Så koselig!! God du er Håper for deg også!!håper virkelig sammen med deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig!! God du er Håper for deg også!!håper virkelig sammen med deg
Jeg fikk slim i to dager ca. 6-7 dpo sistJeg er da kanskje 6 dpo… FF mener ikke det. Jeg har sovet ekstremt urolig siste tiden så aner heller ikke hvilken temp jeg skal ta, for sover aldri 4 t sammenhengende og når jeg tester ulike tider så blir dt helt cirkus.
Men temp har sånn litttt holdt seg litt høyere siden el testene var pos. Så har tenkt at okei. Kanskje det var el likevel. Men så plutselig hadde jeg pittelitt noe som kan minne om el slim i dag i ste.. det har jeg ikke hatt denne høsten…
Betyr det ny el på vei eller kan man få slim som gravid og ? Jeg ønsketenker nok….
Jeg driver også å "slimer" igjen nå de siste dagene, usikker på om kroppen prøver igjen på EL eller om det kan bety noe annetJeg er da kanskje 6 dpo… FF mener ikke det. Jeg har sovet ekstremt urolig siste tiden så aner heller ikke hvilken temp jeg skal ta, for sover aldri 4 t sammenhengende og når jeg tester ulike tider så blir dt helt cirkus.
Men temp har sånn litttt holdt seg litt høyere siden el testene var pos. Så har tenkt at okei. Kanskje det var el likevel. Men så plutselig hadde jeg pittelitt noe som kan minne om el slim i dag i ste.. det har jeg ikke hatt denne høsten…
Betyr det ny el på vei eller kan man få slim som gravid og ? Jeg ønsketenker nok….
Jeg synes kanskje jeg ser noe på denne (forbehold om at jeg har et alvorlig tilfelle av streksyn ). Aldri åpnet en cb ultratidlig digital men opplevd at de slår ut litt senere enn strimleneEr 8dpo i dag, har prøvd og testet siden 5dpo (ja jeg vet det er tidlig) men har ikke klart å dy meg men vet ikke helt hva jeg mener om testen i dag? Klarte jo ikke å stoppe med den så tok også clearblue ultratidlig digital, den viste minus så jeg måtte jo selvsagt åpne den opp for å sjekke. Å der var det bare en strek, ikke kontroll strek, men bare en test strek noen som har prøvd de tidligere? Og åpnet dem opp for å sjekke strekene?
Ser noe på den Spennende altså .Er 8dpo i dag, har prøvd og testet siden 5dpo (ja jeg vet det er tidlig) men har ikke klart å dy meg men vet ikke helt hva jeg mener om testen i dag? Klarte jo ikke å stoppe med den så tok også clearblue ultratidlig digital, den viste minus så jeg måtte jo selvsagt åpne den opp for å sjekke. Å der var det bare en strek, ikke kontroll strek, men bare en test strek noen som har prøvd de tidligere? Og åpnet dem opp for å sjekke strekene?
Jeg synes kanskje jeg ser noe på denne (forbehold om at jeg har et alvorlig tilfelle av streksyn ). Aldri åpnet en cb ultratidlig digital men opplevd at de slår ut litt senere enn strimlene
Alma<3 det er det jeg har også så da vet man jo aldri helt for sikkert om det er streksynet det skyldes eller om det faktisk er noe derSer noe på den Spennende altså .
fint å se deg her igjen. Selv om vi selvsagt helst skulle sluppet å være akkurat i denne delen av forumet daJeg driver også å "slimer" igjen nå de siste dagene, usikker på om kroppen prøver igjen på EL eller om det kan bety noe annet
Godt vi er flere! Håper det faktisk stemmer daAlma<3 det er det jeg har også så da vet man jo aldri helt for sikkert om det er streksynet det skyldes eller om det faktisk er noe der
Prinsessa-: håper virkelig det
I like måte hehe ja håper vi snart kan få "rykke frem" til terminforum begge tofint å se deg her igjen. Selv om vi selvsagt helst skulle sluppet å være akkurat i denne delen av forumet da
Det blir spennende dager fremover. Jeg er litt sint på meg selv for å ha hatt litt håpet selv med helt feil temp.. redd skuffelsen blir veldig stor på søndag (10 dpo) har prøvd å være så avslappa jeg kunne og ikke tenke så mye på det. Gikk fint frem til i går kveld .. :/ Hvordan har du hatt det?
Ja det håper jeg også etter kjemisk forrige rundeGodt vi er flere! Håper det faktisk stemmer da
Ikke kjent med de testene, men jeg ser noe på begge to! Krysser fingrene for at dette er babystrekHei! Har vært sniker på forumet her siden i fjor sommer, men drister meg ordentlig inn først nå etter MA i september og kjemisk/SA i desember. Har også en tidligere MA i bagasjen, fra før første barn.
Er cirka 8/9 DPO i dag (temper ikke, så kan ikke være 100% sikker), og fikk dette på MS tidligtest i dag, to ulike (1. og 2. urin). Mannen sier han til nøds kan skimte noe, men er veldig skeptisk, og selv føler jeg at jeg har fått max streksyn, så trenger sårt noen flere øyne! Er det bare skygge, eller er der håp om at dette kan bli noe? Bilde 1 er forresten tatt etter ca 10min, mens bilde to er innenfor 5min-fristen.
Jeg ser noe på begge bildene spennede!Hei! Har vært sniker på forumet her siden i fjor sommer, men drister meg ordentlig inn først nå etter MA i september og kjemisk/SA i desember. Har også en tidligere MA i bagasjen, fra før første barn.
Er cirka 8/9 DPO i dag (temper ikke, så kan ikke være 100% sikker), og fikk dette på MS tidligtest i dag, to ulike (1. og 2. urin). Mannen sier han til nøds kan skimte noe, men er veldig skeptisk, og selv føler jeg at jeg har fått max streksyn, så trenger sårt noen flere øyne! Er det bare skygge, eller er der håp om at dette kan bli noe? Bilde 1 er forresten tatt etter ca 10min, mens bilde to er innenfor 5min-fristen.
Ser den jeg, men muligens litt grå i fargen? SpennendeHei! Har vært sniker på forumet her siden i fjor sommer, men drister meg ordentlig inn først nå etter MA i september og kjemisk/SA i desember. Har også en tidligere MA i bagasjen, fra før første barn.
Skimter på begge to , så her er det noe . Se på bildene mine over av mine 12DPO tester . Mine var mye svakere da siden det endte i MA.Hei! Har vært sniker på forumet her siden i fjor sommer, men drister meg ordentlig inn først nå etter MA i september og kjemisk/SA i desember. Har også en tidligere MA i bagasjen, fra før første barn.