Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå ser jeg den!! Haha DU har synet i orden ja!! men åh...! Tror ikke jeg tør å tenke at det er noe mer enn en skygge på testen foreløpig... Har mistet så mange ganger nå så kjenner at dette må jeg gå inn i med is i magenDer sånn ca.
Ja, vi har vel alle tolket våre hundrevis av tester Skjønner deg veldig godt Vet akkurat hvordan du har det, og jeg stoler ikke på noen av mine streker, selv om de øker sakte.Ja nå ser jeg den!! Haha DU har synet i orden ja!! men åh...! Tror ikke jeg tør å tenke at det er noe mer enn en skygge på testen foreløpig... Har mistet så mange ganger nå så kjenner at dette må jeg gå inn i med is i magen
Vi får bare krysse fingre og tær for symptomer og positive tester til uka!Hahah smart å ha allierte! Jeg har bare en mann som himler med øynene og sier at det skjer ikke før jeg slapper av Lett for han å si.
Jeg har vært ganske flink noen pp til å tenke at implantation ikke skjer før rundt 9 dpo, og man ikke er gravid før det har skjedd. Det har funket ganske bra, men det kan virke som at jeg har glemt det denne syklusen
11 dpo kan funke, gøy å teste med noen! Aller helst vil jeg ikke teste før jeg faktisk kjenner på noen symptomer og tror at jeg er gravid. Meeen det spørs, man blir jo schizofren og får innfall i svake øyeblikk, så absolutely no guarantees her i gården
Hehe ja vi har nok det synes dine streker så veldig fine ut, men ja, man føler seg alltid så uttrygg i den første fasen det var lenge til ja, så rart at de ikke ville ta deg inn tidligere, trodde man skulle ta det isåfall fra positiv test? Jeg får det ihvertfall, og blodfortynnendeJa, vi har vel alle tolket våre hundrevis av tester Skjønner deg veldig godt Vet akkurat hvordan du har det, og jeg stoler ikke på noen av mine streker, selv om de øker sakte.
Tempen er jo stabil, og testene blir jo ikke svakere. Men uansett. Skal på gyn.pol i slutten av mnd for å få progesteron, men synes det er så lenge til og livredd for at det ikke utvikler seg videre til da. Skulle helst hatt medisinen nå.
CB digital med ukes-indikator tror jeg er veldig pålitelig. Drister meg til å si gratulerer!!Æææ - fikk Gravid 1-2 på digital CB!!! Er 10 DPO. Står at testen kan brukes med 66% sikkerhet opptil fire dager før mens. Jeg skal egentlig ha TR om fem dager. Noen som har erfaring med hvor sikker den er ved tidlig bruk?
jeg har besluttet å teste senere idag (13 dpo), skulle såklart testet med en gang men er på nattevakt haha! Jeg har så rare symptomer, som og kan være at TR er på vei, men jeg har aldri hatt de symptomene før;
• ulvehunger (det er helt sinnsykt, aldri spist så mye og ofte i mitt liv! Kan småspise hele mine våkne timer, og blir aldri mett)
• helt SYKT hovne pupper, de er ikke så ømme, men bare…. Dritsvære!
• lettrørt, begynte å gråte før nattevakt i full dårlig samvittighet for at jeg skulle gå ifra hunden (som ikke er alene når jeg er på jobb, men jeg syntes det var så trist at jeg ikke kunne sove med henne pga nattevaktene mine i helga)
• små stikking i nedre del av magen(/livmor?)
• MYE kviser (aldri hatt problemhud i mitt liv, og her skulle man tro jeg nettopp hadde starta puberteten… jeg er 26…)
Så imorgen/ senere idag (søndag) blir det test! Holder dere oppdatert!
(Noen som vil dele helt tidlige symptomer?)
Jeg ser, altså!! Selv fikk jeg faktisk bedre utslag på vanlig MakeSure strimmel enn den tidlige på samme dag (8/9DPO), med ganske lik tidligtest som din. Ville testet igjen, enten senere i dag eller i morgenVis vedlegget 425969
10 DPO. Synes jeg ser en strek da, men samtidig er skyggene til disse makesure tidligtestene veldig sterke, så jeg tror det er skyggestrek.
Ah, okei! Har ikke flere vanlig makesure-strimler, så da må det bli i morgen. Jeg tør ikke håpe noe siden vi har prøvd så lenge og jeg blir bare alltid så lei meg.Jeg ser, altså!! Selv fikk jeg faktisk bedre utslag på vanlig MakeSure strimmel enn den tidlige på samme dag (8/9DPO), med ganske lik tidligtest som din. Ville testet igjen, enten senere i dag eller i morgen
Her ser du hvordan min tidligtest så ut, hvis det hjelper noe. Mannen klarte ikke å se noe som helst, syntes hanAh, okei! Har ikke flere vanlig makesure-strimler, så da må det bli i morgen. Jeg tør ikke håpe noe siden vi har prøvd så lenge og jeg blir bare alltid så lei meg.
Takk! Har ikke vist min til mannen eller sagt noe om den Må ha en sikker strek først.Her ser du hvordan min tidligtest så ut, hvis det hjelper noe. Mannen klarte ikke å se noe som helst, syntes han
Ja jeg er også veldig varm , men så er tempen høyere i dpo land så kan være det Fortsetter den så er man gravid da koker man jo heheAndre som sliter med å være varm, spesielt om natten? Er bare 8 dpo men de siste nettene har jeg våknet mange ganger og vært så sinnsykt varm. Kan vanligvis få det dagen før mensen kommer, men det er jo en stund til enda.. kan det være et tidlig symptom tro?