IKM uke 4 ❤

@ElskerJesus<3 Jeg kan settes på gravid. Ingen tvil her.

Vedlegg

• 5A448EB4-2664-41B9-8C6A-ED44708D5C87.jpeg
    5A448EB4-2664-41B9-8C6A-ED44708D5C87.jpeg
    46,7 KB · Visninger: 179
  • BAA4A652-D9D3-488A-A7CA-E8C961108C41.jpeg
    BAA4A652-D9D3-488A-A7CA-E8C961108C41.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 171
Synes din strimmel ligner min for to dager siden,da var det antydning til en strek.:joyful:
I dag ser jeg min enda tydeligere og den er mer rosa ;) men får ikke den med godt nok på bildene jeg tar føler jeg o_O

Å, takk :Heartpink Det gir litt håp.

Hvilken dpo er du i dag? Premom sier 13dpo med meg, men begynner å tro at jeg kanskje er mindre. Ikke at det spiller noen rolle altså. IKM spås i morra...

Oppdatering fra denne kanten, 10 dpo. Ny tidligtest fra Premom viste svak strek i dag. Liten økning fra i går, men fortsatt svak. Den digitale som jeg skulle spare til i morgen røyk også, og dere ser resultatet under. Er jo så tidlig enda, så jeg vet ikke hva jeg skal tro, men digital må vel være til å stole på?:woot::eek:
Bildet viser fra toppen 9 dpo, 10 dpo og 10 dpo.

Jeg fikk også «Gravid» på en digital test 10 dpo i forrige svangerskap. Han er nå 7 måneder straks, så ville lett stolt på de testene der! Gratulerer SÅ mye :Heartred

Å, takk :Heartpink Det gir litt håp.

Hvilken dpo er du i dag? Premom sier 13dpo med meg, men begynner å tro at jeg kanskje er mindre. Ikke at det spiller noen rolle altså. IKM spås i morra...
Alltid håp før TR dukker opp ❤️. 10 dpo her idag.. Ryker nok på en ny test i morgen :p Har kikket over testen fra i dag tidlig sikkert tusen ganger :hilarious:

Nå fikk jeg plutselig litt håp her :smiley-angelic001 Mannen og jeg har ikke prøvd aktivt denne mnd, fordi jeg skulle på sykehuset og ta en vevsprøve av livmorhalsen. Men det slapp jeg, tok bare en vanlig celleprøve. Jeg har derfor ikke testet etter EL denne PP, men jeg kjenner jo kroppen og vet sånn ca når jeg har hatt EL. Tror den kom 2 dager senere enn forventet, 16.01. Vi fikk lagt inn noen aksjer selv om vi ikke skulle gå 'all in' denne PP. I går kveld fikk jeg en skikkelig stikkende smerte i livmoren og i lysken. Og i kveld var det tegn til blod på papiret (sorry for detaljer). Er 7 dpo i dag om EL var den 16.01. Så kan jo kanskje være festeblødning? :shy: Har aldri hatt det før og bruker ikke å spotte noe før mensen. Så nå går tankene i 100, trodde egentlig at denne PP var kjørt uansett, da vi ikke har prøvd like aktivt.

God helg fine damer ❤
Tenk, berre 2 dager til første IKM gjeng! Og dei positive testene er allerede begynt å komme og eg rekner med mange vil dele tester framover sånn at me med streksyn har nåke å gjer på :hilarious: veldig fint om dere som deler bilder av tester husker å skrive ka DPO dere er på, standard spørsmål har eg lagt merke til ;)

Og, eg fører ingen opp på gravid eller TR før dere skrive at dere vil føres opp :)

Lykke til damer! :talk017

Noen med erfaring angående spotting her?

Har ofte en eller to dager med spotting en uke etter el, og gjerne 1-3 dager spotting før ikm..

Progesteron prøven tidligere måned var 86, så ikke noe galt der selv om spotting den måneden også. Og tempen holder seg alltid høy, 37.12 i dag.

Denne måneden hadde jeg frisk blødning (aldri hatt før) 5dpo så spotting hver dag siden 7dpo (12dpo i dag).. veldig lei :( Aldri spottet så mye før, så skikkelig nedfor nå, må jo være noe galt!

God helg fine damer ❤
Tenk, berre 2 dager til første IKM gjeng! Og dei positive testene er allerede begynt å komme og eg rekner med mange vil dele tester framover sånn at me med streksyn har nåke å gjer på :hilarious: veldig fint om dere som deler bilder av tester husker å skrive ka DPO dere er på, standard spørsmål har eg lagt merke til ;)

Og, eg fører ingen opp på gravid eller TR før dere skrive at dere vil føres opp :)

Lykke til damer! :talk017

Og tuuuuusen takk til deg som tar deg tid og holder i denne gruppen ❤️ :hug007

Redd mine tester ikke er store underholdningen ennå ;) La meg vise dere.... blenda! :hilarious::hilarious::hilarious:
2ADFEC75-EF29-4E40-AC2F-F64A0ECD1196.jpeg

6 dpo her.. Meldte meg jo ut igjen pga manglende sex, men hadde sex ca 4 dager (og noen timer) før eggløsning trolig skjedde. EL er bekreftet med temping, hvor egget sannsynlig har sluppet natt til søndag.

Ryker vel på test til uken :P

6 dpo her.. Meldte meg jo ut igjen pga manglende sex, men hadde sex ca 4 dager (og noen timer) før eggløsning trolig skjedde. EL er bekreftet med temping, hvor egget sannsynlig har sluppet natt til søndag.

Ryker vel på test til uken :p

Er absolutt ein mulighet der då :D vil du eg skal legge deg inn? :)

Er absolutt ein mulighet der då :D vil du eg skal legge deg inn? :)

Jeg kan heller luske litt i bakgrunnen :) Mannen har litt trege svømmere, og vi hadde prøverør med førstemann, så sjansen er ganske lav ;)

Mååå bare dele med dere.. Vi har ikke snakket med barna om familieutvidelse, så dette vet de fint lite om. Men nå i kveld spør plutselig treåringen: Mammaaaa? Når kommer lillesøster ut ? :happy:
Say whaaat?? :nailbiting::nailbiting:

Hahahaha jeg er egentlig ikke særlig overtroisk eller noe sånt altså.. men må si jeg ble litt satt ut Håper det er et eller annet slags tegn på at vi kanskje venter en lillesøster snart :love7:Heartred:Heartred

Blenda test her i dag, men er jo bare 7 dpo. Jeg får vente til onsdag før jeg tar ny test, tror jeg
Ble litt stressa i går når jeg plutselig fikk brunaktig utflod som jeg trodde var start på mens, men den har vært veldig svak i dag og fortsatt brun, så krysser fingrene for at det er festeblødning

Noen med erfaring angående spotting her?

Har ofte en eller to dager med spotting en uke etter el, og gjerne 1-3 dager spotting før ikm..

Progesteron prøven tidligere måned var 86, så ikke noe galt der selv om spotting den måneden også. Og tempen holder seg alltid høy, 37.12 i dag.

Denne måneden hadde jeg frisk blødning (aldri hatt før) 5dpo så spotting hver dag siden 7dpo (12dpo i dag).. veldig lei :( Aldri spottet så mye før, så skikkelig nedfor nå, må jo være noe galt!

Jeg pleier også ofte å spotte, gjerne bittelitt en ukes tid etter eggløsning og så et par dager før mensen starter. Men jeg vet ikke hvorfor det er slik, jeg har ikke vært hos noen gynekolog med det. Det kan ikke ha vært en festeblødning du hadde 5 dpo da? Siden det var en frisk blødning? Har du tatt en test?

Jeg pleier også ofte å spotte, gjerne bittelitt en ukes tid etter eggløsning og så et par dager før mensen starter. Men jeg vet ikke hvorfor det er slik, jeg har ikke vært hos noen gynekolog med det. Det kan ikke ha vært en festeblødning du hadde 5 dpo da? Siden det var en frisk blødning? Har du tatt en test?

Håpet først det kunne være festeblødning, men har jo spottet siden 7dpo etter det :/

Negativ vanlig test i går 11dpo! Har bare de teite one step ebay testene, har lovet mannen å bruke de opp før jeg kjøper noen nye :smiley-angelic006 Men klarte jo så klart å kjøpe 25 varianten istedenfor 10mIU

Men om det var festeblødning 5dpo så skulle den jo ha vært positiv uansett 6 dager senere..så får prøve igjen neste måned! Bare så lei av spottingen og redd noe er galt

Back
Topp