Åh jeg skjønner, så vondt men praktisk, om man kan si det slik.. Har endometriose noen annen påvirkning? Jeg mener jeg har hørt at det kan gjøre det litt vanskeligere å bli gravid? Er det i så fall noe man gjør annerledes?Godt nyttår ja
Jeg temper ikke, ser rett og slett ikke behovet da jeg kjenner godt på kroppen da jeg har eggløsning (har alvorlig grad av endometriose).
Når egget slipper, er det som Nirvana og jeg slipper å ha vondt frem til menstruasjon begynner igjen. "Both a blessing, and a curse" som man sier
Mest sannsynlig siste menstruasjonsdag for min del i dag, er på CD5. Begynner å teste fra CD10, da jeg har hatt eggløsning CD14, 3 sykluser på rad nå. 2 år siden fødsel av nr. 2, og syklusen har vært en smule variabel frem til i høst.
Når det kommer til tidsfordriv, har jeg 2 små under 4 år og jobber, så kalenderen er full hver dag. Har heldigvis ikke begynt å stresse, og prøver ikke aktivt, men forhindrer ei heller en graviditet. Ideelt sett, håper jeg å kunne bli gravid mot høsten igjen, så babyen kommer i 2025. Men, er med i IKM-grupper for å holde oversikt over egen syklus i tilfellet det skulle skje før.
Så blir jeg så oppriktig glad over å se alle som får babyønsket sitt til å gå i oppfyllelse hver måned! Jeg har selv slitt med habituell abort før vi fikk førstemann, og vet så inderlig hvor mange av disse graviditetene som er så ønsket og etterlengtet.
Sender masse babystøv til alle damene her inne denne måneden
Koselig med to små, da er det nok ikke så mye tid til å tvinne tommeltotter nei
Det høres veldig deilig og sunt ut å ha lave skuldre og god tid iallfall!
Last edited: