IKM uke 4 ❤

Håpet først det kunne være festeblødning, men har jo spottet siden 7dpo etter det :/

Negativ vanlig test i går 11dpo! Har bare de teite one step ebay testene, har lovet mannen å bruke de opp før jeg kjøper noen nye :smiley-angelic006 Men klarte jo så klart å kjøpe 25 varianten istedenfor 10mIU

Men om det var festeblødning 5dpo så skulle den jo ha vært positiv uansett 6 dager senere..så får prøve igjen neste måned! Bare så lei av spottingen og redd noe er galt

Ja, skjønner det, har tenkt tanken selv om det er noe galt siden jeg spotter endel selv. Har du vært til gynekolog med det? Tror jeg skal bestille meg en time selv neste måned for å forhøre meg om denne spottingen.. Det er ikke så lett alltid å forstå seg på denne kroppen altså.. :(

Hei damer! Nå trenger jeg en god dose ærlighet :shy:

I følge Premom er jeg 14 dpo i dag og IKM. Basert på normal-syklusen er jeg 12 dpo, men skjønner at sykluser varierer. Ingen tr ennå. Og denne testen i morges. Så, ser du noe? Eller er jeg gal o_O

75E373C5-BF0A-44CD-8A4B-AC5122E90A08.jpeg

Tuusen takk! Skjelver her jeg står, har ikke sagt det til mannen enda da han er bortreist på jobb :joyful: Tørr ikke helt å juble høyt, da jeg har hatt kjemisk flere ganger før.. Men nå er det tydelig at streken blir sterkere :woot:

Skjønner at du blir litt forsiktig med jubelen da, men når streken blir sterkere så virker det jo veldig positivt da! :HeartpinkJeg krysser fingrene for at den sitter hele veien denne gangen:love7

I følge Premom er jeg 14 dpo i dag og IKM. Basert på normal-syklusen er jeg 12 dpo, men skjønner at sykluser varierer. Ingen tr ennå. Og denne testen i morges. Så, ser du noe? Eller er jeg gal o_O

Vis vedlegget 346870

Usikker. Mulig jeg kan skimte noe svaaaakt, men kanskje ikke? Litt uklart bilde ;)

Tok ny test i dag, er 10-11 dpo. Den var i alle fall negativ :yuck:

Usikker. Mulig jeg kan skimte noe svaaaakt, men kanskje ikke? Litt uklart bilde ;)

Tok ny test i dag, er 10-11 dpo. Den var i alle fall negativ :yuck:

Takk for at du tittet. Skjønner ikke hvorfor bildet blir så uklart når jeg laster det opp. Bildet er helt klart på telefonen min, selv om jeg ikke klarer å tyde testen noe særlig :wtf: Er det bedre om jeg legger det ved som miniatyr da?

er ennå tidlig for deg da. Fortsatt håp :Heartpink

Vis vedlegget 346870

For meg ser den dessverre heilt blenda ut :( mulig du ser ein slags skygge eller reaksjon på virkestoffet, men den er iallefall ikkje tydelig nok for oss å se.. men håpet er ikkje ute før TR kommer! ❤

Takk for at du tittet. Skjønner ikke hvorfor bildet blir så uklart når jeg laster det opp. Bildet er helt klart på telefonen min, selv om jeg ikke klarer å tyde testen noe særlig :wtf: Er det bedre om jeg legger det ved som miniatyr da?

er ennå tidlig for deg da. Fortsatt håp :Heartpink

Har ikke gitt opp :happy:❤️

Kanskje du kan kutte til bildet før du laster opp? :happy: Croppe bort alt rundt testen, så blir det større her. Kvaliteten på det som blir lastet inn her på forumet blir jo veldig skurrete :eek:

For meg ser den dessverre heilt blenda ut :( mulig du ser ein slags skygge eller reaksjon på virkestoffet, men den er iallefall ikkje tydelig nok for oss å se.. men håpet er ikkje ute før TR kommer! ❤

Takk for at du tittet etter! Fryktelig frustrerende å tro at jeg ser noe. Vanligvis klarer jeg enkelt å se at testene mine er blenda :confused:

I dag er dagen jeg skal få mensen, men foreløpig ingen tegn til den. Jeg har mindre mensmurringer enn jeg har hatt de andre dagene (!) og jeg har ikke spottet noe slik jeg alltid gjør. Pleier dere å få mindre mensmurringer den dagen mensen skal komme? Blir så forvirret av kroppen min denne måneden.. :confused004

Fant ut i går at FF seie eg er 8dpo idag, eg har sett på dager i syklus (som er 1 dag lenger enn mnd, siden eg fekk mensen 31.jan), så FF satte faktisk kryss 16.jan, når eg sjølv trudde egget slapp :) så då måtte eg jo såklart ta ein test idag, som var mega blenda! Har alltid brukt babyplan tidligtest, og veldig gla for at eg aldri har fått ein skygge, føler eg virkelig kan stole på dei då :)

Fant ut i går at FF seie eg er 8dpo idag, eg har sett på dager i syklus (som er 1 dag lenger enn mnd, siden eg fekk mensen 31.jan), så FF satte faktisk kryss 16.jan, når eg sjølv trudde egget slapp :) så då måtte eg jo såklart ta ein test idag, som var mega blenda! Har alltid brukt babyplan tidligtest, og veldig gla for at eg aldri har fått ein skygge, føler eg virkelig kan stole på dei då :)

Spennende! Jeg har heller aldri fått skygge på de heldigvis :) Deilig å slippe å lure egentlig!

Tok en test nå i utvanna urin og den er svak strek på i dag men spotter mer i dag ikke i bindet ennå kun på papir

Spennende! Jeg har heller aldri fått skygge på de heldigvis :) Deilig å slippe å lure egentlig!

Ja, det er godt :) åsså har eg studert så masse tester her på forumet at eg håper og trur eg klarer å skille mellom skygge og strek:):hilarious: iallefall på babyplan sine ❤ satser på me berre tester for tidlig og at streken kommer! :D

Back
Topp