Jeg ser, men vet ikke om det er skygge!Dagens andre test, 9 dpo. Er det en strek/skyggestrek her? Er en make sure test, har hatt skyggestrek på denne typen før, men ikke på de andre testene i samme pakken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser, men vet ikke om det er skygge!Dagens andre test, 9 dpo. Er det en strek/skyggestrek her? Er en make sure test, har hatt skyggestrek på denne typen før, men ikke på de andre testene i samme pakken
Ja den kommer ganske rasktNoen som er gravide nå/vært gravide før som har opplevd sterk luktesans tidlig i svangerskapet?? Jeg er bare 7 dpo ca. nå, men i hele dag har jeg luktet ting som ikke andre legger merke til, skikkelig merkelig!
Hadde helt vill luktesans med førstemann, men husker ikke helt når det startet, muligens i uke 5+ noen dager. Kom veldig hånd i hånd med kvalmen for min del, og førte til en hel haug med mataversjoner. Husker jeg begynte å gråte en gang fordi jeg plutselig ikke tålte lukten av favorittbrødet mitt fra bakerenNoen som er gravide nå/vært gravide før som har opplevd sterk luktesans tidlig i svangerskapet?? Jeg er bare 7 dpo ca. nå, men i hele dag har jeg luktet ting som ikke andre legger merke til, skikkelig merkelig!
Såå gøøøøy!! Gratulerer så mye. Ser at det var pp12. Hadde du prøvd med el tester alle de månedene?Jeg greide å grave frem en vanlig makesure nå fra en skuff og GJETT OM DET ER TO STREKER DAAA!!! Jeg bare klarer ikke å få det på et bilde fordi jeg er så ivrig!!
Jeg prøvde EL-tester de første månedene, men fant da ut at jeg ikke hadde EL (eller normal menstruasjon) så gikk til gyn og fikk diagnosen PCOS i sommer. Startet med letrozol i høst, så dette har vært fjerde runde med letrozol. Jeg har hatt eggløsningssmerter i begge eggstokkene denne måneden, så hvis det faktisk går bra dette her så er jeg jo veldig spent på om det er 1 eller 2Gr
Såå gøøøøy!! Gratulerer så mye. Ser at det var pp12. Hadde du prøvd med el tester alle de månedene?
Jeg hadde det begge gangene jeg har vært gravid håper det betyr at du er gravid!Noen som er gravide nå/vært gravide før som har opplevd sterk luktesans tidlig i svangerskapet?? Jeg er bare 7 dpo ca. nå, men i hele dag har jeg luktet ting som ikke andre legger merke til, skikkelig merkelig!
Åhh blir så rørt, endeliggggg og bra jobbaaaJeg prøvde EL-tester de første månedene, men fant da ut at jeg ikke hadde EL (eller normal menstruasjon) så gikk til gyn og fikk diagnosen PCOS i sommer. Startet med letrozol i høst, så dette har vært fjerde runde med letrozol. Jeg har hatt eggløsningssmerter i begge eggstokkene denne måneden, så hvis det faktisk går bra dette her så er jeg jo veldig spent på om det er 1 eller 2
Hvordan er tempen din nå, da?Samme her også fikk jeg da noe som lignet festeblødning , men 5DPO og litt rosa 8DPO . Men negativ test . Blir kokko her
Ikke testa enda , har skikkelig menssmurringer , så tror mensen kommer om 3 dagerHvordan er tempen din nå, da?
Mange dpo ?Vis vedlegget 426051
Ser streken mer tydelig i virkeligheten enn på bildet. Jeg har nesten ikke sovet i natt fordi jeg er så spent.
Den stiger jo i allefallIkke testa enda , har skikkelig menssmurringer , så tror mensen kommer om 3 dager
Ja men det er så skummelt for jeg ser på forrig runde så steg den også ved 11DPO også datt den rett i fuckings kjelleren Detter i kjelleren en dag selv hehe men rar en test utover dagen ….tok ikke på første urina og vi blir hjemme pgr føret ute .Den stiger jo i allefall