IKM UKE 4 ❤️

Temper du?
Vanligvis stabil syklus ?

Står ikke hvor du er i syklus, men kanskje det har prøvd å slippe egg igjen?

Ser ut som det e det som skjer her nå.. prøvd fire ganger nå :(
Nei temper ikke, har ikke fått syklus/mensen tilbake igjen etter sist fødsel :( fikk bare tilfeldigvis positiv eggløsningstest, så regnet med jeg har hatt eggløsning men kanskje ikke da? Kanskje kroppen prøver igjen ja? :scratch Ååhh, hvordan merker du at det ikke slipper da og at kroppen prøver videre? ❤️

4 dpo idag og sliter med å unngå kaffe. Må ha en kom kaffee hverdag håper dette ikke påvirker miljøet der nede ..
En kaffe er ikke skadelig . Jeg må også ha hehe . Kaffe er fortsatt ikke prevensjons middel så en kaffekopp eller to går fint :)

Ser ikke ut som jeg har hatt eggløsning enda, temper egentlig ikke, men fitbiten min måler hudtemperatur på natt, og etter hver positiv test tidligere har hudtemperaturen gått opp. Men ikke i går, og ikke i dag... Må vel bare fortsette å teste...

Ser ikke ut som jeg har hatt eggløsning enda, temper egentlig ikke, men fitbiten min måler hudtemperatur på natt, og etter hver positiv test tidligere har hudtemperaturen gått opp. Men ikke i går, og ikke i dag... Må vel bare fortsette å teste...
Da er det bare å teste videre . Ser på min også som kan ha hvert super stabil i flere mnd og vipps er den føre eller senere .

Nei temper ikke, har ikke fått syklus/mensen tilbake igjen etter sist fødsel :( fikk bare tilfeldigvis positiv eggløsningstest, så regnet med jeg har hatt eggløsning men kanskje ikke da? Kanskje kroppen prøver igjen ja? :scratch Ååhh, hvordan merker du at det ikke slipper da og at kroppen prøver videre? ❤️
Tempen stiger ikke som den skal etter LH toppen, også går det en stund også får jeg sterkere LH tester og topp igjen, det skjedde tre ganger før jeg til slutt fikk en blødning som ikke stemte overens med noen av LH toppene. Så kom det en ny topp på dag 6 nå etter blødning. Men tempen øker fortsatt ikke :/

Jeg trodde aldeles ikke jeg skulle være her på IKM uke 4.. og har vel ikke helt troen heller.. men sjekker med el tester tidlig nå siden jeg mest sannsynlig ikke hadde el forrige mnd. Hadde tre topper og så en liten blødning til slutt uten sammenheng med de tre toppene.. så nå plutselig suser det av gårde allerede på dag 5?!! Blir sprø ….Vis vedlegget 424875
Sniiiker fra 2!
En venninne av meg ble gravid med eggløsning på dag 5/6. Absolutt ikke planlagt, men el kom veldig tidlig. Så det er mulig. :happy:

Tempen stiger ikke som den skal etter LH toppen, også går det en stund også får jeg sterkere LH tester og topp igjen, det skjedde tre ganger før jeg til slutt fikk en blødning som ikke stemte overens med noen av LH toppene. Så kom det en ny topp på dag 6 nå etter blødning. Men tempen øker fortsatt ikke :/
Åååhh okei, har egentlig en følelse av at det har skjedd med meg også.. hatt mye kramper og stikkinger i en uke nå, og ingen EL slim, ingen temp økning… Får vel bare vente å se neste uke om jeg er gravid eller ikke… :)

Fikk denne EL-Testen fra normal i kveld, har ustabil mens. Men denne virker positiv, sjøl om eg veit den e negativ tok eg en g-test og, mulig svak skyggestrek på den. Men kan eg stole på normal sine?

Vedlegg

• 20240113_221733.jpg
    20240113_221733.jpg
    845,2 KB · Visninger: 57
  • 20240113_221716.jpg
    20240113_221716.jpg
    928,6 KB · Visninger: 59
Fikk denne EL-Testen fra normal i kveld, har ustabil mens. Men denne virker positiv, sjøl om eg veit den e negativ tok eg en g-test og, mulig svak skyggestrek på den. Men kan eg stole på normal sine?
EL-testen ser ikke positiv ut. Teststreken skal være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken for at den skal være positiv! Kan dessverre ikke se noe på graviditetstesten :/

6 dpo idag og brente en test nå. Vet at det er for tidlig men er det noen som ser en skygge? :nailbiting: Vis vedlegget 425196
Jeg ser noe , men så har det hvert mye skygger på disse . Kan vise min som var skygge , men gud hvor spennende tid :dance0116DPO er super tidlig , man sier vel mellom 8-12 dpo fester egget seg . Har selv ikke satt meg noe tisse på pinne dag enda . Har selv begynt 6DPO og 8DPO :laughing002

Vedlegg

• IMG_4819.jpeg
    IMG_4819.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 46
Jeg ser noe , men så har det hvert mye skygger på disse . Kan vise min som var skygge , men gud hvor spennende tid :dance0116DPO er super tidlig , man sier vel mellom 8-12 dpo fester egget seg . Har selv ikke satt meg noe tisse på pinne dag enda . Har selv begynt 6DPO og 8DPO :laughing002
Din ser ikke skygge ut i det hele tatt? Når tok du denne testen? Ser strekken så tydelig :oops:

Back
Topp