IKM UKE 4 ❤️

Skulle egentlig ikke se på forum, men titta inn og så heldigvis noe veldig veldig koselig!!! Så utrolig fint ❤️❤️ dette skal bli bra til slutt ❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️ Tusen takk, gode deg! Dette trodde jeg virkelig ikke i går.. Helt absurd.
Håper vi sees i termingruppe for oktober. Heier på dere! Ta godt vare på deg selv så lenge :love017

Tuusen takk, FOR en eksplosjon av følelser som kom nå!! Jeg kan ikke tro det. :love017
Håper den holder seg godt fast og at du kommer etter i termingruppe :Heartred

Har virkelig ikke hatt noen symptomer utover evt mer utflod (vannete i dag) og bare vanlige murringer som også kommer ved luft eller tr. Har allerede sendt melding til legen for oppstart blodfortynnende og beskjed om at vi må prioriteres for å se om vi er bærere av vår avdøde sønns sykdom. Så nå blir det vel enda flere bekymringer, men får bare prøve å glede meg over det også :love017 grugleder meg til å fortelle mannen som er på jobbreise :hilarious:
Ja DET kan jeg godt forstå! Glede og bekymring om hverandre kan jeg se for meg ❤️ ta én dag av gangen nå, og tenk at du er gravid :excited001 :love017 håper legen tar deg kjapt inn og gjør det som er nødvendig, krysser fingrene for at dere ikke er bærere ❤️ ja, takk ❤️❤️ håper jeg kommer etter i oktober, hadde vært kjempestas!

Sniker inn her siden jeg har IKM på søndag :joyful:

Jeg lurer på om noen her har fått tidlige positive tester med en graviditet og mye senere positive tester ved en annen graviditet?

Jeg fikk positiv test 8 dager før IKM forrige runde (mistet i Desember), og mener jeg fikk ca samtidig med de andre også. Men nå er det jo bare 4 dager til IKM og blanke tester. Så jeg tenker jo dette er kjørt og at testene hadde vært positiv nå hvis jeg hadde vært gravid denne runden. Men kanskje noen andre har andre erfaringer rundt når dere har fått positive tester i ulike graviditeter? :)

Endelig svart på hvitt her også :love7 hyggelig at flere får positive tester :Heartred

Vedlegg

• IMG_0740.jpeg
    IMG_0740.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 96
Hei. Litt rådvill og trenger råd. Fikk to skygge streker i forrige uke og trodde jeg var gravid. Tatt 4 tester denne og blenda. Er på dag 39 i syklus. Aldri hatt såå lang syklus før. Hva kan det være? Fortsatt håp om baby? Eller hormoner som tuller? Noen som har opplevd dette?

IMG_6760.jpeg

Kjøpte flere tester på dagen i dag, og hadde tenkt å ha selvkontroll nok til å vente med testing til i morgen tidlig. Men jammen måtte jeg prøve en ultratidlig nå! Så nervepirrende å teste på kveld mtp at urinen er mer utvannet, men jammen ble det positivt resultat! :talk017

Klarte seff ikke å la vær å teste før torsdag/fredag, ref. min forrige post. Ble utålmodig med så mange som testet, og med mye ubehag/ømhet og en slags leamus følelse i livmoren for noen dager siden, ble jeg veldig nysgjerrig. Det var jo helt umulig å ta et godt bilde, men streken er der. Er litt sånn, jaja, får bare vente å se da, fortsatt tidlig, har jo blitt skuffet noen ganger på kort tid.. Ikke sagt noe til samboer heller. 10/11 dpo i dag :)
IMG_3537.jpeg

Klarte seff ikke å la vær å teste før torsdag/fredag, ref. min forrige post. Ble utålmodig med så mange som testet, og med mye ubehag/ømhet og en slags leamus følelse i livmoren for noen dager siden, ble jeg veldig nysgjerrig. Det var jo helt umulig å ta et godt bilde, men streken er der. Er litt sånn, jaja, får bare vente å se da, fortsatt tidlig, har jo blitt skuffet noen ganger på kort tid.. Ikke sagt noe til samboer heller. 10/11 dpo i dag :) Vis vedlegget 426370

Gratulerer med tydelig babystrek!!

❤️❤️❤️❤️ Tusen takk, gode deg! Dette trodde jeg virkelig ikke i går.. Helt absurd.
Håper vi sees i termingruppe for oktober. Heier på dere! Ta godt vare på deg selv så lenge :love017
Ja det var skikkelig fint å lese! ❤️

Jeg prøver å tenke positivt at kroppen er i gang igjen etter den kjemiske og at det faktisk (om el kommer når den skal) enda da vil være termin i oktober, den 30, så akkurat :p så får bare krysse fingrene for at det går neste gang :)

Prøver95 - 28 - B1 - usikker - EL 12.01 - IKM 26.01.

Sluttet på p-piller i slutten av 2020. Tok lang tid før jeg fikk tilbake normal syklus. Har fått Provera og Letrozol i flere omganger. Ble gravid mars 2023, men mistet i MA.

Har nå gått på Letrozol (trippel dose) og Ovitrelle. Testene snudde denne syklusen og ble sterkere fra kvelden 9DPO (søndag 21.01). Er dog redd for at de ikke stiger så fort som de bør. Hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_5863.jpeg
    IMG_5863.jpeg
    509,6 KB · Visninger: 75
Back
Topp