IKM UKE 4 ❤️

Noen som er gravide nå/vært gravide før som har opplevd sterk luktesans tidlig i svangerskapet?? Jeg er bare 7 dpo ca. nå, men i hele dag har jeg luktet ting som ikke andre legger merke til, skikkelig merkelig! :scratch

Noen som er gravide nå/vært gravide før som har opplevd sterk luktesans tidlig i svangerskapet?? Jeg er bare 7 dpo ca. nå, men i hele dag har jeg luktet ting som ikke andre legger merke til, skikkelig merkelig! :scratch
Ja den kommer ganske raskt :laughing002

Hadde helt vill luktesans med førstemann, men husker ikke helt når det startet, muligens i uke 5+ noen dager. Kom veldig hånd i hånd med kvalmen for min del, og førte til en hel haug med mataversjoner. Husker jeg begynte å gråte en gang fordi jeg plutselig ikke tålte lukten av favorittbrødet mitt fra bakeren :hilarious:

10 dpo :(
C336550B-8EAF-4C5E-8D54-FC15A0DCBB1A.jpeg

Gr
Jeg greide å grave frem en vanlig makesure nå fra en skuff og GJETT OM DET ER TO STREKER DAAA!!! Jeg bare klarer ikke å få det på et bilde fordi jeg er så ivrig!!
Såå gøøøøy!! Gratulerer så mye. Ser at det var pp12. Hadde du prøvd med el tester alle de månedene? :Heartbigred

Gr

Såå gøøøøy!! Gratulerer så mye. Ser at det var pp12. Hadde du prøvd med el tester alle de månedene? :Heartbigred
Jeg prøvde EL-tester de første månedene, men fant da ut at jeg ikke hadde EL (eller normal menstruasjon) så gikk til gyn og fikk diagnosen PCOS i sommer. Startet med letrozol i høst, så dette har vært fjerde runde med letrozol. Jeg har hatt eggløsningssmerter i begge eggstokkene denne måneden, så hvis det faktisk går bra dette her så er jeg jo veldig spent på om det er 1 eller 2 xsmile9

11 dpo. Bare vanlig babyplan skyggestrek på testene. Gikk tom for tester i dag, trudde jeg hadde en pakke til liggende :( krise! noen som har testet positivt senere enn 11 dpo og det har gått bra? Sist jeg var gravid hadde jeg positivt test 9/10 dpo. Så mister litt håpet nå :(

negativ test i kveld også.. jeg har så mye tanker, hodet spinner rundt på alle mulige veier. Kan det fortsatt bli positiv test og er det festet i det heletatt? Festing kan jo skje nå og først få positiv om en dag eller to.. men helst ville det vel vært festet nå? Er det en strek? Nei, hvis jeg venter noen timer uten å drikke? Nei, jeg må drikke. Sjekker hver gang jeg tisser, er den mørk nok til å prøve å teste igjen? Er godfølelsen rett eller bør jeg senke forventningene helt i bunn… skal jeg gi opp for denne runden? Ved begge de to første svangerskapene ga jeg opp, så kom de positive testene. Kjente jeg ett stikk nå? Ja, men det kan være luft. Men dette er lenger ned, hm kanskje det er noe. Med en sånn indre diskusjon hele dagen blir man sliten og jeg skulle ønske det bare sto svart på hvitt:shy:håper flere kjenner seg igjen og at vi får positive tester snart:Heartred

11dpo i dag:confused:
Vet ikke helt hva jeg syntes om testen i dag, noen som ser noe? 2 dager til tr skal komme på besøk, og annet enn murringer har jeg ikke merket.:banghead: Så regner nok med at det dessverre ikke gikk denne runden, men håpet er ikke ute før tante rød kommer på besøk:stop:smiley-angelic001:smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_7019.jpeg
    IMG_7019.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 61
Jeg hadde det begge gangene jeg har vært gravid :joyful: håper det betyr at du er gravid!

Jeg prøvde EL-tester de første månedene, men fant da ut at jeg ikke hadde EL (eller normal menstruasjon) så gikk til gyn og fikk diagnosen PCOS i sommer. Startet med letrozol i høst, så dette har vært fjerde runde med letrozol. Jeg har hatt eggløsningssmerter i begge eggstokkene denne måneden, så hvis det faktisk går bra dette her så er jeg jo veldig spent på om det er 1 eller 2 xsmile9
Åhh blir så rørt, endeliggggg og bra jobbaaa :gen014

Den stiger jo i allefall:)
Ja men det er så skummelt for jeg ser på forrig runde så steg den også ved 11DPO også datt den rett i fuckings kjelleren :arghh: Detter i kjelleren en dag selv hehe men rar en test utover dagen ….tok ikke på første urina og vi blir hjemme pgr føret ute .

Vedlegg

• IMG_5395.jpeg
    IMG_5395.jpeg
    963,5 KB · Visninger: 34
Back
Topp