Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha samme her når det tar av veldig spennende!Veldig godt å høre det er flere som svir av tester såppas tidlig klarer nesten ikke å g på do uten å teste, blir dyrt! Haha spennende dager fremover
Oj, se der!! Med så mange forskjellige så MÅ det jo stemmeBeklager virkelig for teste-spam, folkens, men jeg klarte ikke å la være å prøve en vanlig MakeSure strimmel nå nettopp, og jammen er det ikke rosa(!) strek! Det MÅ jo bety babystrek og god stigning bare fra i morges??
Ja jeg har mye! Jeg er også mest sannsynlig 5 DPO i dagSåå gøy at det er mye tester nå!!
Jeg er bare 5 dpo, så henger liiitt etter. Men bare lurte på om noen andre har mye utflod i dpo-land?? Hadde først et par dager med kremlignende og så masse hvitt/gulaktig slim i går og i dag. Ganske likt el-slim, men ikke gjennomsiktig..
Beklager? Det er jo test gruppa du er inne på , vi elsker tester Du har jo en fin strekBeklager virkelig for teste-spam, folkens, men jeg klarte ikke å la være å prøve en vanlig MakeSure strimmel nå nettopp, og jammen er det ikke rosa(!) strek! Det MÅ jo bety babystrek og god stigning bare fra i morges??
Enda godt vi er flere som blir like testegale når deg først braker løs! Krysser forøvrig fingrene for at det ikke er mensen som er på vei for din del…!Beklager? Det er jo test gruppa du er inne på , vi elsker tester Du har jo en fin strek
Jeg er likt med deg, sannsynligvis 5 eller 6 dpo i dag og opplever akkurat helt det samme med slim!Såå gøy at det er mye tester nå!!
Jeg er bare 5 dpo, så henger liiitt etter. Men bare lurte på om noen andre har mye utflod i dpo-land?? Hadde først et par dager med kremlignende og så masse hvitt/gulaktig slim i går og i dag. Ganske likt el-slim, men ikke gjennomsiktig..
TR kan holde seg langt vekk!6DPO fikk jeg noe som minnet om festeblødning og for dere som har opplevd slimproppen så var det helt likt . Var ikke mer etter det idag 8DPO er det littebitt rosa ved tørk . Jeg er så redd det er mensen på gang . Har jo begynt å spotte 3 dager før mensen de to siste mnd , men ikke før IKM 14 så er jo tidlig . Tempen sank igjen idag også . Tok en sterk LH test i går , men blenda hcg idag . Sutre sutre
Ja jeg har mye! Jeg er også mest sannsynlig 5 DPO i dag
Jeg er likt med deg, sannsynligvis 5 eller 6 dpo i dag og opplever akkurat helt det samme med slim!
Jeg er 12 dpo, har også syyykt mye utflod syntes jeg? Er det her normalt? jeg har gått på prevensjon frem til september 2023, og startet prøving denne mnd, så er helt fersking..Såå gøy at det er mye tester nå!!
Så spennende! Det er noen som får to streker tidlig, andre ikke, så det behøver ikke å bety noeHallo, alle der ute i natten! Skriver direkte ifra nattevakt. Jeg er nå (siden det er over midnatt og vel så det) 12 dpo, og det er så mye rart som skjer i kroppen haha! Jeg tok negativ g.test 10 dpo, men alt jeg vil er å teste hele tiden i tiiiilfelle det var litt i tidligste laget å teste 10 dpo.. men så ser jeg jo andre har lagt ut bilder fra og med 8 dpo med klare streker.. aldri vært gravid før (ei heller aldri prøvd å bli) så jeg føler jeg er helt lost in space haha
Nå er det bare å vente til tirsdag(23/1) på om TR dukker opp