Den kroppen altså, for noen finurlige greier. Tenk at man kanskje kan ha et slags mønster hvis man følger nøye med. Du virker å kjenne kroppen din veldig godtDet som jeg merket forskjell på disse to ma var at jeg ikke nådde klimaks med kvalmen . Den lå å murra på brekningspunktet , men kom aldri lenger . Med de tre vellykkede så var jeg enda dårligere , men det var en stigning der som var ekstrem , men varte ikke så lenge hvis du skjønner hva jeg mener .
Jeg følte nå sist at i morgen kommer jeg til å henge over vasken å brekke meg , men den dagen kom aldri . Første gangen tenkte jeg ikke så mye på det . Men andre gangen så nådde jeg heller ikke den brekningsfasen . Så jeg var jo en tanke på at det var noe der , men tok ul uke 8+2 og alt så fint ut . Men når man er sånn kvalm fra eggløsning til ma så blir man så dårlig som menneske også . Jeg var ekstremt trøtt og det ga seg ikke . Det gjorde det med de tre andre . Hadde hypermesis med nr to , men kvalmen kom senere og ikke fra uke 3-4. men uke 6-8 og nærmere 12. testene var halv svake og ikke super sterke .
Hvis jeg blir gravid igjen kommer jeg til å være mer obs på litt følser . Det var bedre å være super kvalm og brekke seg og bli bedre enn å gå å nærmest små gulpe og være kvalm i 3 mnd .
Det var veldig spennende å tempe . Men merka at det var nedtur når tempen går ned igjen .
Jeg leste denne her om dagen: https://www.forskning.no/forskere-h...alme-dette-er-fantastisk-viktige-funn/2300866
Sikkert mer som spiller inn på formen..og jeg lurer veldig på om det kan være en sammenheng mellom at noe ikke er som det skal med fosteret og kvalme. Spennende å se hvordan det blir når jeg en dag forhåpentligvis får bli gravid med et friskt barn