Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker! Jeg ser, men obs på disse testene6 dpo idag og brente en test nå. Vet at det er for tidlig men er det noen som ser en skygge? Vis vedlegget 425196
Husker ikke, men i høst, tror jeg kjøpte MS testene etter denne for de skulle være så fine og da fikk jeg jo også skygge haha men det er jo fra den rare bach serien . Jeg hadde samme strek når jeg hadde kjemisk også , men da hadde jeg det på alle testene . Men med falsk positiv , så var resten blenda hvite . Jeg pleier å teste mellom 8-12DPO. Tror jeg bare bør holde meg til digitalDin ser ikke skygge ut i det hele tatt? Når tok du denne testen? Ser strekken så tydelig
Ser skygge på testene dine også. Skal vente da med testing et par dager til. Håper jeg klarer å holde meg unnaaaa ellers blir det vare skuffelser som forrige måned!!Sniker! Jeg ser, men obs på disse testene
Det er noe herk med de skuffelsene,ja lykke til!Ser skygge på testene dine også. Skal vente da med testing et par dager til. Håper jeg klarer å holde meg unnaaaa ellers blir det vare skuffelser som forrige måned!!
Takk, jeg har følgt med på din historie håper på det positive for oss to og alle som har prøvd en stundDet er noe herk med de skuffelsene,ja lykke til!
Så spennende, håper for oss begge at denne godfølelsen betyr spire når tar du første test?Samme her 3DPO , men så tørr jeg ikke håpe noe som helst
Njaaa tenkte fredag da er jeg 8DPO må bare se ann test lageret hehe .Så spennende, håper for oss begge at denne godfølelsen betyr spire når tar du første test?
Velkommen Kan du sjekke at det ble riktig? Jeg tror det var en «35» for myeEmerald - 38 - 3. - PP8- EL11-12. Jan - IKM 35-26.jan
Skal definitivt være 25!Velkommen Kan du sjekke at det ble riktig? Jeg tror det var en «35» for mye
Er det mulig å være så fjern, det burde jeg jo ha skjønt klarte ikke å få 35 til å passe noe sted.Skal definitivt være 25!
7 DPO og jeg har offisielt startet testingen5-6 dpo og testetrangen har ankommet
Haha det er godt å høre! Myyye mulig jeg ryker på en test i morgen7 DPO og jeg har offisielt startet testingen
Hahah Takk for det, lykke tilHaha det er godt å høre! Myyye mulig jeg ryker på en test i morgen
Lykke til med testingen
Jeg er også 7 dpo idag og startet testingen i dag7 DPO og jeg har offisielt startet testingen
Helt sikker på at du ikke hadde eggløsning før??Sprakk 5-6 dpo (mest sannsynlig 6)
Da vet jeg jo hvertfall at jeg har tester med skygge. Greit å vite så jeg slipper å bli glad for tidlig
Vis vedlegget 425311