, standard spørsmål har eg lagt merke til
Og, eg fører ingen opp på gravid eller TR før dere skrive at dere vil føres opp
Lykke til damer!
6 dpo her.. Meldte meg jo ut igjen pga manglende sex, men hadde sex ca 4 dager (og noen timer) før eggløsning trolig skjedde. EL er bekreftet med temping, hvor egget sannsynlig har sluppet natt til søndag.
Ryker vel på test til uken
Er absolutt ein mulighet der då vil du eg skal legge deg inn?
Noen med erfaring angående spotting her?
Har ofte en eller to dager med spotting en uke etter el, og gjerne 1-3 dager spotting før ikm..
Progesteron prøven tidligere måned var 86, så ikke noe galt der selv om spotting den måneden også. Og tempen holder seg alltid høy, 37.12 i dag.
Denne måneden hadde jeg frisk blødning (aldri hatt før) 5dpo så spotting hver dag siden 7dpo (12dpo i dag).. veldig lei Aldri spottet så mye før, så skikkelig nedfor nå, må jo være noe galt!
Jeg pleier også ofte å spotte, gjerne bittelitt en ukes tid etter eggløsning og så et par dager før mensen starter. Men jeg vet ikke hvorfor det er slik, jeg har ikke vært hos noen gynekolog med det. Det kan ikke ha vært en festeblødning du hadde 5 dpo da? Siden det var en frisk blødning? Har du tatt en test?