Sniker6 dpo i dag og merka at jeg hadde SINNSYKT tunge og ømme pupper under løpeøkta på mølla i dag, såpass vonde at det var ubehagelig å løpehåper dette er et positivt tegn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker6 dpo i dag og merka at jeg hadde SINNSYKT tunge og ømme pupper under løpeøkta på mølla i dag, såpass vonde at det var ubehagelig å løpehåper dette er et positivt tegn
![]()
Den kan bli misfornøyd ved tempdropp ja :/ kan dog komme tilbake om temp er opp igjen i morraKrysset mitt forsvant idag på 5DPO noen som har opplevd det ? Forsvant egget på veien eller ?![]()
Det hadde jo vært helt magisk om dette stemmer for meg også. Krysser fingrene, men foreløpig tenker jeg at det sikkert bare er noe hormonelt. Åh! GratulererSnikerDet var første tegn hos meg til samme tid, pluss tørste og bekkensmerter. Jeg er uke 16 nå. Masse lykke til og håper det er en liten spire
![]()
Våknet kl 5 i dag fordi jeg var så spent på om det kom kryss på søndag eller mandag 
ÅåHer ble også aksjer lagt 3 dager før el denne runden. Prøver derfor å ikke ha noe som helst håp, men det er jo vanskelig![]()
godt å alltid ha et lite håpDen hoppa opp idag og krysset komDen kan bli misfornøyd ved tempdropp ja :/ kan dog komme tilbake om temp er opp igjen i morra

Veldig spent på å følge med på deg i dagene som kommerDen hoppa opp idag og krysset kom![]()
Når tenker du å starte med testing? Du er 6 dpo i dag?!Jeg skal også ut på lørdag! Feire bursdagen min, men jeg er 9 DPO i dag med negativ test så tenker jeg ikke gravid…Jeg vet ikke om jeg er i dpo land en gang5 dpo i dag HVIS det var en eggløsning … :/ Kjipt er også at jeg endelig skal på fest med barnevakt på lørdag (jeg gjør aldri sånt for meg selv lenger) da er jeg i tilfelle bare 9 dpo så kommer jeg til å være så redd for å drikke .. og sabla irriterende å la være om jeg ikke er .. snooork!!
Tja klarer ikke vente lenger . Pleier å ta 8DPO tidligst heheVeldig spent på å følge med på deg i dagene som kommerNår tenker du å starte med testing? Du er 6 dpo i dag?!
Jeg skal også ut på lørdag! Feire bursdagen min, men jeg er 9 DPO i dag med negativ test så tenker jeg ikke gravid…Så jeg får drikke med god samvittighet haha
![]()
Ja den liker best det, hihiDen hoppa opp idag og krysset kom![]()
Ja hadde jeg vært 10 dpo med negativ tidlig test hadde jeg også tenkt det, så er liksom bare akkkkurat en dag for tidlig .. blæJeg skal også ut på lørdag! Feire bursdagen min, men jeg er 9 DPO i dag med negativ test så tenker jeg ikke gravid…Så jeg får drikke med god samvittighet haha
![]()
Ja det er heldigvis stort sett helt okeiJeg drakk dagen før positiv test med begge mine graviditeter som ser ut til å «holde»
Ja her lå FF en dag bak og premom forran . Aldri skjedd før . Den ble litt rar pgr tempen tenker jeg . Kjenner litt på samme symptom som forrig mnd . Småkvalmen sniker tjapt forbi , ømme pupper , men når jeg klemmer på dem er de ikke ømme . Mye utflod . Og sånn rar følelse i livmora eller eggstokkene , som en ball som sitter litt fast og triller sakte fremover . Så har lite trua med tanke på de kokte rompetrolla til gubbenJa den liker best det, hihi
Min mener jeg hadde el for 3 dager siden, noe som er helt umulig for hadde virkelig så vidt to streker på el testene så min er HELT på bærtur …

Da var vi her igjen!! Tiden flyr altså. Denne måneden må da bli siste møte med 10’ernTja klarer ikke vente lenger . Pleier å ta 8DPO tidligst hehe
Tiern ligger klarDa var vi her igjen!! Tiden flyr altså. Denne måneden må da bli siste møte med 10’ern![]()
ja tida går veldig fort oppi dette