IKM UKE 4 ❤️

Her er forresten oppdatert testrekke, med tester fra søndag morgen (øverste test) til og med nå for en times tid siden 12/13 DPO. Hadde IKM på søndag/i går pga kort lutealfase. Testene ligger annenhver morgen og ettermiddag/kveld, og jeg får tydeligvis konsekvent sterkere tester senere på dagen enn på morgenurin :bored:

Hva tenker folk om stigningen her? Er naturlig nok en smule på vakt pga to tidligere MA + 1 SA/kjemisk :nailbiting:
Jeg ser ikke noe feil med økningen! Se på annenhver dag, så er jo stigningen fin synes jeg :happy:skjønner godt at du er på vakt:Heartred

Her er forresten oppdatert testrekke, med tester fra søndag morgen (øverste test) til og med nå for en times tid siden 12/13 DPO. Hadde IKM på søndag/i går pga kort lutealfase. Testene ligger annenhver morgen og ettermiddag/kveld, og jeg får tydeligvis konsekvent sterkere tester senere på dagen enn på morgenurin :bored:

Hva tenker folk om stigningen her? Er naturlig nok en smule på vakt pga to tidligere MA + 1 SA/kjemisk :nailbiting:
Sniker litt i gruppen deres! Gratulerer så mye❤️ Ser jo ut som kjempe fin stigning, og sterke streker på testene dine når det fortsatt er så tidlig❤️

12DPO… kan settes på tante lista :arghh: :arghh:
Slimer litt rosa de siste dagene . Ingen symptomer lenger . Nye strimler og tester er på vei… klar for uke 8

Vedlegg

• IMG_5402.jpeg
    IMG_5402.jpeg
    878,8 KB · Visninger: 88
  • IMG_5400.jpeg
    IMG_5400.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 86
11 dpo. Bare vanlig babyplan skyggestrek på testene. Gikk tom for tester i dag, trudde jeg hadde en pakke til liggende :( krise! noen som har testet positivt senere enn 11 dpo og det har gått bra? Sist jeg var gravid hadde jeg positivt test 9/10 dpo. Så mister litt håpet nå :(
Hvordan går det? :Heartred

Sniker litt i gruppen deres! Gratulerer så mye❤️ Ser jo ut som kjempe fin stigning, og sterke streker på testene dine når det fortsatt er så tidlig❤️
Åhh, tuuusen takk for betryggelsen! :Heartblue Er veldig spent på om det fortsetter i samme takten, og når jeg eventuelt får 2-3 på ClearBlue digital :nailbiting: Sen 2-3 og så sen 3+ var nemlig første «tegnet» på forrige MA, så hååååper de øker som de skal!

Iiiiih se den da!!! :eek::excited001:excited001:excited001:talk017 SÅ glad på dine vegne ❤️ :love017
Tuusen takk, FOR en eksplosjon av følelser som kom nå!! Jeg kan ikke tro det. :love017
Håper den holder seg godt fast og at du kommer etter i termingruppe :Heartred

Har virkelig ikke hatt noen symptomer utover evt mer utflod (vannete i dag) og bare vanlige murringer som også kommer ved luft eller tr. Har allerede sendt melding til legen for oppstart blodfortynnende og beskjed om at vi må prioriteres for å se om vi er bærere av vår avdøde sønns sykdom. Så nå blir det vel enda flere bekymringer, men får bare prøve å glede meg over det også :love017 grugleder meg til å fortelle mannen som er på jobbreise :hilarious:

Back
Topp