IKM UKE 4 ❤️

Beklager virkelig for teste-spam, folkens, men jeg klarte ikke å la være å prøve en vanlig MakeSure strimmel nå nettopp, og jammen er det ikke rosa(!) strek! Det MÅ jo bety babystrek og god stigning bare fra i morges??

Vedlegg

• IMG_0126.jpeg
    IMG_0126.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 126
Beklager virkelig for teste-spam, folkens, men jeg klarte ikke å la være å prøve en vanlig MakeSure strimmel nå nettopp, og jammen er det ikke rosa(!) strek! Det MÅ jo bety babystrek og god stigning bare fra i morges??
Oj, se der!! Med så mange forskjellige så MÅ det jo stemme :love017:wav

Såå gøy at det er mye tester nå!! :love2

Jeg er bare 5 dpo, så henger liiitt etter. Men bare lurte på om noen andre har mye utflod i dpo-land?? Hadde først et par dager med kremlignende og så masse hvitt/gulaktig slim i går og i dag. Ganske likt el-slim, men ikke gjennomsiktig.. :shy:

Jeg er bare 5 dpo, så henger liiitt etter. Men bare lurte på om noen andre har mye utflod i dpo-land?? Hadde først et par dager med kremlignende og så masse hvitt/gulaktig slim i går og i dag. Ganske likt el-slim, men ikke gjennomsiktig.. :shy:
Ja jeg har mye! Jeg er også mest sannsynlig 5 DPO i dag :)

Beklager? Det er jo test gruppa du er inne på , vi elsker tester :nailbiting: :hilarious: Du har jo en fin strek :Heartred

6DPO fikk jeg noe som minnet om festeblødning og for dere som har opplevd slimproppen så var det helt likt . Var ikke mer etter det idag 8DPO er det littebitt rosa ved tørk . Jeg er så redd det er mensen på gang . Har jo begynt å spotte 3 dager før mensen de to siste mnd , men ikke før IKM 14 så er jo tidlig . Tempen sank igjen idag også . Tok en sterk LH test i går , men blenda hcg idag . Sutre sutre :arghh: :laughing021

Jeg er likt med deg, sannsynligvis 5 eller 6 dpo i dag ☺️ og opplever akkurat helt det samme med slim! :eek:

6DPO fikk jeg noe som minnet om festeblødning og for dere som har opplevd slimproppen så var det helt likt . Var ikke mer etter det idag 8DPO er det littebitt rosa ved tørk . Jeg er så redd det er mensen på gang . Har jo begynt å spotte 3 dager før mensen de to siste mnd , men ikke før IKM 14 så er jo tidlig . Tempen sank igjen idag også . Tok en sterk LH test i går , men blenda hcg idag . Sutre sutre :arghh: :laughing021
TR kan holde seg langt vekk! :smiley-angry007:hilarious:❤️

Ja jeg har mye! Jeg er også mest sannsynlig 5 DPO i dag :)

Jeg er likt med deg, sannsynligvis 5 eller 6 dpo i dag ☺️ og opplever akkurat helt det samme med slim! :eek:

Åå er det sant!? Jeg kan ikke huske at det har vært så mye før…men kanskje jeg husker feil. Denne syklusen er den første som oppfører seg relativt normalt siden fødsel på andre områder, så håper det er et tegn på at kroppen er i gjenge og klar for en spire snart :Heartpink :bag:

9dpo i dag, nederst er tatt med morgenurin og øverst er tatt nå i kveld. Hva mener dere om testene? Det er fortsatt tidlig, og skal teste på nytt i morgen. Men begynner å bli litt utålmodig:banghead: skulle gjerne fått en klar rosa strek med en gang (som jeg vet man ikke får så tidlig):smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_6879.jpeg
    IMG_6879.jpeg
    771,2 KB · Visninger: 66
Noen spennende stikk i livmorområdet i dag også, stakk veldig til når nr.2 falt på magen min i dag når vi lekte. Jeg ropte rett ut:hilarious:jeg bare føler så på meg at jeg er gravid, forstår ikke at det er mulig å ha denne følelsen:nailbiting:hadde etpar sinnssyke intuisjoner i første svangerskap, men ikke i andre. Veldig spent på om intuisjonen stemmer denne gangen :hilarious:ooog jeg må ofte tisse:dead:

Last edited:
7 dpo, siden vi har bekket over natta.
Om dere tror at våken-netter hører til baby-tiden så tar dere meeeget feil. Har 6(!) tenåringer i hus. 2 av de hentes straks. 1 er på overnatting og 3 er mine.
Klarer ikke legge meg før alle er trykt i seng.

Har faktisk ikke en eneste graviditets-test i hus. Tenker å bare la det være denne runden. Men vet jeg skal på senteret på torsdag. IKM på fredag, så må nok ta en test da. Er den negativ så kjøper jeg sikkert med meg en flaske vin til helga.

Jeg er 12 dpo, har også syyykt mye utflod syntes jeg? Er det her normalt? :pjeg har gått på prevensjon frem til september 2023, og startet prøving denne mnd, så er helt fersking.:sorry:.

Hallo, alle der ute i natten! Skriver direkte ifra nattevakt. Jeg er nå (siden det er over midnatt og vel så det) 12 dpo, og det er så mye rart som skjer i kroppen haha! Jeg tok negativ g.test 10 dpo, men alt jeg vil er å teste hele tiden i tiiiilfelle det var litt i tidligste laget å teste 10 dpo.. men så ser jeg jo andre har lagt ut bilder fra og med 8 dpo med klare streker.. aldri vært gravid før (ei heller aldri prøvd å bli) så jeg føler jeg er helt lost in space haha:hilarious:
Nå er det bare å vente til tirsdag(23/1) på om TR dukker opp:banghead:

Jeg er (kanskje) 9 dpo, og blank her i dag. FF nekter å gi meg noe kryss på temp heller :/ enda nå har den faktisk steget litt.. men ikke like mye som den pleier ved el så er vel derfor :(
34AC6D7A-B500-4A6D-A283-ED643AF8CC1E.jpeg

Vedlegg

• EAE50B77-351A-411B-BCDB-076E5FA0381A.png
    EAE50B77-351A-411B-BCDB-076E5FA0381A.png
    246,4 KB · Visninger: 24
Hallo, alle der ute i natten! Skriver direkte ifra nattevakt. Jeg er nå (siden det er over midnatt og vel så det) 12 dpo, og det er så mye rart som skjer i kroppen haha! Jeg tok negativ g.test 10 dpo, men alt jeg vil er å teste hele tiden i tiiiilfelle det var litt i tidligste laget å teste 10 dpo.. men så ser jeg jo andre har lagt ut bilder fra og med 8 dpo med klare streker.. aldri vært gravid før (ei heller aldri prøvd å bli) så jeg føler jeg er helt lost in space haha:hilarious:
Nå er det bare å vente til tirsdag(23/1) på om TR dukker opp:banghead:
Så spennende! Det er noen som får to streker tidlig, andre ikke, så det behøver ikke å bety noe :love2
Hvilke rare ting skjer i kroppen, da? :D

Back
Topp