IKM UKE 4 ❤️

Jeg vet ikke om jeg er i dpo land en gang :( 5 dpo i dag HVIS det var en eggløsning … :/ Kjipt er også at jeg endelig skal på fest med barnevakt på lørdag (jeg gjør aldri sånt for meg selv lenger) da er jeg i tilfelle bare 9 dpo så kommer jeg til å være så redd for å drikke .. og sabla irriterende å la være om jeg ikke er .. snooork!!

Sniker :) Det var første tegn hos meg til samme tid, pluss tørste og bekkensmerter. Jeg er uke 16 nå. Masse lykke til og håper det er en liten spire ❤️
Det hadde jo vært helt magisk om dette stemmer for meg også. Krysser fingrene, men foreløpig tenker jeg at det sikkert bare er noe hormonelt. Åh! Gratulerer❤️

Kanskje det er håp, da! :love2 Våknet kl 5 i dag fordi jeg var så spent på om det kom kryss på søndag eller mandag :hilarious:
IMG_1706.jpeg

Her ble også aksjer lagt 3 dager før el denne runden. Prøver derfor å ikke ha noe som helst håp, men det er jo vanskelig :oops:
Åå❤️håper for oss uansett! :) er rart med alle disse symptomene som kommer, selv om en tror det ikke har gått:hilarious: godt å alltid ha et lite håp❤️krysser fingrene!

Jeg vet ikke om jeg er i dpo land en gang :( 5 dpo i dag HVIS det var en eggløsning … :/ Kjipt er også at jeg endelig skal på fest med barnevakt på lørdag (jeg gjør aldri sånt for meg selv lenger) da er jeg i tilfelle bare 9 dpo så kommer jeg til å være så redd for å drikke .. og sabla irriterende å la være om jeg ikke er .. snooork!!
Jeg skal også ut på lørdag! Feire bursdagen min, men jeg er 9 DPO i dag med negativ test så tenker jeg ikke gravid… :( Så jeg får drikke med god samvittighet haha :)

Jeg skal også ut på lørdag! Feire bursdagen min, men jeg er 9 DPO i dag med negativ test så tenker jeg ikke gravid… :( Så jeg får drikke med god samvittighet haha :)

Jeg drakk dagen før positiv test med begge mine graviditeter som ser ut til å «holde»

Ja hadde jeg vært 10 dpo med negativ tidlig test hadde jeg også tenkt det, så er liksom bare akkkkurat en dag for tidlig .. blæ

Jeg drakk dagen før positiv test med begge mine graviditeter som ser ut til å «holde»
Ja det er heldigvis stort sett helt okei :) men jeg drakk uken før pos test med siste barn (trodde EL var alt for sein til at det kunne ha gått) og det barnet har fått veldige store utviklingsforstyrrelser.. så selv om det sikkert ikke har hatt noe å si så tørr jeg ingenting ❤️ må bare vite jeg har gjort alt rett jeg kan gjøre rett ❤️

Ja den liker best det, hihi
Min mener jeg hadde el for 3 dager siden, noe som er helt umulig for hadde virkelig så vidt to streker på el testene så min er HELT på bærtur …
Ja her lå FF en dag bak og premom forran . Aldri skjedd før . Den ble litt rar pgr tempen tenker jeg . Kjenner litt på samme symptom som forrig mnd . Småkvalmen sniker tjapt forbi , ømme pupper , men når jeg klemmer på dem er de ikke ømme . Mye utflod . Og sånn rar følelse i livmora eller eggstokkene , som en ball som sitter litt fast og triller sakte fremover . Så har lite trua med tanke på de kokte rompetrolla til gubben :sign17 :dead:

7 dpo; har en rar bobling nederst i magen. Hadde samme forrige gang jeg var gravid, men minnes det var litt senere. SÅ spent :nailbiting: Prøøøver å avvente testingen til lørdag, men kjenner jeg har problemer med viljestyrken :smiley-ashamed004

Har hatt rosa utflod i dag og murringer både i går og i dag, 9 dpo. Tror dere det mest sannsynlig høres ut som mensen eller kan det være sånn festeblødning? :scratch

Back
Topp