Nei, kanskje ikke. Jeg har en god følelse selv, så håper du har rettJeg tror ikke det er skygge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, kanskje ikke. Jeg har en god følelse selv, så håper du har rettJeg tror ikke det er skygge
Selvom den har gått litt ned i dag så vil jeg si det er en ganske lovende kurve jeg min pleier å gå ned til den røde linjen eller under før TR, og da i løpet av en 3-4 dager hvertfall (hvis jeg husker rett)8 dpo i dag og ingen symptomer (eller, jeg har mye slim fortsatt bare)..
Har fått mensen 9 dpo de to foregående pp, så spent på når den kommer eller når det slår ut på temp? Den var jo litt lavere i dag enn i går. Hvor mye pleier temp å stupe før tr? Er det gjerne en dag før?
Vis vedlegget 426150
Absolutt helst derJa!! Det hadde vært koselig, håper vi plutselig sees igjen i terminforumet kanskje hihi
Her er det noe spennende på vei! Krysser alle fingre nå!!I ettermiddag hadde jeg lyserosa på papiret, kun bittelitt i slimet på en måte. Nå i kveld var det ingenting. Kan det være festebødning 11 dpo? Jeg vet jeg hadde rustrød/brun i første svangerskap, mener å huske noe liknende som nå i svangerskap 2, men jeg husker ikke hvor mange dpo det var. Første svangerskap blødde jeg pittelitt ved menstiden hver mnd til uke 14.
Bare måtte ta fler tester i ettermiddag, vet jo at det er tullete
Vis vedlegget 426153Vis vedlegget 426154
Ja dette er ukjent terreng for meg også de to første på første forsøk, siste på pp 2 tror jeg det må ha vært.. så det har tydeligvis skjedd noe siden sist .. (minste er 4,5 år nå) .. så jeg har vært naiv og trodd det skulle gå så lett denne gangen og.. Heldigvis var ikke fastlegen min vanskelig å be om henvisning til gyn, men har vært lenge å vente på den timen. Spent på hva han sier ..Aldri spurt , har aldri hatt problemer med å bli gravid har lissom fått tre barn som ikke var planlagt , pluss to aborter før de barna fordi jeg ikke var klar for barn . Og når jeg først prøver på å få barn , da skal jeg brått brenne i helvette . Har selv snusa på 40 . Så kan jo få en legetime .
GratulererAkkurat som den ble sterkere etter den fikk ligge i 10 min!!!!
Vis vedlegget 426179
Hurra, gratulererAkkurat som den ble sterkere etter den fikk ligge i 10 min!!!!
Vis vedlegget 426179
Tror du fint kan forsøke med en digital nå! Denne er tydelig positiv, og er ingen skyggestrekHer er morgenens test. Er det mulig å få SÅ mye skyggestreker eller er det virkelig noe her? Kan man snart prøve seg på en digital eller?
Vis vedlegget 426204Vis vedlegget 426205
Herregud, jeg tør ikke tenke på at den er positiv engang tok digital som var negativ, men det er på grensen synes jeg på strekene inni dersnaaart kan jubelen slippes løs håper jegTror du fint kan forsøke med en digital nå! Denne er tydelig positiv, og er ingen skyggestrek
Denne tror jeg er ekte!Her er morgenens test. Er det mulig å få SÅ mye skyggestreker eller er det virkelig noe her? Kan man snart prøve seg på en digital eller?
Vis vedlegget 426204Vis vedlegget 426205
Jeg drømte også at jeg var gravid i natt, men med x'en var mer et mareritt nesten. Men håper drømmer om graviditet kanskje kommer av at vi begge faktisk er gravide hihiHatt så mye stikkinger i eggstokkene, samt veldig ubehag av å ligge på magen. I natt drømte jeg at jeg tok en graviditetstest, og at den var veldig positiv! Har ikke hatt verken slike "smerter" eller drømmer siden sist jeg var gravid. Klarer ikke vente lenger med å teste, så skal ut i pausen på jobb å kjøpe en. Klar for skuffelse, da sjansen allerede er liten da mannen reiste på jobb-seminar dagen før eggløsning. Men, har et lite håp allikevel
10 DPO i dag.