IKM UKE 4 ❤️

Gikk fra lav til høy i går på monitoren og andre dag med høy i dag. Strimmel i kveld var veldig sterk, og det har aldri gått så raskt før da jeg har hatt 5-6 dager med "høy" først tidligere, og en lengre LH-topp. Lurer på om en raskere "surge" av hormoner (både østrogen og LH) kan være et godt tegn; at egget som da løsner er bra. Så nå er det bare å vente.

Da er min på vei ned igjen vet ikke om jeg er fornøyd eller ikke , jeg er vel egentlig ikke fornøyd eller redd det ikke blir noe .så da får vi se om tempen er endret i morgen tidlig eller om egget lar erg vente til i morgen kveld . Hadde håpet det ventet til min mann kom hjem :chicken: :sign17 Så egentlig håper jeg ikke det blir noe dpo land i morgen, men heller fredag . Men nå har jeg blitt en del kjent med kroppen min siste året :hilarious:på godt og vondt .

Vedlegg

• IMG_5329.jpeg
    IMG_5329.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 52
  • IMG_5325.jpeg
    IMG_5325.jpeg
    747,8 KB · Visninger: 53
  • IMG_5324.jpeg
    IMG_5324.jpeg
    477,8 KB · Visninger: 47
Nei altså . Samboern er på andre siden av fjorden og velger å kjøre til brakka å sove så slipper han å opp kl 4 her hjemme og formen er litt skrantende igjen . Nå er det tredje gang mitt i el den perfekte gang han ikke kommer hjem . Skulle nesten tro han ikke ville :hilarious: Han vil jo det vet jeg , men det er så utrolig kjipt at han kjemper seg hjem tre dager før el og dagen el har hvert . Vet at det er mulig å legge aksjer før , men samtidig så har jeg mer følelse på en dag før og samme dag . Det fikk vi til sist. :arghh:

Så sier han det samme neste gang og da ender det med at han avslutter eller i en 17 timers jobb langt pokker i vold . Av og til hadde det hvert kjekt å ha en mann med 8-16 jobb , men samtidig ikke for det er jo litt deilig å slippe det store barne hele uka hver dag :laughing002
Redigert. Så den siste meldingen din etter dette..

Last edited:
Tror jeg sier meg fornøyd med å ha funnet peak for denne gang, selvom testen sent i kveld var etter ett stort glass melk. Fortsetter å teste for å være sikker at egget ikke prøver på nytt, jeg temper ikke :happy: aksjer er lagt inn 3 dager på rad og vi fortsetter nok med det i 2-3 dager til, er i en god rutine med det hver kveld:hilarious:legger inn full innsats nå før en eventuell pause i prøvingen.
Voldsomme stikninger på høyre side nå etter orgasme:angelic:

Vedlegg

• IMG_0651.jpeg
    IMG_0651.jpeg
    917,1 KB · Visninger: 46
Da er min på vei ned igjen vet ikke om jeg er fornøyd eller ikke , jeg er vel egentlig ikke fornøyd eller redd det ikke blir noe .så da får vi se om tempen er endret i morgen tidlig eller om egget lar erg vente til i morgen kveld . Hadde håpet det ventet til min mann kom hjem :chicken: :sign17 Så egentlig håper jeg ikke det blir noe dpo land i morgen, men heller fredag . Men nå har jeg blitt en del kjent med kroppen min siste året :hilarious:på godt og vondt .
Åh søren da, håper det venter litt!! :Heartred

Jeg trodde aldeles ikke jeg skulle være her på IKM uke 4.. og har vel ikke helt troen heller.. men sjekker med el tester tidlig nå siden jeg mest sannsynlig ikke hadde el forrige mnd. Hadde tre topper og så en liten blødning til slutt uten sammenheng med de tre toppene.. så nå plutselig suser det av gårde allerede på dag 5?!! Blir sprø ….
2CEAA94D-05AF-4B25-B38B-28339B4AD9F7.png

Jeg trodde aldeles ikke jeg skulle være her på IKM uke 4.. og har vel ikke helt troen heller.. men sjekker med el tester tidlig nå siden jeg mest sannsynlig ikke hadde el forrige mnd. Hadde tre topper og så en liten blødning til slutt uten sammenheng med de tre toppene.. så nå plutselig suser det av gårde allerede på dag 5?!! Blir sprø ….Vis vedlegget 424875
Så rart :Heartred Da var det jo bra at du startet å teste tidlig, da! Har du noen andre tegn til el nå? Og du er sikker på at du ikke er gravid og at den lille blødningen ikke var festeblødning? :bag:

Åja nå har jeg surra ser jeg. Prøvde å svare på de to siste innleggene dine i går, men har visst klart å redigere bort alt :hilarious:

Hvis jeg tolker riktig, har dere fått lagt aksjer hver dag inkludert i går, og toppen din var i går?! Så el er da kanskje i dag?! Oooog dere får lagt aksjer i dag også? Innsatsen er jo 10/10, hvorfor er du ikke fornøyd? :shy::Heartpink

Status her i gården.

Første runde i høyet i 2024 gjennomført :hilarious: tenkte å prøve å få til annenhver dag fremover nå, noe mer enn det er ikke realistisk for oss. Satser på at det holder :love2

Håper el kommer før 18.01 som alle appene anslår..har hatt mye slim helt siden søndag, kan ikke skjønne at man skal ha det i 1,5 uke før el?! :hungover:

Veldig usikker på tempingen, pleier å stappe pinnen i nebbet med hodet under dyna og så snike meg ut av rommet med den i munnen så jeg har kommet meg ut og lukket døren før den brøler. Det varierer også litt når jeg står opp, men jeg er aldri oppe om natten og har sammenhengende søvn. Så får vi se om kurven passer med resten etterhvert og om det er noe vits i å fortsette med det.

Vedlegg

• IMG_1544.jpeg
    IMG_1544.jpeg
    264,9 KB · Visninger: 29
  • IMG_1546.png
    IMG_1546.png
    231,4 KB · Visninger: 28
Så rart :Heartred Da var det jo bra at du startet å teste tidlig, da! Har du noen andre tegn til el nå? Og du er sikker på at du ikke er gravid og at den lille blødningen ikke var festeblødning? :bag:
Ja veldig rare greier. Så blir litt oppgitt.

Ja det var så pass blødning at det var for mye. Men tok også hcg test for ikke så lenge siden.

Jeg har hatt en del kramper i dag og i går. Så sånn sett litt tegn. Men føler jeg kan ha det under mensen og. Og jeg er jo bare så vidt ferdig med den blødningen.. sukk

Så vi får bare se hva som skjer.. kanskje IKM 25 Jan, haha

Ja veldig rare greier. Så blir litt oppgitt.

Ja det var så pass blødning at det var for mye. Men tok også hcg test for ikke så lenge siden.

Jeg har hatt en del kramper i dag og i går. Så sånn sett litt tegn. Men føler jeg kan ha det under mensen og. Og jeg er jo bare så vidt ferdig med den blødningen.. sukk

Så vi får bare se hva som skjer.. kanskje IKM 25 Jan, haha
Skjønner. Hmm! Man kan vel ha noen sånne rare sykluser i blant uten at det trenger å være noe «galt» eller noe større på gang. Har du hatt ganske stabile sykluser ellers? Og ikke noe annet spes som har skjedd? Husker ikke om du har skrevet om det over her :shy: Håper det stabiliserer seg igjen fort, kjedelig å gå og gruble på sånt :love2
Si ifra om du vil på listen etterhvert, da!

Skjønner. Hmm! Man kan vel ha noen sånne rare sykluser i blant uten at det trenger å være noe «galt» eller noe større på gang. Har du hatt ganske stabile sykluser ellers? Og ikke noe annet spes som har skjedd? Husker ikke om du har skrevet om det over her :shy: Håper det stabiliserer seg igjen fort, kjedelig å gå og gruble på sånt :love2
Si ifra om du vil på listen etterhvert, da!
Ja jeg frykter selvsagt tidlig overgangsalder osv mtp jeg fyller 40 i år. Men det er vel gjerne den kjemiske forrige mnd som gjør det :( alltid hatt stabile sykluser før :/

Ja jeg har liten tro på at det skal bli noe eggslipp nå egentlig .. men det ser jeg forhåpentligvis snart på tempen. Så om 3-4 dager vet jeg

CD 16 i dag, og nå har jeg fått økning på el testen. Kjedelig, siden jeg håpet på tidligere el. Men hovedsaken er vel at den kommer.
Ikke på topp ennå, så blir vel først cd 18-19.

Ja jeg frykter selvsagt tidlig overgangsalder osv mtp jeg fyller 40 i år. Men det er vel gjerne den kjemiske forrige mnd som gjør det :( alltid hatt stabile sykluser før :/

Ja jeg har liten tro på at det skal bli noe eggslipp nå egentlig .. men det ser jeg forhåpentligvis snart på tempen. Så om 3-4 dager vet jeg
Da kan det jo godt hende at det er den kjemiske som klusser til litt, det ville vel ikke vært så rart :love7

Åh ja du temper også, så bra, da får du jo fasiten snart. Krysser alt mulig for deg! :love2

Ikke helt sammenlignbart kanskje, jeg har ikke erfaring med verken kjemisk, sa eller ma osv., og aner ikke hvordan kroppen påvirkes av ulike ting. Men, jeg fødte jo i sommer, og etter ca 1,5 mnd hadde jeg flere runder med masse slim i et par dager, så ingenting, så slim igjen etter 3-4 dager uten og sånn holdt det på i 2-3 uker, fikk ingen mens i det hele tatt ifm det. Tror kroppen prøvde på el men ikke fikk til? Så, ca en mnd etter første runde med slim, kom det på nytt, da som «normalt» og ga seg etter et par dager, før mens kom typ 7-8 dager senere. Så kanskje det er noe lignende som skjer hos deg?! :Heartpink

Jeg fikk positiv el test i går kveld onsdag, regner med el er i dag (har som regel kort tid med positiv test). Vi fikk lagt siste aksjer mandag kveld, da mannen er bortreist nå. Så denne runden er nok kjørt for min del :arghh:
Sniker likevel litt her videre og håper for dere andre:)

TMI :angelic:

Er ganske mange måneder siden jeg sist opplevde eggløsningsslim (har allikevel hatt eggløsning altså slik at ingen blir redde for at det er nødvendig), og i dag var det mengder! Tror kroppen min endelig har gått tilbake til slik den var før fødsler i henholdsvis 2020 og 2021, og det gjør meg glad at jeg måtte dele det her med dere! :Heartred

Da kan det jo godt hende at det er den kjemiske som klusser til litt, det ville vel ikke vært så rart :love7

Åh ja du temper også, så bra, da får du jo fasiten snart. Krysser alt mulig for deg! :love2

Ikke helt sammenlignbart kanskje, jeg har ikke erfaring med verken kjemisk, sa eller ma osv., og aner ikke hvordan kroppen påvirkes av ulike ting. Men, jeg fødte jo i sommer, og etter ca 1,5 mnd hadde jeg flere runder med masse slim i et par dager, så ingenting, så slim igjen etter 3-4 dager uten og sånn holdt det på i 2-3 uker, fikk ingen mens i det hele tatt ifm det. Tror kroppen prøvde på el men ikke fikk til? Så, ca en mnd etter første runde med slim, kom det på nytt, da som «normalt» og ga seg etter et par dager, før mens kom typ 7-8 dager senere. Så kanskje det er noe lignende som skjer hos deg?! :Heartpink
Ikke meg du skrev dette til, men jeg må bare spørre! Jeg fødte også i sommer, ammer enda så har ikke kommet i noe syklus enda og har ikke fått mensen tilbake. Jeg har også hatt dager med slim, så ingenting, så slim igjen osv, men ingen mensen etter.. har ikke tatt eggløsningstester før nå, og fikk tilfeldigvis positiv eggløsningstest, er derfor veldig spent på om jeg fakrisk hadde eggløsning nå eller om egget ikke slipper :( hadde ingen slim nå da… merkelig!

Last edited:

Ja ikke godt å vite hva kroppen finner på. Den gjør visst som den selv vil :p Jeg får bare krysse fingrene og håpe det slipper :)

Jeg fikk positiv el test i går kveld onsdag, regner med el er i dag (har som regel kort tid med positiv test). Vi fikk lagt siste aksjer mandag kveld, da mannen er bortreist nå. Så denne runden er nok kjørt for min del :arghh:
Sniker likevel litt her videre og håper for dere andre:)
Med minste så ble jeg gravid med levering 5 dager før el, så en liten sjanse er det likevel ❤️

TMI :angelic:

Er ganske mange måneder siden jeg sist opplevde eggløsningsslim (har allikevel hatt eggløsning altså slik at ingen blir redde for at det er nødvendig), og i dag var det mengder! Tror kroppen min endelig har gått tilbake til slik den var før fødsler i henholdsvis 2020 og 2021, og det gjør meg glad at jeg måtte dele det her med dere! :Heartred
Å men så bra tegn!! :) dette heier vi frem som en god ting ❤️

Back
Topp