IKM uke 4 ❤

Jeg er 6 dpo i dag, men oppdaget nettopp litt brunlig utflod når jeg var på do nå. Det er litt sånn jeg pleier å få i starten av menstruasjon, men jeg skal vel ikke få mens bare 6 dager etter eggløsning??
Jeg har hatt murringer det siste døgnet også, men tenkte det kanskje var et godt tegn... :/

Jeg er 6 dpo i dag, men oppdaget nettopp litt brunlig utflod når jeg var på do nå. Det er litt sånn jeg pleier å få i starten av menstruasjon, men jeg skal vel ikke få mens bare 6 dager etter eggløsning??
Jeg har hatt murringer det siste døgnet også, men tenkte det kanskje var et godt tegn... :/

Kan være festeblødning? Jeg hadde sånn i går frisk blod på papiret på morgen og litt brunt innimellom. Så stoppa det. Samboer ville ha kos og regnet med jeg kom til å blø mer men nei da så håper det er festeblødning her

A0FF03ED-A8C1-417E-9A7C-A4B9C63A8220.jpeg

7 DPO i dag, og tok denne tidligtesten i morges! Ser en aaaaaantydning til strek, men det er jo enda veldig tidlig. Måtte åpne den da det var sprekker i glasset på testen, og jeg var sikker på at jeg så noe.

Gikk til innkjøp av to nye tester i dag, så skal prøve igjen i morgen!

Håper så inderlig :smiley-angelic001

Vis vedlegget 346719 Skulle sagt god morgen, men den kjennes ikke så god ut :(

12 dpo i dag. Tok 1 Babyplan tidlig og 1 vanlig babyplan strimmeltest i dag tidlig. Innbilte meg å se en bitteliten strek på tidligstrimmelen, men tror det bare er ønsketenkning. Den vanlige strimmelen er helt blenda! Så, nå er jeg forvirra. Vente to dager til IKM eller teste igjen i morra? Eller bare vente til mandag en dag etter IKM? Uff, dette er tungt. Hadde jo en liten følelse av at det klaffet denne gangen :wtf:

Den øverste testen er tidlig strimmel, den under vanlig.

Tror kaaaanskje jeg ser noe på den øverste altså! Synes du skal teste igjen i morgen :Heartred
Ikke gi opp håpet enda!

God kveld :cat:
Har ikke brukt forumet i det hele tatt siden sistemann ble født i 2017.. har vært her inne et par dager :cat: Er vanligvis veldig tålmodig når det gjelder testing.. men nå kjenner jeg spenningen så syyyyykt! :smiley-bounce016
Er 7 DPO i dag og tror nok det ryker en tidligtest i kveld allerede :laughing002

God kveld :cat:
Har ikke brukt forumet i det hele tatt siden sistemann ble født i 2017.. har vært her inne et par dager :cat: Er vanligvis veldig tålmodig når det gjelder testing.. men nå kjenner jeg spenningen så syyyyykt! :smiley-bounce016
Er 7 DPO i dag og tror nok det ryker en tidligtest i kveld allerede :laughing002

Så kjekt du fant veien inn hit igjen :) vil du eg skal føre deg opp?
Lykke til med testing, enig i at det er spennande :)

Dere kan bare sette meg opp på tante rød, temp stigning i dag, og føler meg glovarm, akkurat slik jeg gjør før mensen. Så den kommer nok ganske så snart! Pluss at jeg tror ikke jeg hadde el denne mnden.
Tar en liten pause herfra en liten stund, begynner å miste litt mote!

Respekterer at du trenger ein pause, men ser du ikkje har IKM før om ei veke, så ikkje møst håpet heilt enda ❤ ønsker deg alt godt :)

11 dpo og helt blenda vanlig test! Spotter fremdeles og litt murringer, så da er det nok bare kroppen som er rar denne måneden

Blødning 5dpo, så spotting siden 7dpo..

Jeg henger jo litt her og i uke 3. Jeg som skulle vente til i morgen eller mandag, røk så klart på en tidligtest til :oops:

Om jeg hadde et håp i går, har jeg nok blitt mindre håpefull i dag. Jeg myser, vrir og vender, men synes ikke jeg ser noe mer enn i går. Kanskje heller mindre? Får bare vente litt til :wtf:

Vedlegg

• 84603846-8185-40EE-BD5F-8B974DDF0C42.jpeg
    84603846-8185-40EE-BD5F-8B974DDF0C42.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 102
Jeg henger jo litt her og i uke 3. Jeg som skulle vente til i morgen eller mandag, røk så klart på en tidligtest til :oops:

Om jeg hadde et håp i går, har jeg nok blitt mindre håpefull i dag. Jeg myser, vrir og vender, men synes ikke jeg ser noe mer enn i går. Kanskje heller mindre? Får bare vente litt til :wtf:

Røk på en test selv i dag :shy: Så forstår deg så godt! Driver og myser og ser jeg også, har ikke tidligtester så her ble det vanlig. Folk sier det beste er å vente med å teste men jeg klarer ikke la være :p
Synes jeg ser streken bedre idag og at den ser rosa ut :nailbiting: Men skulle så gjerne sett en skikkelig rosa strek :wtf:

Jeg ser jeg har bommet litt og egentlig skulle vært i IKM uke 3 i stedet da jeg bare har 26 dagers syklus og IKM derfor er i morgen. Men hvis det er greit så fortsetter jeg bare å henge her siden jeg har vært her hele veien :) <3 Jeg har murringer hvor jeg er helt sikker på at mensen kommer, men foreløpig har den ikke kommet og jeg spotter ikke slik jeg gjør hver måned før mensen kommer. Jeg har ikke flere tester og har ikke planer om å teste mer før eventuelt mensen ikke kommer. Dersom mensen ikke har kommer før mandag så kjøper jeg en test da og tester på tirsdag! :)

Last edited:
Fikk svak strek i dag og. Men nå tror jeg venter noen dager på Premom har jeg kmi på mandag hvis den stemmer skal jeg begynne å spotte mer nå på den FF appen er kmi på onsdag så skal jeg spotte mer på mandag . Men ikke noe ennå ikke på papir engang. Spenndene

9-10 dpo i dag og helt blenda test igjen :dead: Murrer godt i korsryggen og tempen holder seg veldig høy. Ny test i morgen :hilarious:

Fikk svak strek i dag og. Men nå tror jeg venter noen dager på Premom har jeg kmi på mandag hvis den stemmer skal jeg begynne å spotte mer nå på den FF appen er kmi på onsdag så skal jeg spotte mer på mandag . Men ikke noe ennå ikke på papir engang. Spenndene
Strek er strek! Hadde svak strek med siste:happy:

Røk på en test selv i dag :shy: Så forstår deg så godt! Driver og myser og ser jeg også, har ikke tidligtester så her ble det vanlig. Folk sier det beste er å vente med å teste men jeg klarer ikke la være :p
Synes jeg ser streken bedre idag og at den ser rosa ut :nailbiting: Men skulle så gjerne sett en skikkelig rosa strek :wtf:

Synes du at du ser strek på min? Håper, håper, håper! Krysser fingrene for at vi får klare, rosa streker snart begge to! :Heartpink

Oppdatering fra denne kanten, 10 dpo. Ny tidligtest fra Premom viste svak strek i dag. Liten økning fra i går, men fortsatt svak. Den digitale som jeg skulle spare til i morgen røyk også, og dere ser resultatet under. Er jo så tidlig enda, så jeg vet ikke hva jeg skal tro, men digital må vel være til å stole på?:woot::eek:
Bildet viser fra toppen 9 dpo, 10 dpo og 10 dpo.

Vedlegg

• EC0262BB-01C2-4D15-80BA-85DDB653B13E.jpeg
    EC0262BB-01C2-4D15-80BA-85DDB653B13E.jpeg
    30,3 KB · Visninger: 145
Oppdatering fra denne kanten, 10 dpo. Ny tidligtest fra Premom viste svak strek i dag. Liten økning fra i går, men fortsatt svak. Den digitale som jeg skulle spare til i morgen røyk også, og dere ser resultatet under. Er jo så tidlig enda, så jeg vet ikke hva jeg skal tro, men digital må vel være til å stole på?:woot::eek:

Definitivt positiv! Gratulerer! :smiley-bounce012

Gratulerer! ❤️ Håper vi er mange i gruppa som følger på :woot:

Back
Topp