IKM UKE 4 ❤️

Kan disse ekstreme temperaturene vi har hatt i det siste tulle veldig til med temperaturen?
Jeg har vanligvis en stabil temperatur. Men denne gangen er den jo helt helt på bærtur.
Hopper opp og ned. Har sovet med varmeflaske på ekstremt kalde dager. Lurer på om det kan ha gjort at tempen min var høyere før EL enn vanlig.
Vis vedlegget 426099

Personlig mener jeg EL var på cd13 og holder meg til det frem til mensen eventuelt beviser noe annet.
Mannen har bursdag på torsdag, som også er IKM eller en dag før… så en postiv test hadde vært en fin gave.
Selv om det er litt fristende å se deres tester har jeg null problem med å la være. Er så lei negative tester at jeg ikke gidder å torturere meg selv lenger.

Ingen symptomer utenom de vanlige pms-symptomene. Eneste uvanlige er at sexlysten er høyere enn den pleier å være i dpo-land.
Jeg har også hatt sikk sakk kjøring på min graf og tenkt litt det samme. For vi har også hatt det veldig kaldt på rommet .

Er også lei negative tester :sorry:

Blenda 8 dpo, håper på positiv i morgen..❤️

Vedlegg

• IMG_4432.jpeg
    IMG_4432.jpeg
    45,1 KB · Visninger: 60
Etter siste ma i oktober så har jeg spotta tre dager før mensen , hadde kjemisk i oktober og føler at hønestellet mitt har blitt helt kaotisk etter to ma og en kjemisk , begynner egentlig og tro det er to kjemisk fordi jeg hadde skygge før jul. Så problemet er ikke å bli gravid , men å beholde . Har stabil syklus på 27-29 dager og el mellom dag 14-17 . Dette er jo 3 pp etter kjemisk . Eller 4pp etter MA. Har jo tre barn fra før . Utrolig frustrerende . Samtidig tenker jeg på progesteronstøtte eller om vi skal bare la det gå en stund til :scratch :sorry:
Jeg lurer på om jeg kommer til å be om det når jeg skal til gynekolog 5 feb... Mtp jeg straks snuser på 40 tallet så tenker jeg at jeg vil ha hjelp. Har du prøvd det før eller vet hva som må til å få det? Jeg vet han gynekologen jeg skal til er en kjip gammel mann...

CD22, det viser seg at kroppen min har bestemt seg for å forskyve EL med en hel uke denne gangen, virker som den prøvde CD14 for hadde alle symptomene men den fikk det vel ikke til...
Fikk positiv EL-test og topp i går så da er vel EL i dag. Blir å legge aksjer og prøve på nytt da :confused013

Graviditetstesten tok jeg bare sånn i tilfelle for å sjekke, kan skimte noe der men er jo ikke gravid, så greit å ha med seg i bakhodet for når jeg begynner å teste igjen om litt over 1 uke at disse kan gi skygge.

Vis vedlegget 426088Vis vedlegget 426089

Så da hopper jeg over i IKM uke 5, også ønsker jeg alle dere fine her inne masse lykke til!! Måtte det regne positive tester denne uken! ❤️
Se der ja <3 Siden det ikke ser ut til det var noe el 11 jan her heller (FF nekter enda...) så håper jeg bare på en ny el topp straks jeg også, så jeg slipper vente så lenge på ny uke. Kanskje ses vi plutselig igjen <3

Se der ja <3 Siden det ikke ser ut til det var noe el 11 jan her heller (FF nekter enda...) så håper jeg bare på en ny el topp straks jeg også, så jeg slipper vente så lenge på ny uke. Kanskje ses vi plutselig igjen <3
Ja!! Det hadde vært koselig, håper vi plutselig sees igjen ❤️ i terminforumet kanskje hihi :woot:

Jeg lurer på om jeg kommer til å be om det når jeg skal til gynekolog 5 feb... Mtp jeg straks snuser på 40 tallet så tenker jeg at jeg vil ha hjelp. Har du prøvd det før eller vet hva som må til å få det? Jeg vet han gynekologen jeg skal til er en kjip gammel mann...
Aldri spurt , har aldri hatt problemer med å bli gravid har lissom fått tre barn som ikke var planlagt , pluss to aborter før de barna fordi jeg ikke var klar for barn . Og når jeg først prøver på å få barn , da skal jeg brått brenne i helvette . Har selv snusa på 40 . Så kan jo få en legetime .

Jeg lurte litt på.. er 38 og blir jo ikke yngre heller. Hvis man går til lege/gynekolog, hva kan de gjøre? Gi oss en sannsynlighet for å bli gravid? Kan de fikse opp i eventuelle problemer? Hva gjør de når IVF er utelukket?
Vi har prøvd i mer enn 6 mnd nå, men har ikke kontaktet legen fordi jeg ikke helt forstår hva de kan gjøre..

Aldri spurt , har aldri hatt problemer med å bli gravid har lissom fått tre barn som ikke var planlagt , pluss to aborter før de barna fordi jeg ikke var klar for barn . Og når jeg først prøver på å få barn , da skal jeg brått brenne i helvette . Har selv snusa på 40 . Så kan jo få en legetime .
Sniiker... har litt samme greia. Har 6 barn. Kun 1 som er nøye planlagt, det barnet brukte vi lang tid på. Hat mistet noen ganger også, så blitt lett gravid, men tydeligvis ikke når vi prøver.. ble uplanlagt gravid I mai, mistet I uke 17, og ikke blitt gravid igjen etter det. Men etter jeg mistet så gar jeg begynt å spotte fra 2-4 dager etter el, og spotter frem til mensen braker løs... sååå frustrerende.. denne syklusen skjønte jeg egentlig ikke når jeg skulle gå ut i fra 1 mens dag, da jeg bare spotter og blødde mere og mere.. men fastlegen min henviste meg nå til gyn, så skal dit i februar. Vet de også fant det de tror var myom? På ul I uke 12. De sa ingen ting om myomen da jeg var på ul ca 1 mnd etter att jeg mista. Så jeg også lurer på om jeg må ha progesteron støtte kanskje.. har lutinus liggende da, men vet ikke om det er innafor å prøve uten klarsignal :-)

8 dpo i dag og ingen symptomer :sorry: (eller, jeg har mye slim fortsatt bare)..
Har fått mensen 9 dpo de to foregående pp, så spent på når den kommer eller når det slår ut på temp? Den var jo litt lavere i dag enn i går. Hvor mye pleier temp å stupe før tr? Er det gjerne en dag før?

IMG_1911.jpeg

Sniiker... har litt samme greia. Har 6 barn. Kun 1 som er nøye planlagt, det barnet brukte vi lang tid på. Hat mistet noen ganger også, så blitt lett gravid, men tydeligvis ikke når vi prøver.. ble uplanlagt gravid I mai, mistet I uke 17, og ikke blitt gravid igjen etter det. Men etter jeg mistet så gar jeg begynt å spotte fra 2-4 dager etter el, og spotter frem til mensen braker løs... sååå frustrerende.. denne syklusen skjønte jeg egentlig ikke når jeg skulle gå ut i fra 1 mens dag, da jeg bare spotter og blødde mere og mere.. men fastlegen min henviste meg nå til gyn, så skal dit i februar. Vet de også fant det de tror var myom? På ul I uke 12. De sa ingen ting om myomen da jeg var på ul ca 1 mnd etter att jeg mista. Så jeg også lurer på om jeg må ha progesteron støtte kanskje.. har lutinus liggende da, men vet ikke om det er innafor å prøve uten klarsignal :)
Virker som noen blir sendt til gynokolog pg andre får resept av lege . Jeg har ikke tid til gynokolog :laughing021 Med en sånn spotting så tror jeg jo at jeg har festeblødning , utrolig irriterende :nailbiting:

I ettermiddag hadde jeg lyserosa på papiret, kun bittelitt i slimet på en måte. Nå i kveld var det ingenting. Kan det være festebødning 11 dpo? :blackeye:Jeg vet jeg hadde rustrød/brun i første svangerskap, mener å huske noe liknende som nå i svangerskap 2, men jeg husker ikke hvor mange dpo det var. Første svangerskap blødde jeg pittelitt ved menstiden hver mnd til uke 14.
Bare måtte ta fler tester i ettermiddag, vet jo at det er tullete:hilarious:

IMG_0719.jpegIMG_0720.jpeg

Jeg tror jeg skal ta første test i morgen. Har bare en test så hadde tenkt jeg skulle spare den enda litt lengre for å se om jeg får mensen først. Kan jo komme i morgen eller onsdag selv om forventet var idag… men testen jeg har er en tidligstes som visstnok kan gi svar 5 dager før IKM så hvis jeg tar den i morgen tidlig så blir jeg vel å få et svar!

I ettermiddag hadde jeg lyserosa på papiret, kun bittelitt i slimet på en måte. Nå i kveld var det ingenting. Kan det være festebødning 11 dpo? :blackeye:Jeg vet jeg hadde rustrød/brun i første svangerskap, mener å huske noe liknende som nå i svangerskap 2, men jeg husker ikke hvor mange dpo det var. Første svangerskap blødde jeg pittelitt ved menstiden hver mnd til uke 14.
Bare måtte ta fler tester i ettermiddag, vet jo at det er tullete:hilarious:

Vis vedlegget 426153Vis vedlegget 426154
Har lest at det er normalt å blø litt i svangerskapet. Når testen din er positiv betyr det vel at egget har festet seg. :happy:

Har lest at det er normalt å blø litt i svangerskapet. Når testen din er positiv betyr det vel at egget har festet seg. :happy:
Ja, det er hvertfall normalt for meg å blø litt så det stresser meg ikke enda hvertfall :happy: men er den positiv da? Hehe, kan jo være skygge enda føler jeg :nailbiting:

Last edited:
Back
Topp