IKM UKE 4 ❤️

Jeg fikk en skikkelig dose utflod (slapp av det tåler dere , dere roter rundt i søpla for å se på testene ti ganger, tripler å tafser på tisse pinnene deres :laughing002) og det var en tydelig dose rosa . 6DPO så synes det er tidlig , men man grubler jo bare enda mer nå da :nailbiting:

Har hatt rosa utflod i dag og murringer både i går og i dag, 9 dpo. Tror dere det mest sannsynlig høres ut som mensen eller kan det være sånn festeblødning? :scratch
Åh spennende! Kan være begge deler. Har hatt det samme på 9 dpo de to siste syklusene, og da kom tr dagen etter :(

Men håper det er festeblødning hos deg :love7

Hva gjør dere om dagene for å få tiden til å gå? :) På jobb går tiden fort, men når jeg kommer hjem så går tiden sååå sakte!:dead: Prøver å holde meg opptatt med trening og barna mine men er 5 dpo nå og blir snart gal av å vente!

5 DPO i dag, og for første gang på 4 måneder skal jeg vente for å se om mens kommer før jeg eventuelt tester.
Har vært testetøs både før og i mellom de 2 første barna våre, og i prøveperioden frem til nå. Men, jeg orker ikke skuffelsen av å bruke masse tester, også kommer det nada :arghh:

Gleder meg veldig til å se alle deres tester da! Like spennende hver gang :Heartred

Forrige syklus fikk jeg mens 9 dpo, så kortere LF fase enn vanlig :shifty:10 dpo i dag og jeg hadde bitte litt rosa i utfloden i ste. Jeg har også en del mensmurringer i korsryggen nå, så det virker som tanta er på vei. Ifølge premom skal jeg ha mensen på mandag men ifølge Flo så er det i dag, vi får se! Jeg gikk tom for tester i går kveld så jeg må kjøpe nye i dag om ikke tanta har meldt sin ankomst før det :banghead:

Har fått litt blod på tann pga diverse symptomer. Har kun digital graviditetstest her hjemme, så bestilte noen nye i går. Men enn så lenge har jeg duppet LH tester og graviditets-pinnene til monitor (siden de allikevel aldri blir brukt).
Vet at LH testene kan bli sterkere rett før TR, men jeg er jo kun 8 DPO i dag og jeg har 13 dager lutealfase. Så dette er jo faktisk litt spennende. Lever i håpet om at noe skjer i denne kroppen, til jeg tar en negativ HCG strimmel når de kommer i posten :smiley-angelic001

7DPO
IMG_0300.jpeg

8 DPO
IMG_0319.jpeg

Har fått litt blod på tann pga diverse symptomer. Har kun digital graviditetstest her hjemme, så bestilte noen nye i går. Men enn så lenge har jeg duppet LH tester og graviditets-pinnene til monitor (siden de allikevel aldri blir brukt).
Vet at LH testene kan bli sterkere rett før TR, men jeg er jo kun 8 DPO i dag og jeg har 13 dager lutealfase. Så dette er jo faktisk litt spennende. Lever i håpet om at noe skjer i denne kroppen, til jeg tar en negativ HCG strimmel når de kommer i posten :smiley-angelic001

7DPO
Vis vedlegget 425599

8 DPO
Vis vedlegget 425600
Forstår jeg deg rett at den blå er graviditetstest? Jeg synes jeg skimter en strek nr.2 på den... ❤️

Den blå er det ja. Men de har vel alltid en svak svak strek der, men er ute etter stigning.

Her ser du fra en gang jeg var gravid, men mistet. Vis vedlegget 425601
Se der ja! Der så man fin stigning ☺️ har ikke erfaring med de så visste ikke de alltid hadde strek, men da håper jeg du ser stigning på de de neste dagene og at de andre testene snart kommer i posten. Blir spennende :love017

Vi har egentlig prøvepause denne måneden men det er fortsatt en liten sjanse, og da er dette uka jeg tilhører så sniker litt her ❤️

Usikker på om EL har vært eller kommer, men utifra symptomer hittil så tror jeg jeg er 3 eller 4 dpo. Har ikke oversikt denne måneden i det hele tatt føler jeg, men, vi har ikke brukt beskyttelse så hvem vet? :angelic: :love017

Alma<3 - 35 - B2 - PP nei men ja - EL 13.01?? - IKM 25.01??

Ja her lå FF en dag bak og premom forran . Aldri skjedd før . Den ble litt rar pgr tempen tenker jeg . Kjenner litt på samme symptom som forrig mnd . Småkvalmen sniker tjapt forbi , ømme pupper , men når jeg klemmer på dem er de ikke ømme . Mye utflod . Og sånn rar følelse i livmora eller eggstokkene , som en ball som sitter litt fast og triller sakte fremover . Så har lite trua med tanke på de kokte rompetrolla til gubben :sign17 :dead:
Jeg mener jeg fant ut at feber påvirker sædcellene som kommer senere, altså at det ikke er de som du da «fikk brukt» når han hadde feber, men at det er de som kommer noen uker senere som kan være litt treige. Husker ikke akkurat antall uker men det er mtp hvor lang tid det tar å lage en sædcelle :) så de du fikk nå skal være som de skulle. Ikke at det er så mye trøst kanskje, min mann hadde feber for en stund siden her og :(

Jeg er da kanskje 6 dpo… FF mener ikke det. Jeg har sovet ekstremt urolig siste tiden så aner heller ikke hvilken temp jeg skal ta, for sover aldri 4 t sammenhengende og når jeg tester ulike tider så blir dt helt cirkus.
Men temp har sånn litttt holdt seg litt høyere siden el testene var pos. Så har tenkt at okei. Kanskje det var el likevel. Men så plutselig hadde jeg pittelitt noe som kan minne om el slim i dag i ste.. det har jeg ikke hatt denne høsten…
Betyr det ny el på vei eller kan man få slim som gravid og ? Jeg ønsketenker nok….

Vi har egentlig prøvepause denne måneden men det er fortsatt en liten sjanse, og da er dette uka jeg tilhører så sniker litt her ❤️

Usikker på om EL har vært eller kommer, men utifra symptomer hittil så tror jeg jeg er 3 eller 4 dpo. Har ikke oversikt denne måneden i det hele tatt føler jeg, men, vi har ikke brukt beskyttelse så hvem vet? :angelic: :love017

Alma<3 - 35 - B2 - PP nei men ja - EL 13.01?? - IKM 25.01??
Tenk så fantastisk hvis det skulle sitte nå:notworthy:Heartred

Jeg er da kanskje 6 dpo… FF mener ikke det. Jeg har sovet ekstremt urolig siste tiden så aner heller ikke hvilken temp jeg skal ta, for sover aldri 4 t sammenhengende og når jeg tester ulike tider så blir dt helt cirkus.
Men temp har sånn litttt holdt seg litt høyere siden el testene var pos. Så har tenkt at okei. Kanskje det var el likevel. Men så plutselig hadde jeg pittelitt noe som kan minne om el slim i dag i ste.. det har jeg ikke hatt denne høsten…
Betyr det ny el på vei eller kan man få slim som gravid og ? Jeg ønsketenker nok….
Jeg får aldri kontroll på slim i dpo land, men oftest er den vesentlig mindre mengde fra etter EL:happy:

7 dpo og første stikk i livmorområdet kom nå:nailbiting:har selvsagt testet helt blenda i går kveld og 2.urin i dag, ikke rart hvis det fester seg i dag:Heartred

Jeg mener jeg fant ut at feber påvirker sædcellene som kommer senere, altså at det ikke er de som du da «fikk brukt» når han hadde feber, men at det er de som kommer noen uker senere som kan være litt treige. Husker ikke akkurat antall uker men det er mtp hvor lang tid det tar å lage en sædcelle :) så de du fikk nå skal være som de skulle. Ikke at det er så mye trøst kanskje, min mann hadde feber for en stund siden her og :(
Jo masse trøst det da hehe :Heartred :laughing001

Back
Topp