IKM UKE 4 ❤️

9 DPO her og negativ test både i går og i dag på morgenen. I går kveld fikk jeg et par ganger ilinger/støtfølelse i lysken. Ellers har jeg disse symptomene (enten på kommende mens eller kanskje noe annet spennende):

- Vond kvise på haka
- Stikker litt nederst i magen nå og da
- Vondt i hodet, av og på

Flere som kjenner på noe? :)
Hvilken DPO er dere på nå?

9 DPO her og negativ test både i går og i dag på morgenen. I går kveld fikk jeg et par ganger ilinger/støtfølelse i lysken. Ellers har jeg disse symptomene (enten på kommende mens eller kanskje noe annet spennende):

- Vond kvise på haka

Samme som deg med alt både symptom og dpo eller nå er jeg 10 , men FF sier 9DPO . Jeg hadde disse symptomene før jul også , men fikk mensen i julegave . Har samme symptom nå , men også uggen kvalm , men det har jeg også hvert før uten å være gravid . Så jeg har gitt litt opp symptomer , nettopp fordi de er like menssymptomer . Hadde masse utflod , men tørt som bare det nå . Merker at jeg også blir stup trøtt og det er så kjipt når hormonet bare forsvinner ut av kroppen ….

- Vond kvise på haka

Jeg vet hva jeg kjenner, men gravidsymptomer og pms symptomer er jo kliss like noen ganger.. så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har egentlig en veldig god følelse på at jeg er gravid :happy: negative tester hittil, er 10 dpo.
Jeg har kjent noen stikk i livmorområdet og også stråling i lysken etpar ganger, kremete hvit utflod, stiv og støl i korsryggen, men tiden vil vise:happy:

- Vond kvise på haka

Hadde helt lette forbigående menstruasjonlignende smerte både i går og pittelitt nå i dag. Hadde også hodepine i går 9DPO, men det tror jeg ikke er hormonelt. Har også ømme bryster, men det pleier jeg å ha på denne tiden.

Jeg har sett på testen som har tørket fra i morges, og streken er veldig synlig og med farge altså, så begynner å lure på om det ikke er skygge likevel. Det hadde vært sykt etter et år med prøving om det faktisk er noe.. Tør ikke håpe, men jeg får jo helt hjertebank.

Hadde helt lette forbigående menstruasjonlignende smerte både i går og pittelitt nå i dag. Hadde også hodepine i går 9DPO, men det tror jeg ikke er hormonelt. Har også ømme bryster, men det pleier jeg å ha på denne tiden.

Jeg har sett på testen som har tørket fra i morges, og streken er veldig synlig og med farge altså, så begynner å lure på om det ikke er skygge likevel. Det hadde vært sykt etter et år med prøving om det faktisk er noe.. Tør ikke håpe, men jeg får jo helt hjertebank.
Spennende. :Heartred Når tenker du å ta en ny test?

Jeg vet hva jeg kjenner, men gravidsymptomer og pms symptomer er jo kliss like noen ganger.. så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har egentlig en veldig god følelse på at jeg er gravid :happy: negative tester hittil, er 10 dpo.
Jeg har kjent noen stikk i livmorområdet og også stråling i lysken etpar ganger, kremete hvit utflod, stiv og støl i korsryggen, men tiden vil vise:happy:
Samme her også fikk jeg da noe som lignet festeblødning , men 5DPO og litt rosa 8DPO . Men negativ test . Blir kokko her :bag:

- Vond kvise på haka

Jeg og er 9 DPO i dag, har hatt stikninger i magen i går og i dag, en del utflod og litt sliten, men sånn er det hver gang i denne perioden så ikke noe nytt :p hadde også negative tester i går og i dag, men har fortsatt håp siden det enda er tidlig:)

IMG_0861.jpeg
IMG_0862.jpeg
Noen som klarer å se noe? Skyggestrek?

Jeg greide å grave frem en vanlig makesure nå fra en skuff og GJETT OM DET ER TO STREKER DAAA!!! Jeg bare klarer ikke å få det på et bilde fordi jeg er så ivrig!!!
Er det?!?! Ååååh, fantastisk! Gratulerer! Håper du får testet igjen i morgen og ser enda tydeligere strek :D Var hvertfall det som skjedde meg meg på fredag, og i dag fikk jeg endelig 1-2 på CBD digital (negativ CBD digital i går) :smiley-bounce016

Er det?!?! Ååååh, fantastisk! Gratulerer! Håper du får testet igjen i morgen og ser enda tydeligere strek :D Var hvertfall det som skjedde meg meg på fredag, og i dag fikk jeg endelig 1-2 på CBD digital (negativ CBD digital i går) :smiley-bounce016
Gratulerer til deg og! :hello2
Håper bare at streken blir sterkere de neste dagene. Men nå vet jeg i alle fall at det er fysisk mulig for meg å bli gravid og at egglederne mine ikke er tette, så jeg er veldig fornøyd uansett!

Back
Topp